Thanksquote:
Helemaal speciaal voor jou gemaakt, eeuh uitgezochtquote:En wat een liev plaatje.
Hop Hop paardjes in galop, ben je terwijl je aan het eten ook maar gelijk begonnen met de afwasquote:Nu nog even flink doorwerken. Ik ben hier zó aan het multitasken nu
.
Jij bent een jongedame - die mogen ook niet rieken.quote:[b]
En om dat te voorkomen eet ik dus nooit bruine bonen.
Nou die van de 1% lijkt me echt niet te pruimen!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef Jelle_81 het volgende:
ff over die TT, boerenkool is altijd lekker![]()
Ik begon over pruimen maar dan in een ander contextquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij bent een jongedame - die mogen ook niet rieken.
Das voorbehouden aan mannen![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die van de 1% lijkt me echt niet te pruimen!!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:26 schreef chufi het volgende:
Heb ik nou iets verkeerds gezegd?
dat scheren is wel nodig iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Denk het niet, worden hier wel raardere dingen geschreven - in vele opzichten.
Ik kreeg een telefoontje over rekeningen en nota's![]()
En nu ga ik eerst eens even scheren.
geen hypotheken ?? Heb ik altijd als ik me scheerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Denk het niet, worden hier wel raardere dingen geschreven - in vele opzichten.
Ik kreeg een telefoontje over rekeningen en nota's![]()
En nu ga ik eerst eens even scheren.
Ja, gisteren echt een rotdag, vandaag prima, morgen niet veel werk, alleen sportquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Thanks![]()
Lees net dat jij ook oké bent![]()
[..]
Helemaal speciaal voor jou gemaakt, eeuh uitgezocht![]()
[..]
Hop Hop paardjes in galop, ben je terwijl je aan het eten ook maar gelijk begonnen met de afwas![]()
[..]
Jij bent een jongedame - die mogen ook niet rieken.
Das voorbehouden aan mannen![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik inderdaad nooit nee, boeren FTW. *BuUurP* Wat dat betreft ben ik dan wel weer een echte dame
![]()
.
uh, wat betekent dat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:28 schreef TherAngelina het volgende:
TayVayPay.
Pjew, ze zitten me vanavond allemaal te bellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, gisteren echt een rotdag, vandaag prima, morgen niet veel werk, alleen sport.
Kikker is liev.
Nou, dat doe ik inderdaad nooit nee, boeren FTW. *BuUurP* Wat dat betreft ben ik dan wel weer een echte dame
![]()
.
Nein, ik moest snel naar huis fietsenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets heel moeilijks , want het duurt erg lang om het verwoord te krijgen.
Ik heb gelukkig vééél minder begroeiingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
dat scheren is wel nodig idd![]()
[ afbeelding ]
TerugVindPost - zodat het topic in My Active Topics verschijnt.quote:
Die bellen altijd als ik 's avonds lig te pitten, maar ik trek de telefoon er tegenwoordig uit tijdens mijn schoonheidsslaapjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
geen hypotheken ?? Heb ik altijd als ik me scheer
Sowieso, telefoneren, bahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Pjew, ze zitten me vanavond allemaal te bellen.
Nu net weer allerlei computervragen - heb een oude computer van me verkocht aan een dame met bijna 0% verstand van computers en dan fungeer ik als helpdesk.
En telefonisch uitleggen is soms best wel moeilijk, en vermoeiend.
Maar ze kan nu Copy & Pasten, en ze weet bovendien hoe ze een Youtube link met de mail moet verzenden en als klap op de vuurpijl kan ze nu ook met meerdere internetvensters tegelijk werken..
Ze gaat nu een lijstje opstellen van dingen die ze wil weten/nog niet snapt en dan ga ik er een keer heen en dan ter plekke "les geven".
Waren net bijna mijn laatste ministokbroodjes verbrand, ging net goed - anders had ik wel de pest ingehad.
Had ik waarschijnlijk de auto gepakt en een vette bak patat gaan scoren...![]()
Fries snapt Chufi waarschijnlijk ook niet - net zoals TeeVeePeequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heeft dat met Fries te maken?
Geef maar maar een zak hooi !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Fries snapt Chufi waarschijnlijk ook niet - net zoals TeeVeePee![]()
Nu eerst StokbroodTime![]()
Doe je er ook nog iets op?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Fries snapt Chufi waarschijnlijk ook niet - net zoals TeeVeePee![]()
Nu eerst StokbroodTime![]()
Hangt er bij mij helemaal vanaf met wie, kan best wel marathongesprekken houden.quote:
Ja best wel, maar ik heb geen ambities richting haar - ook al omdat ze niet het type is waar ik op verliefd zou kunnen worden en ze heeft al iets vriendjes-relatieachtigsquote:Haha, die moet nog veel leren dus. Is het een lekker wijf?
![]()
Ook geen kliek boerenkool meer ?quote:Mmm, lekker, stokbrood. Ik heb alleen nog noodles in huis en melk. En zes sigaretten
.
Was ik wel aan toe!! Zeg dat duurde lang !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Belegen kaas en ik snij wat tomaat - met een beetje peper en zout![]()
[..]
Beest !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ik wel aan toe!! Zeg dat duurde lang !
Ik u niet begrijpen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef ppi het volgende:
Navond, Open dag Troubles ?
Ik gok maar wat nav je![]()
Hmm ik alleen als ik verliefd ben eigenlijk, verder haat ik bellen echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Hangt er bij mij helemaal vanaf met wie, kan best wel marathongesprekken houden.
[..]
Ja best wel, maar ik heb geen ambities richting haar - ook al omdat ze niet het type is waar ik op verliefd zou kunnen worden en ze heeft al iets vriendjes-relatieachtigs
[..]
Ook geen kliek boerenkool meer ?![]()
Maar die sigaretten zijn het belangrijkst, wil je er ook nog 1 bewaren voor morgenvroeg ?
Ieeeeh...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:56 schreef Jelle_81 het volgende:
auw, stuk vulling uit mijn kies gebroken, en ben de komende week in Duitsland, morgen snel ff naar de tandarts alst nog kan, kan niet eens meer bier drinken, pfff vlakbij de zenuw, tering gevoelig zeg![]()
quote:
Als ik verliefd ben kan ik ook uren aan de telefoon hangen, tot mijn oren er zeer van gaan doen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hmm ik alleen als ik verliefd ben eigenlijk, verder haat ik bellen echt.
quote:Ik dénk en probeer vanavond vroeg mijn bedje in te duiken. Als in: voor zessen. Ik heb nog wel veel halfopgerookte; nu nog drie hele en twee halfopgerookte. En nog wat shag. Gewoon even iets rustiger aan doen.
Tis nu net op, was heerlijk, dank je.quote:Smaakt het?
Eigenlijk loopt alles wel goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef ppi het volgende:
![]()
Ik zagstaan in je post waarin je ons begroette.
Toen dacht ik dat je misschien wat dwars zat - dat dingen niet lopen zoals je zou willen zien.
En toen moest ik aan de tamme kastanjes, beukenoten enz enz denken.
Nu u mij begrijpen ?![]()
Auf wiedersehen en viel Spass.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef Jelle_81 het volgende:
auf wiedersehenm geht zu Duetschland![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk loopt alles wel goed.
Heb 8 kilo tamme kastanjes, een doosje wilde, 2 handjes beukennoten enz.
Eigenlijk denk ik dat als het weer mee zit en er goed geflyerd is dat er niks mis kan gaan. Dat er zeker wel tussen de 300 en 400 kinders met ouders komen.
Maar wat als, wat als... de gebruikelijk pre-evenementen stress![]()
Liever niet te veel nee. Maar helaas geeft de rest me geen reden om me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:13 schreef ppi het volgende:
![]()
Klinkt goed, en pre-evenementen stress hoort erbij.
Maar het liefst niet teveel![]()
Veiligheidsgordels die automatisch los gaan als ze in het water komenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:24 schreef Pavement het volgende:
Dames en heren nog een leuk idee of onderwerp in huis ?
Veulen heidi ppi navond kanjers
O wat een goed idee!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veiligheidsgordels die automatisch los gaan als ze in het water komen![]()
![]()
Moet dat ? De meesten die te wateren varen hebben een zwembrevetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veiligheidsgordels die automatisch los gaan als ze in het water komen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:28 schreef Pavement het volgende:
Voor lobbes http://www.youtube.com/watch?v=u_QGyLqQ2CI
Goed planquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O wat een goed idee!![]()
Brainwave: zullen we ze Pietje Belt noemen?![]()
.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan![]()
![]()
Jammer dat die gozer van 16 jaar er in '98 geen octrooi op aangevraagd heeft![]()
Dan is HiDiHo er toch nog ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
dus verdrink ik in je ogen...
Roxette, op mn basis school kinderdisco herinneringen eerste kusquote:
Tja, zo gaat dat toch wel vaak.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Liever niet te veel nee. Maar helaas geeft de rest me geen reden om me geen zorgen te maken.
Gesprekken als:
- "jij zou toch die posters opsturen?"
"Ja heb ik van de week gedaan"
- "Waarom ligt er dan hier nog een pak"
"Die zijn over"
- "Zoveel?"
"Ja zoveel"
Geen geruststellende gedachten![]()
in .............................................................................ROTTERDAMquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
in .............................................................................ROTTERDAMmmmm maar nu niet meer
![]()
mis het best wel hoor, vroeger kon alles nu moet ik 20km fietsen of zelfs 10 min lopen wil ik een mens zien ergensquote:
hadden we al een keer tegen elkaar gezegd zeker... ben lichtelijk dementquote:
Alles goed ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
even weg, vriend steunen..
ga je pissen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
even weg, vriend steunen..
uurtje.. ligt eraan waar je in A'dam vertoeft..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:42 schreef chufi het volgende:
Is toch nog een eindje rijden hoor in geval van nood , want daar ging het toch om
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
Voor iedereen .. maar speciaal voor pavement ...![]()
Návond
http://www.youtube.com/watch?v=ZZZADbubu0Y
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
Návond
Redelijikquote:
Is Jumpstyle nog steeds in?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
Návond
Was het in danquote:
Ga je nu weer beginnenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
Lekker boerenkool kan evengoed enorm stinken.![]()
Geeft niets, is ook langs mij heen gegaanquote:
De rest van je eten ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
Lekkere boerenkool kan helaas enorm stinken.![]()
Ben geyl vandaagquote:
erg mooi, kippevel !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=PNqob0epgKs
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ben geyl vandaag![]()
zal wel met mn periodes te maken hebben
Murreetje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ben geyl vandaag![]()
zal wel met mn periodes te maken hebben
Zou ook wel zo willen kunnen spelenquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan![]()
Of heeft mevr pave ook haar periode![]()
Dicht bij de A9,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uurtje.. ligt eraan waar je in A'dam vertoeft..
Portugeesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=w6l8zrsf4LY ultiem kippevel nummer, brrrrrrr mooi
an beste nummer kan ik niet vinden het is seu jorge nummer starman iemand ? heb m alleen op de pc staan, zelfs ik moet dan ff happen naar adem das zo mooi nummer zo puur, kudt ok mn imagequote:
uploaden, http://www.tunefeed.comquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
an beste nummer kan ik niet vinden het is seu jorge nummer starman iemand ? heb m alleen op de pc staan, zelfs ik moet dan ff happen naar adem das zo mooi nummer zo puur, kudt ok mn image
BIER EN TIETEN NEUQEN brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jihaaaaaaad
duurt erg langquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uploaden, http://www.tunefeed.com
ik had hier net wat geupload, maar super handig is het eigenlijk niet voor een forum
Ik kan die tyfus knop ook nooit vindenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
kudt wijzig tering tyfus knop
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan die tyfus knop ook nooit vinden![]()
ben niet zo'n fan van mquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
iemand geintreseerd in een Ben Liebrand Grandmix? heb ze van 1982-2000
een pave woord, maw dat mag iedereen zelf invullenquote:
jullie slowchatten wel erg letterlijkquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
iemand geintreseerd in een Ben Liebrand Grandmix? heb ze van 1982-2000
ik begrijp dat je me miste?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
jullie slowchatten wel erg letterlijk
Ik vind het nog steeds wel goed. Een heleboel goede nummers uit die tijd aan elkaar gemixtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vond ik vroeger wel geinig, had het er laatst nog over met een taxichauffeur
't Is een onomatopee, een woord dat een klank weergeeft. In dit geval moet je het in bed zoeken........quote:
ja, kom wel een keer bij je luisterenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel goed. Een heleboel goede nummers uit die tijd aan elkaar gemixt![]()
Hoi Disanaquote:
Ik heb vanmorgen net alle onomatopee 's uit mijn bed gejaagdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is een onomatopee, een woord dat een klank weergeeft. In dit geval moet je het in bed zoeken........
Weltrustequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:45 schreef chufi het volgende:
Ik val er inmiddels bij in slaap!
Trusten
Bij mij zat er een keer eentje onder... tjirp tjirp tjirp... was een krekel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen net alle onomatopee 's uit mijn bed gejaagd![]()
Rustgevend geluid Maar niet onder me bed graagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij zat er een keer eentje onder... tjirp tjirp tjirp... was een krekel.
Bye bye lovequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:45 schreef chufi het volgende:
Ik val er inmiddels bij in slaap!
Trusten
Trio?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij en Pave... dat kan dus niet he![]()
<gebroken-hartsmiley>
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=sqgm9wdMSfk
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=sqgm9wdMSfk
Zo hee. Ik hoop dat het oplucht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:48 schreef Pavement het volgende:
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW disana hoi was ff bezig mn baas uit te kafferen mijn baas
quote:
quote:
Nu maar hopen dat ie het leestquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:48 schreef Pavement het volgende:
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW disana hoi was ff bezig mn baas uit te kafferen mijn baas
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag, maar niet met Pave. Die heeft stinkvoeten![]()
Ja, ik weet er alles van. Zit je gezellig een kopje koffie met je te drinken, spring je ineens op en begin je woest met je vuisten te zwaaien onder het slaken van kreten als 'die hufter!' 'die teringtyfustakkenmongool!' En dan is het terras meteen leeg maar dat kan jou niet schelen want jij bent je gal weer even kwijt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff een impuls die ik had, heb ik wel meer zoals je weet
![]()
mmm..next!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag, maar niet met Pave. Die heeft stinkvoeten![]()
Ik heb vandaag kit in zn kantoor deur gedaanquote:
Ja sorry van die keer, hadden wel gelijk zit plekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van. Zit je gezellig een kopje koffie met je te drinken, spring je ineens op en begin je woest met je vuisten te zwaaien onder het slaken van kreten als 'die hufter!' 'die teringtyfustakkenmongool!' En dan is het terras meteen leeg maar dat kan jou niet schelen want jij bent je gal weer even kwijt.
Ik begrijp het wel hoor, geen probleem. Maar ik geloof dat ze daarginds meer details willen horen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja sorry van die keer, hadden wel gelijk zit plek![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=jyLptdeApq8quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
Wat staat er op het menu vannacht, culinaire vrinden?
En google erg handigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:49 schreef Pavement het volgende:
onomatopee is een mooi woord
Geroosterd brood natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
Wat staat er op het menu vannacht, culinaire vrinden?
Net een rauchwurst naar binnen gewerkt, maar op mn werk al genoeg gegeten ik denk voor wel meer dan 100equote:
broodje rosquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Net een rauchwurst naar binnen gewerkt, maar op mn werk al genoeg gegeten ik denk voor wel meer dan 100e![]()
Zo kan iemand het geluid van een brullende leeuw of een piepende muis nadoenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, weet je meteen wat je in bed had![]()
bel me maar als je naar bed gaat, brul ik je de nacht wel doorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo kan iemand het geluid van een brullende leeuw of een piepende muis nadoen![]()
![]()
Boterbloempjes en geplette-bazenvlaaienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
![]()
Zeau pleit m , ik ga dromen over een groot gras veld met boterbloempjes en ...............
Slaap lekker
[ afbeelding ]
Truste Pavementquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
![]()
Zeau pleit m , ik ga dromen over een groot gras veld met boterbloempjes en ...............
Slaap lekker
[ afbeelding ]
Komt hier vandaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Nou ja zeg... Soury, beetje lief doen hoor: [ afbeelding ]
Truste draaikontquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
![]()
Slaap lekker
[ afbeelding ]
Truste lekker dier!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
![]()
Slaap lekker
[ afbeelding ]
smak, glap, slop, slok, slurp. That's me, eating my toastquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt hier vandaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onomatopee![]()
Nu heb ik ook trekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
[..]
smak, glap, slop, slok, slurp. That's me, eating my toast![]()
Nee nu is me trek weer wegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt door dat 'glap' en 'slop', he![]()
Je ruikt het gewoon, he...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nu is me trek weer weg. Kwam door toast
![]()
Altijd vrolijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YicJPLT1dWU
Best aardig die muziek uit '79-82quote:
Ehm.... Ik dacht al dat het ietsje ouder was, dus ik zocht even en:quote:
Teveel google is niet goed voor jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm.... Ik dacht al dat het ietsje ouder was, dus ik zocht even en:
""La Bamba" is a traditional song created in the Mexican state of Veracruz over 300 years ago."
http://en.wikipedia.org/wiki/La_Bamba_(song)
![]()
Google bestaat te kort om dat nu al wetenschappelijk te kunnen bewijzen <eigenwijs smiley>quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Teveel google is niet goed voor je![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Google bestaat te kort om dat nu al wetenschappelijk te kunnen bewijzen <eigenwijs smiley>
Moet ik dat allemaal lezen? Nah... too much informationquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=too+much+information&meta=
http://www.physorg.com/news3063.html <eigenwijs smiley>
Truste pas je op voor die omhupelepupse dingen in je bedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Ik weet alleen maar dat ik zo van het toneel verdwijn![]()
Zal ik doen, bedankt voor de waarschuwing. Truste Muis en Heidiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste pas je op voor die omhupelepupse dingen in je bed![]()
Weltrustequote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik doen, bedankt voor de waarschuwing. Truste Muis en Heidi![]()
Slaap wel .. iedereen.. Ik hou nog ff de wachtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
Truste babes..ik ga ook.
Trustequote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
Truste babes..ik ga ook.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaap wel .. iedereen.. Ik hou nog ff de wacht![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 04:44 schreef TherAngelina het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje verliefd.
Soms maar niet altijd.quote:En verliefd zijn is een vloek.
Waarschijnlijk nietquote:Kan ik het nog tegenhouden of zo?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Morgen, die pubers van jouw gaan straks ook nog verliefd worden enzo.
Veheug je je er al op ?![]()
Wishful Thinkingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
duurt nog jaaaaaaaaaaaaaaaren hoor![]()
Heb net even mee zitten blèrenquote:
Nou, succes.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
lijkt me heel bijzonder trouwens. Wat voor types ze voor vallen.. en het daar dan mee eens zien te worden.![]()
quote:
Het zal wel verschillen van individu tot individu.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee, wanneer is dat zo bij jongens? jaar of 12??
dan hebben we nog zeker 4 jaar (betrekkelijke) rust.
Liefde maakt blind, dus bereid je voor.quote:lijkt me heel bijzonder trouwens. Wat voor types ze voor vallen.. en het daar dan mee eens zien te worden.![]()
Of een kandidaat uit de voorrondes van Idolsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
trailerparkpage
![]()
lijkt me altijd nog beter dan zo'n zwartekousen gereformeerde![]()
![]()
![]()
dat zal toch niet...![]()
A joh, ook dáár zijn ze met hun tijd meegegaan hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
trailerparkpage
![]()
lijkt me altijd nog beter dan zo'n zwartekousen gereformeerde![]()
![]()
![]()
dat zal toch niet...![]()
Reli chickiesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
A joh, ook dáár zijn ze met hun tijd meegegaan hoor.
Zo'n reli chickie zorgt wel dat je zoon op het rechte pad blijft.![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat allemaal mannen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, maar dit zijn nonnen, van het vrolijker katholieke geloof. grefo's zijn toch meer van [ afbeelding ]
qua afzetten van thuis zie ik de bui al hangen....![]()
of Frans Bauer leuk gaan vinden.![]()
ik meende nog één vrouw te spotten, maar ik sta er niet voor in..quote:
Ze lijken allemaal een beetje op Bill Gates...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, maar dit zijn nonnen, van het vrolijker katholieke geloof. grefo's zijn toch meer van [ afbeelding ]
qua afzetten van thuis zie ik de bui al hangen....![]()
of Frans Bauer leuk gaan vinden.![]()
De grafiek maakt duidelijk dat er een boel onenigheid is, de ene afspitsing na de andere.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Bill Gates is gewoon een nerd, en daardoor alleen al leuk.![]()
en je grafiek maakt eenhoop duidelijk![]()
Mogguh, zit je in een ander werelddeelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
Ze kunnen dan tegenwoordig wel weer samen op weg willen, maar dat zijn vooral de Protestanten en de Hervormden (in de niet al te strenge gemeentes). De Gereformeerde kerken heb je sowieso al in twee soorten: de Gereformeerde kerk, en de Gereformeerde gemeente...
En vooral die laatste is strenger dan streng, rokjes en hoedjes, en die dames zul je dus echt niet in een broek zien lopen, sterker nog; de kans is 95% dat op de school die hoort bij die kerk de meisjes ook verplicht een rok aanmoeten naar school, en een korte broek voor jongens ook taboe is.
Môgguh all...![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
Vertel mij waar de SGP stemmers zitten... ik woon in zo'n dorp waar ze een hele vette meerderheid hebben..
Heej PPIquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden![]()
En goedenavond iedereen![]()
Lievquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:10 schreef ppi het volgende:
[..]
In een discotheek
zat ik vandeweek
En ik voelde mij daar zo alleen
’t Was er warm en druk
Ik zat naast een lege kruk
Ik verlangde zo naar jou ‘
hier aan mijn zij
Ja, ik denk nog steeds
Hoe ’t was geweest
Toen je naast me zat
Hier aan de bar
Ik vroeg: “Drink je mee”
Dat vond jij okee
Toen je bloosde, naar me keek
werd ik zo week
’n Beetje verliefd
Ik dacht een beetje verliefd
Als ik wist wat jij toen dacht
had ik nooit op jou gewacht
Als een kind zat ik te dromen
Deze nacht ben jij voor mij
Maar die droom ging snel voorbij
Jij stond op en zei:
‘Hou m’n plaatsje vrij
Ik moet even weg
Maar ‘k ben zo weer terug”
Ach die kruk bleef leeg
Tot ik in de gaten kreeg
Dat je wegging zonder mij
Ik was weer alleen
’n Beetje verliefd
Ik dacht een beetje verliefd
Als ik wist wat jij toen dacht
had ik nooit op jou gewacht
Als een kind zat ik te dromen
Deze nacht ben jij voor mij
Maar die droom ging snel voorbij
http://www.nooitmeereenzaam.nl/index.php?p=6172
[..]
Soms maar niet altijd.
Uit de Wikipedia:
De naam Ondine's vloek komt uit de mythe van Ondine, een vrouwelijke watergeest die verliefd werd op een ridder. De ridder was haar echter ontrouw en zij vervloekte hem, zodat hij voor de rest van zijn leven wakker moest blijven om adem te kunnen halen.
[..]
Waarschijnlijk niet![]()
Hooguit de heftigste heftigheid wat temperen.
Weet niet hoe dat bij anderen zat maar ik merkte dat mijn allerheftigste verliefdheden plaatsvonden zo tussen mijn 14e en 25ste levensjaar.
Te heftig dan ook soms - vooral als het niks werd...
Maar naarmate je ouder wordt krijgen je verliefdheidshormonen wat minder grip op je en wordt het allemaal wat beter te doen.
Soms denk je zelfs dat het bijna controleerbaar is![]()
[ afbeelding ]
JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!quote:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Liev.
Ik probeer de hevige verliefdheid nog wel te onderdrukken ja. Gaat nog wel. Maar de gevoelens zijn moeilijker te onderdrukken
. Als ik echt verliefd ga worden is het hek van de dam, dus dat probeer ik nog even uit te stellen
.
[ afbeelding ]
LAAT DE BUREN HET MAAR HOREN!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ppi het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
MIJN BUURMAN IS DOOF !quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
LAAT DE BUREN HET MAAR HOREN!!
quote:Ik ga morgen winkelen.
Bekeren tot wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee Lobasj, kan ik je nog bekeren of is er voor jou geen redding meer mogelijk![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef ppi het volgende:
[..]
MIJN BUURMAN IS DOOF !
We kunnen wel een keer tweestemmig gaan karaoken![]()
JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
Schoenen ?
Kleren ?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
zag ik Pave nu, in mijn linkerooghoek?
Ik laat je een beetje de keus, als het maar wat anders is als nu - zie het als een gedachtenexpiriment.., alles kan en mag.quote:
Haha, grunten !!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]Mijn buurjongen van ZEVENTIEN zorgt zelf voor genoeg kabaal met z'n hardcore(vrienden)
. En soms moet het er even uit, hè?
Ja, dan ga ik grunten!
quote:Nu ik werk voor geld heb ik eindelijk eens een redelijk bedrag op de bank staan . Ik schrok er best wel van
! Dus nu ga ik eindelijk een nieuwe broek kopen (ik loop nog in de broeken van mijn dikke periode en dat kan gewoon echt niet meer
)
Leuke nieuwe spulletjes geven altiid wel een kick.quote:en veel truitjes en veel films. Ik denk dat ik seizoen twee van Prison Break ga kopen
! En ik ga even naar de dump
. En de feestwinkel!
Ben benieuwd waarmee ik thuiskom! Ik heb een hekel aan shoppen, maar als je dan thuis bent met al die nieuwe spulletjes
.
Goed net als gister, had alleen een beetje teveel gegeten vanmiddag merkte ik, ben eerder op de avond maar ff een stukkie rustig gaan lopen om het gevoel dat ik een steen in mijn maag had kwijt te raken.quote:Hoe gaat het met ppi vandaag?
Wil je legerkisten ?quote:
Mja, je zou het niet geloven, of welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Haha, grunten !!
Dat doet de 14 jarige dochter van een vriendin van me ook![]()
[..]
Je loopt natuurlijk straal voor gek in die ouwe slobberende outfits...
Ik moet eigenlijk ook wat nieuwe broeken hebben, maar heb een gigantische hekel aan winkelen..![]()
[..]
Leuke nieuwe spulletjes geven altiid wel een kick.
[..]
Goed net als gister, had alleen een beetje teveel gegeten vanmiddag merkte ik, ben eerder op de avond maar ff een stukkie rustig gaan lopen om het gevoel dat ik een steen in mijn maag had kwijt te raken.
En das ook redelijk gelukt![]()
En hoe staat het in Friesland, elfstedentocht al in zicht of op het nieuws - het heeft tenslotte al gevroren![]()
Ik draag geen leer, maar ik heb wel zoiets. Ik koop er meestal van die attributen als helmen, maskers, uniformdingen, etc.. Ik heb al best veel maar ik wil een extra helm en een soort overallquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Wil je legerkisten ?
Loop ik regelmatig op.
Zijn sterk en lopen goed, als je ze 1x hebt ingelopen tenminste![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:16 schreef ppi het volgende:
Hahaha.. bier gaat 'um niet worden
HETERO- lesbo moet ik 'DE" vrouw nog voor trgenkomen
Hoge hakken draag ik dagelijks
[..]
Ik laat je een beetje de keus, als het maar wat anders is als nu - zie het als een gedachtenexpiriment.., alles kan en mag.
Als ik mijn veranderings/bekeringsdrang van vandaag maar kwijt kan...
Dus wat wil je veranderen ???
En dat laatste![]()
![]()
Paar voorbeelden, ik noem maar wat:
Dus van wijndrinkster ----> bier
Hetero ----> Lesbo
Sandalendraagster--------> hoge hakken
Lobasco-------->Ppi
En d'r moet iets veranderen, desnoods bekeer je je maar tot het structureel dragen van rode veters in je schoenen.
Roodvetertje![]()
Ah, niet echt heel bijzonder maar wel lekker, had sowieso enorme honger toen ik thuis kwam.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja, je zou het niet geloven, of wel, maar ik loop dus echt in broeken van drie maten te groot mét gaten nu, het kan echt niet meer. Wel heel grungey, maar ook heel zwerverachtig
. En om nu elke dag in jurkjes te lopen, aan panties heb ik ook weer zo'n hekel. Ik haat winkelen ook, dus als ik dan in de stad (De Stad
) ben, gaat het altijd wel snel
.
Wat voor lekkers heb je allemaal gehad vanmiddag?
Als je nog niks gehoord hebt van de elfstedentocht dan laat ik de schaatsen nog even in het vet.quote:Van de Elfstedentocht weet ik niets.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
Okee, er mag weer gesproken worden hoor![]()
Gebeurt er iets bijzonders in de cos ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef ppi het volgende:
![]()
Tis een beetje een komen en gaan hier vanavond.
Spreken is goud.. bla bla
Lul niet.. told you the story of my lifequote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Tis een beetje een komen en gaan hier vanavond.
Spreken is goud.. bla bla
Gewoon flink d'r tegen aan expirimenterenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
Hahaha.. bier gaat 'um niet worden
HETERO- lesbo moet ik 'DE" vrouw nog voor trgenkomen
Klik/klak/klik/klak. Soort lokgeluidquote:Hoge hakken draag ik dagelijks
[..]
Ah, je wilt een dagje ruilen met mijquote:En dat laatste
Niet dat ik weet, was alleen een mini relletje in de feedback/updates geloof ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gebeurt er iets bijzonders in de cos ofzo?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet.. told you the story of my life![]()
Weet ik toch skattie?! * klilk klak klik klak*quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, was alleen een mini relletje in de feedback/updates geloof ik.
Maar mijn spreken is goud had geen verdere diepere betekenis.
Ik tiep soms ook maar wat![]()
"doet oordoppen in"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet ik toch skattie?! * klilk klak klik klak*
Zet meteen op je boodschappenlijst voor morgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef TherAngelina het volgende:
Ohhh, ppi, chocolade- en vanilledubbelva ja!
En hoi Veulen en Lobas.
Ah eerst even villa vandaag lezen en dan daar ook even een lichtje opstekenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef ppi het volgende:
Niet dat ik weet, was alleen een mini relletje in de feedback/updates geloof ik.
Maar mijn spreken is goud had geen verdere diepere betekenis.
Ik tiep soms ook maar wat![]()
Je valt op KLIK KLAK KLIK HLAK?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Je wilde me niet lokken met je KLIKKLAKKLIKKLAk ?????
Voordat ik het weet vind ik me terug ergens tussen Groningen en waar je ook maar wonen mag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Je wilde me niet lokken met je KLIKKLAKKLIKKLAk ?????
Als ik in "de Stad" loop en ik hoor dat geluid moet ik me altijd bedwingen om niet op zoek te gaan van welke hakken dat geluid nu weer komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je valt op KLIK KLAK KLIK HLAK?
Don't blame me![]()
Sensatie zoekende ramptoeristquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah eerst even villa vandaag lezen en dan daar ook even een lichtje opsteken![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Voordat ik het weet vind ik me terug ergens tussen Groningen en waar je ook maar wonen mag.
Het onweerstaanbare klikklakkliklak geluid volgend....![]()
Maar dat was dan toch niet van de hoge hakken maar van zo'n touwtje met twee balletjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
20 JAAR GELEDEN HERKENDE EEN BUURVROUW ME AL AAN MIJN 'GEKLIK-KLAK'.
nEE, SCHATJE, TOEN DROEG IK MIJN EERSTE HAKJES..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar dat was dan toch niet van de hoge hakken maar van zo'n touwtje met twee balletjes.
Waarmee menig nederlander zich de polsen geblesseerd heeft.
[ afbeelding ]
Maar iedere vrouw op hakken heeft haar eigen geluid..
Zou d'r eigenlijk eens een opname van moeten maken...
JA ZET DIE CAPSLOCK EENS UIT.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nEE, SCHATJE, TOEN DROEG IK MIJN EERSTE HAKJES..
sorry voor de Capslock..hahaha
Dat gevaarlijke speelgoed heb ik wel gehad.. iid blauwe plekkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar dat was dan toch niet van de hoge hakken maar van zo'n touwtje met twee balletjes.
Waarmee menig nederlander zich de polsen geblesseerd heeft.
[ afbeelding ]
Maar iedere vrouw op hakken heeft haar eigen geluid..
Zou d'r eigenlijk eens een opname van moeten maken...
Dag mevrouw Muis,quote:
ik had de pols bont en blauw, en toch doorgaan - desnoods wikkelde je een doek om je pols om de heftigste klappen te dempen......quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevaarlijke speelgoed heb ik wel gehad.. iid blauwe plekken![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:40 schreef ppi het volgende:
[..]
JA ZET DIE CAPSLOCK EENS UIT.
STRAKS IS FOK WEER TRAAG DOOR AL DIE EXTRA BYTES EN BITS.
Ja die tijd is weer gekomenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Dag mevrouw Muis,
triptraptriptrap-fffffffffff- fffffffffff-ffffffffffff-ffffffffffff, triptraptriptrap-ffffffffffffffff-ffffffffffff-fffffffffff-fffffffff
Muis die over een hete verwarmingsbuis loopt en haar voetjes koelt door te blazen![]()
polsen skattie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevaarlijke speelgoed heb ik wel gehad.. iid blauwe plekken![]()
Je vergeet nog het de woorden: kort lontjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |