Bij ons vroegen ze 2mnd bemiddelingskosten en bv. contractkosten van 150e voor het uitprinten van een standaardcontractje. Afzetters. Daarna ook nog problemen met de huisbaas gehad, maar daar stonden zij buiten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:25 schreef locutus51 het volgende:
Je betaald altijd bij Direct Wonen 3 maanden huur, waarvan 1 er naar Direct Wonen gaat voor de bemiddeling, 1 is voor de borg, en de andere is gewoon de 1e maand huur.
En dat de huren hoog liggen staat los van Direct Wonen, de verhuurder bepaald dit, wel vaak aan de hand van zo'n puntensysteem.
Dat dus.. Ik heb een hele tijd ingeschreven gestaan bij Direct Wonen, maar nooit iets aangeboden gekregen binnen het gestelde budget. Uiteindelijke via een goedkopere bemiddelaar binnen 2 dagen een mooi appartementquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:10 schreef Adjeuj het volgende:
Ik vond het waardeloos. Dat de bemiddeling duur is kan ik mee leven, maar de huren liggen ook stukken hoger. In die 2 jaar dat ik berichten van hun heb ontvangen (had na 2 maanden via andere weg een huurwoning maar nooit eerder afgemeld bij DirectWonen) heeft er denk ik 1 keer iets tussen gestaan dat ook daadwerkelijk binnen ons budget was..
Maar zoals locutus al zegt: als de kosten niet echt een probleem zijn dan KUN je snel een huurwoning hebben..
Particulier verhuur dan zal je niet veel beters vinden dan een bedrijf als Direct Wonen, het is allemaal veel geld betalen. Lees maar eens goed de site van radar etc over particuliere verhuur, dan wacht je liever wel een tijdje en schrijf je jezelf in bij de gemeente.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
niet echt veel positiefs hier. ik denk dat ik t nu al wel weet dat ik in Zwolle maar verder kijk naar andere organisaties.
ik denk dat dat niet mogelijk is. weet niet hoe de contracten met direct wonen en de verhuurder eruitziet en bovendien kun je ook pas toegang krijgen tot het complete aanbod als je een abonnement hebt bij direct wonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:57 schreef gpfransen het volgende:
1 tip>
bekijk en zoek de woningen via hun maar neem daarna direct met de verhuurder contact opscheelt een maand huur
Je kunt ook Janetje eens pm-en en vragen hoe die instantie heet waar zij zich had laten inschrijven toen ze een kamer in Maastricht zocht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
niet echt veel positiefs hier. ik denk dat ik t nu al wel weet dat ik in Zwolle maar verder kijk naar andere organisaties.
ok thanx(Y)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je kunt ook Janetje eens pm-en en vragen hoe die instantie heet waar zij zich had laten inschrijven toen ze een kamer in Maastricht zocht.
Ze had vrij snel een kamer.
Anyway succes...
Goh, verrassend voor je? Het is je pas 100 keer verteld in het Zwolle topic.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
euh dat is niet waar. lees de strekking van de posts nog maar eens goed aldaar en let daarnaast ook even op het aantal!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goh, verrassend voor je? Het is je pas 100 keer verteld in het Zwolle topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |