Waar heb ik het over ????quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:00 schreef Liess het volgende:
En toch heb je het erover...
fight da powahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:00 schreef Liess het volgende:
En toch heb je het erover...
Waarom worden die ene en Huub zo belachelijk neergezet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:01 schreef Kinga het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Dat filmpje is echt wanstaltig.
Goed zo febo jullie kunnen het wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef Dark het volgende:
Hahahahah, Amanda mag niet gaan slapen!
Is ook opmerkelijk. Zoiets zie ik nu nooit verschijnen als Amanda weer eens ligt te slapen of hangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
Wat ik weer opmerkelijk vond.
Lieke is strontmisselijk en ligt op bed.Huub zegt dat er op de plasma staat:''actieve houding Lieke''.
Nu begrijp ik best dat zij de weddenschap zelf is aangegaan dus ook de consequenties moet dragen.Als het hokje zich zo hard op kan stellen laten ze dat dan ook is tegen andere spelers doen.
En dat terwijl Amanda vraag om ff temogen liggen .. En Brian al meestal al ligt buiten de cameras. ook mogen zij kapotte kleding dragen en jurkjes die net halverwege de billen reiken.. Er klopt iets niet in de interpretatie van de redactie over miljonairs , maar ja dat wisten we al jaren .. Toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
Lieke is strontmisselijk en ligt op bed.Huub zegt dat er op de plasma staat:''actieve houding Lieke''.
Nu begrijp ik best dat zij de weddenschap zelf is aangegaan dus ook de consequenties moet dragen.Als het hokje zich zo hard op kan stellen laten ze dat dan ook is tegen andere spelers doen.
Kun je nagaan. Amanda heeft vanochten een dik uur geslapen toen ze onder de zoonebank lag en nu wil ze weer pitten. Mooi dat het niet mag maar dat betekent dus dat Lieke ook niet mag slapen, sneue types in dat hokje zeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef kybe het volgende:
En die kuttrol zegt doodleuk; beetje gayachtig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:07 schreef Dark het volgende:
Dennis zit als een worst in zijn peperdure spijkerbroek gepropt.
Daar schijn je hele leuke dansje mee te kunnen doen!! Met een paar kwastjes op de tepels en maar draaien .. Helaas kan het niet dansen , draaien des te beter maar dan figuurlijk gezien .quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:09 schreef Lobasca het volgende:
Mogen ze die tieten van 1 % ook wel eens een actievere houding geven, die doen ook niks anders dan hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |