Jaquote:
Maak een lijstje en vraag ze voor sinterklaas/kerst! Dat heeft de volgende voordelen:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb alweer twee dvd's gekocht, en zie er nog wel wat die ik wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voor een Nederlandse productie een alleraardigst stukje filmquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Maar één ding weet ik al: de 2-disc editie van Zwartboek
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef MaJo het volgende:
Ah goed dat je het zegtKan ik ook weer geld uitgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ATTENTIE: OMSCHRIJVING WAT ER IN HET 2GIRLS1CUP FILMPJE GEBEURT! LEZEN IS VOOR EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID EN RISICO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ieuw
![]()
Ja, rood!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke kleur zouden jullie gebruiken om aan te geven dat een toets ingedrukt moet worden?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee ben ik weer
zonder theepot
Het is voor een spelletje voor jonge kinderen (3-6 jaar). Een gele knop ziet er zo uitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet waar het voor is maar rood kan ook afschrikken. Een complete n00b kan denken dat er iets fout is.
En als de n00b in kwestie 8x een rode knop ziet denkt 'ie 8x dat er iets fout is. Dat is geen prettige ervaring in het programmagebruik
Hoi Soempiequote:
Is voor de shoel waar ik actief in de organisatie zitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor quiz moet jij organiseren?
Op het moment kijk ik alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
The Office heeft me nooit kunnen bekoren
Dan keek ik liever naar Extras.
Nee redquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en nu niet meer zoveel roken/drinken/spuiten, he?
![]()
Ik was ook van plan om a.s. maandagavond weer eens te gaan, zal MaJo erover bellenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
En nu moet je zelf vragen gaan verzinnen
Dat wordt toch elke keer naar de quiz en de vragen opschrijven
Net gezien, terwijl ik een broodje aan het eten was. M'n eetlust is er niet minder om eigenlijk, ben ik nu heel ziek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is dat 2 girl 1 cup? Het is opeens hot :p Maar ik durf het niet te kijken![]()
quote:
Je denkt dat het een chocolade-ijsje is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net gezien, terwijl ik een broodje aan het eten was. M'n eetlust is er niet minder om eigenlijk, ben ik nu heel ziek?![]()
Maarre lekker is anders.![]()
Dan ben je ongeveer even ziek als Mikkie en ik, want wij dachten ook allebei "Oh. Nou ja, zal wel"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net gezien, terwijl ik een broodje aan het eten was. M'n eetlust is er niet minder om eigenlijk, ben ik nu heel ziek?![]()
Maarre lekker is anders.![]()
Je denkt toch niet serieus dat ze dat echt gedaan hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt dat het een chocolade-ijsje is?
Ik kan er niet over oordelen want ik heb het filmpje niet bekekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ze dat echt gedaan hebben
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt dat het een chocolade-ijsje is?
Ik dacht:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben je ongeveer even ziek als Mikkie en ik, want wij dachten ook allebei "Oh. Nou ja, zal wel"
Dat zou me niks verbazen. 't Zag er in elk geval wel heel echt uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ze dat echt gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |