Ja. Hier in Zeeland angstvallig stil.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook meer een nachtmens.Maar ja driekwart van nederland slaapt nu?
Dat is toch fucking niet normaal meer.Het is oktober.Mijn tepels waren zo lang als in de frisk reclame.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben net terug van m'n werk. Ik moest potdomme de ruiten krabben van de auto
Ik kon gelukkig een krabber van een collega lenen. Ik had er niet echt op gerekend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:06 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat is toch fucking niet normaal meer.Het is oktober.Mijn tepels waren zo lang als in de frisk reclame.
Wat doe je dan voor werk als je om drie of vier uur klaar bent? Meestal gaat het toch tot tot een uur of zeven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig een krabber van een collega lenen. Ik had er niet echt op gerekend.
Ik doe op Fok!, noodgedwongen, altijd geheimzinnig over mijn werk. Ik had late avonddienst, om 6 uur begonnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:12 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor werk als je om drie of vier uur klaar bent? Meestal gaat het toch tot tot een uur of zeven.
Ik ben Sjimz nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:34 schreef tong80 het volgende:
Sjimz komt er in hools gewoon voor uit dat ie politie agent is
Ik het dagelijks leven naast Fok! zei ik nog wel eens dat ik in de cv-ketels zat om te voorkomen dat ik weer eens een hele avond over mijn werk zou moeten praten, tot je iemand tegenkomt die echt verstand van cv-ketels heeft.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit verhuizer geweest tot ik shmoopy ontmoete en ik verloor met armpjedrukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |