Thanksquote:
Helemaal speciaal voor jou gemaakt, eeuh uitgezochtquote:En wat een liev plaatje.
Hop Hop paardjes in galop, ben je terwijl je aan het eten ook maar gelijk begonnen met de afwasquote:Nu nog even flink doorwerken. Ik ben hier zó aan het multitasken nu
.
Jij bent een jongedame - die mogen ook niet rieken.quote:[b]
En om dat te voorkomen eet ik dus nooit bruine bonen.
Nou die van de 1% lijkt me echt niet te pruimen!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef Jelle_81 het volgende:
ff over die TT, boerenkool is altijd lekker![]()
Ik begon over pruimen maar dan in een ander contextquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij bent een jongedame - die mogen ook niet rieken.
Das voorbehouden aan mannen![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die van de 1% lijkt me echt niet te pruimen!!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:26 schreef chufi het volgende:
Heb ik nou iets verkeerds gezegd?
dat scheren is wel nodig iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Denk het niet, worden hier wel raardere dingen geschreven - in vele opzichten.
Ik kreeg een telefoontje over rekeningen en nota's![]()
En nu ga ik eerst eens even scheren.
geen hypotheken ?? Heb ik altijd als ik me scheerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Denk het niet, worden hier wel raardere dingen geschreven - in vele opzichten.
Ik kreeg een telefoontje over rekeningen en nota's![]()
En nu ga ik eerst eens even scheren.
Ja, gisteren echt een rotdag, vandaag prima, morgen niet veel werk, alleen sportquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Thanks![]()
Lees net dat jij ook oké bent![]()
[..]
Helemaal speciaal voor jou gemaakt, eeuh uitgezocht![]()
[..]
Hop Hop paardjes in galop, ben je terwijl je aan het eten ook maar gelijk begonnen met de afwas![]()
[..]
Jij bent een jongedame - die mogen ook niet rieken.
Das voorbehouden aan mannen![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik inderdaad nooit nee, boeren FTW. *BuUurP* Wat dat betreft ben ik dan wel weer een echte dame
![]()
.
uh, wat betekent dat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:28 schreef TherAngelina het volgende:
TayVayPay.
Pjew, ze zitten me vanavond allemaal te bellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, gisteren echt een rotdag, vandaag prima, morgen niet veel werk, alleen sport.
Kikker is liev.
Nou, dat doe ik inderdaad nooit nee, boeren FTW. *BuUurP* Wat dat betreft ben ik dan wel weer een echte dame
![]()
.
Nein, ik moest snel naar huis fietsenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets heel moeilijks , want het duurt erg lang om het verwoord te krijgen.
Ik heb gelukkig vééél minder begroeiingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
dat scheren is wel nodig idd![]()
[ afbeelding ]
TerugVindPost - zodat het topic in My Active Topics verschijnt.quote:
Die bellen altijd als ik 's avonds lig te pitten, maar ik trek de telefoon er tegenwoordig uit tijdens mijn schoonheidsslaapjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
geen hypotheken ?? Heb ik altijd als ik me scheer
Sowieso, telefoneren, bahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Pjew, ze zitten me vanavond allemaal te bellen.
Nu net weer allerlei computervragen - heb een oude computer van me verkocht aan een dame met bijna 0% verstand van computers en dan fungeer ik als helpdesk.
En telefonisch uitleggen is soms best wel moeilijk, en vermoeiend.
Maar ze kan nu Copy & Pasten, en ze weet bovendien hoe ze een Youtube link met de mail moet verzenden en als klap op de vuurpijl kan ze nu ook met meerdere internetvensters tegelijk werken..
Ze gaat nu een lijstje opstellen van dingen die ze wil weten/nog niet snapt en dan ga ik er een keer heen en dan ter plekke "les geven".
Waren net bijna mijn laatste ministokbroodjes verbrand, ging net goed - anders had ik wel de pest ingehad.
Had ik waarschijnlijk de auto gepakt en een vette bak patat gaan scoren...![]()
Fries snapt Chufi waarschijnlijk ook niet - net zoals TeeVeePeequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heeft dat met Fries te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |