gatverdamme
ik zie ze elke dag weer in het OV

van die vieze bejaarde mensjes (vooral vrouwen) die er ontzettend ranzig uitzien
Ik begrijp het gewoon echt niet. Stel je was vroeger een knappe vrouw met lang blond haar en een verzorgd uiterlijk

...dan wordt je ouder...en laat je opeens een fucking baard groeien, neem je een bloempotkapsel, besluit je je oren nooit meer schoon te maken en neem je genoegen met het feit dat je naar pis stinkt

Boeit het ze gewoon niet meer hoe ze eruit zien? Kijken ze gewoon in de spiegel met het idee dat die snorharen wel leuk staan ofzo?
Op zulke momenten heb ik altijd zo'n medelijden met die mannen van hun

Ze zijn vroeger met een knappe vrouw getrouwd, en hebben er nu een klein harig stinkend hoopje mens aan overgehouden

Een vrouw met allemaal van die dikke grijze haren onder dr neus en kin, 't ziet er toch fuckin' niet sexy meer uit

Ook stinken ze allemaal naar pis en hebben ze allemaal van die lelijke kleding aan die ze ergens in 't najaar van 1935 op de kop hebben getikt op de plaatselijke markt
Oh dames, natuurlijk zullen die oude mannetjes ook best stinken hoor, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met de transformatie van chickie naar een eng harig chagerijnig verschrompeld aapje
klacht: vieze bejaarden
't zijn dr ook zo veel tegenwoordig