Ten eerste: Mannen en vrouwen zullen hier verschillend over denken. Waar mannen al snel de druk van de ketel moeten halen (anders nl. vervelende verrassingen bij het wakker worden midden in de nacht ) zullen vrouwen langer zonder deze hormaonale uitspatting kunnen.
Ten tweede: De behoefte aan seks moet denk ik genuanceerd worden in de behoefte aan seks in het algemeen en de behoefte aan seks met de eigen partner. De eigen partner zal voor hen die in het al dan niet gelukkige bezit ervan zijn, al snel gemist worden (eigen ervaring: 2 weken, dan is het echt genoeg geweest), maar dan is het zelfs nog niet eens de seks als wel de verbondenheid die in dat geval van seks uitgaat. De anderen zullen seks missen net zoals masturberen, het gevoel van klaarkomen, waar Ruud maar geen genoeg van kan krijgen en velen met hem, maar houd dat dan ook een beetje voor je, het is al moeilijk genoeg.
Deze mensen zitten "alleen" in het huis.
Met "alleen" bedoel ik dat ze zich zonder hun eigen omgeving moeten redden. Iedereen in dat huis heeft wel een vriend of vriendin, man/ vrouw of vader of moeder bij wie ze troost vinden in moeilijke tijden of gewoon een schouder vinden om op uit te huilen.
De eerste weken waren ze helemaal niet zo handtastelijk. Maar na een gesprek met de huis-psychiater maakte Maurice al duidelijk dat hij de opdracht had gekregen van de psychiater om af en toe te knuffelen. Hij zei ook: Eventjes knuffelen met Karin. Vanaf dat moment zijn zij eigenlijk onafscheidelijk geworden. Iedereen begon elkaar te knuffelen of eventjes vast te pakken.
Verplaats je eventjes in de situatie waar deze mensen inzitten.... Zie het zo, je moet 24 uur per dag met collega's van werk of je hele klas ( voor de schoolgangers)optrekken. Ook met de mensen waar je niet zo goed mee op kunt schieten. Je hebt beperkte bewegingsruimte en je wordt bij alles wat je doet eigenlijk gevolgd door camera's en microfoons. En je moet toch de hele tijd iemand anders zijn dan dat je normaal in je "huiselijke" omgeving bent. ( Geef toe, thuis ben je toch vrijer dan dat je op school, college of werk bent!)Dan heb je gewoon af en toe de behoefte om met iemand, waar je je mee identificeerd, te knuffelen.
Nu zijn ze al wat meer aan elkaar gewend en hun ware "ik" komt een beetje naar buiten ( Sabine), het aanraken van elkaar is wat gewend. En ik denk als er iemand problemen mee heeft dat hij of zij vast gepakt wordt dit ook echt zal melden van: Donder op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |