Een unicumquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef Vandaag... het volgende:
Wat schattig dat je hier in je eentje zit te posten![]()
ik vind dat ze wel erg hun best hebben gedaan die ene redelijk normale zin uit dennis zijn urenlange geblaat te destilleren. Nu weet de tv kijker nog niet hoe achterlijk die jongen is.
Hopelijk is dat geen voorbode voor de ontslagronde, dat ze sturen om hem erin te houden![]()
Ja, dat topic waarin door een mod verwezen wordt naar "de updates". Ik snapte het ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Maar ik praat tegen niemand.
Luc en Nadia hadden sex gisteren ik open er een topic over en het moet centraal. Ja goed werk modjes. Het subforum loopt als een tierelier.
Was groot nieuws. Maar alles moet centraal blijven in de eigen kliek. Ik wet niet of je vroeger de BB topics hebt gezien. Daar waren dit soort topics het leukst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dat topic waarin door een mod verwezen wordt naar "de updates". Ik snapte het ook niet.
mee eens. Heb je al in FB gepost?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Maar ik praat tegen niemand.
Luc en Nadia hadden sex gisteren ik open er een topic over en het moet centraal. Ja goed werk modjes. Het subforum loopt als een tierelier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |