ik zit op stagequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen een vergelijkend warenonderzoek te doen via google
ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn nou grappen die ik kan waarderen
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen zin meerEn ik ben nog niet eens begonnen
(met werken)
Hiermee kun je punten scoren bij je collegasquote:
ik heb al punten gescoord met een welgeplaatste opmerking over een naakt wijfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiermee kun je punten scoren bij je collegas
Poolen is ook sportenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was netjes aan het lezen vanochtend, maar toen kwam een vriendin lunchen, en de meneer van de woningstichting kwam langs..... en nu heb ik ook geen zin meer
Straks sportenen daarna lekker poolen
Met het grote verschil dat poolen leuk is en fitness stomquote:
Wees blij dat het een soort van winter aan het worden is inmiddels. Bij 30 graden had het erger geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nog 8 tot 10 weken wachten op mn nieuwe raam![]()
![]()
![]()
Tis verdorie mn slaapkamerraam dat stuk is, en waarvan me werd geadviseerd het niet meer te openen. Ik wil toch kunnen luchten daar?!?![]()
Ja dat is waar jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat poolen leuk is en fitness stom
Maarja, fitness is wel beter voor je.....
Moet je eens een raampje bij die mensen ingooien, vraag me af of zij dan ook 8 tot 10 weken moeten wachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nog 8 tot 10 weken wachten op mn nieuwe raam![]()
![]()
![]()
Tis verdorie mn slaapkamerraam dat stuk is, en waarvan me werd geadviseerd het niet meer te openen. Ik wil toch kunnen luchten daar?!?![]()
Pfffff ja dat zal ik inderdaad maar mezelf voorhouden. Maar toch vind ik het stom. Dat raam is al een maand stuk!! En als ze dan eindelijk iemand sturen gaat het nóg 2 maanden duren!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wees blij dat het een soort van winter aan het worden is inmiddels. Bij 30 graden had het erger geweest![]()
Ik zou het er niet op wagen, misschien moet ze dan wel 8 tot 10 weken in de kou slapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
en als je nu per ongeluk je raam eruit drukt als je bv met een ladder een verkeerd ingeschatte draai maakt?
En dan komen ze langs maar dan past dat raam niet. Of zit de sluiting aan de andere kant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pfffff ja dat zal ik inderdaad maar mezelf voorhouden. Maar toch vind ik het stom. Dat raam is al een maand stuk!! En als ze dan eindelijk iemand sturen gaat het nóg 2 maanden duren!
bellen, nog een keer bellen, blijven belllen, tot ze je zo spuugzat zijn dat ze gister iemand hebben gestuurdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pfffff ja dat zal ik inderdaad maar mezelf voorhouden. Maar toch vind ik het stom. Dat raam is al een maand stuk!! En als ze dan eindelijk iemand sturen gaat het nóg 2 maanden duren!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan komen ze langs maar dan past dat raam niet. Of zit de sluiting aan de andere kant.
En dat mogen ze niet fixen. Daar moet veel papierwerk overheen. Dus dan moeten ze een nieuwe bestellen en ben je weer 2 maanden verder. Dan is het alweer lente
Ik heb het meestal op een kier staan, het klemt nogal dus het hendeltje gebruik ik dan niet eens. Toen het eind september wat hard waaide was het blijkbaar tegen het dak geklapt, want ik wilde het dichtdoen en toen zat er een gigantische barst in, en het raam wou helemaal niet meer dicht omdat het onderste kozijnstukje helemaal los hing met dat kapotte stuk ruit erin.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is het probleem met het raam eigenlijk?
Ik zie deze reactie nu pasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef wyccie het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om die vieze sites te zien. Ik ben echt ziek.
Wat een onzin... Tuurlijk doen deze kindjes een beetje stoer maar ze zeggen wel degelijk dingen die niet kunnen. Of dat nou op internet is, per brief of recht in iemands gezicht maakt wat mij betreft niet uit. Dus als het in de naam van de anonimiteit is dan is het goed? Overigens is het niet anoniem, deze kinderen staan met naam en toenaam op hyves en zwepen elkaar op. Dat ze niet het besef hebben van de waarde vind ik echt complete onzin, dan moeten ze dat maar leren als ze dat niet wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, ga je anders even druk maken om doodsbedreigingen op Internet zeg... Die lui schreeuwen allemaal maar wat omdat ze toch half anoniem zijn daar. Zo worden toch nooit geconfronteerd met wat ze roepen en hebben geen besef van de waarde ervan. Zoiets is echt wel het laatste waar ik me druk om zou maken. Als ik dat stukje had geschreven en ze begonnen mij te bashen was ik me erbij gaan voegen en keihard mee gaan schreeuwen
Ik blijf erbij dat ik dingen als "ik ram hem op zijn smoel als ik hem tegenkom" en "hij hoort een paar meter onder de grond" dingen zijn die je gewoon niet zegt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het komt doordat ze anoniem zijn, of relatief anoniem (ze worden er hooguit via internet op aangesproken, daar liggen ze niet wakker van). Ik keur het niet goed, maar ik zou er geen waarde aan hechten: mijns inziens zijn het loze woorden.
Dat is ook wel zo, onder sociale druk doe je misschien andere dingen dan anders. Maar dat keurt het nog steeds niet goed. Als je matties iemand in elkaar slaan moet je dan ook maar meedoen?quote:Leuk hè, groepsprocessen?Zo werk het altijd... social reference, sociale druk... lekker makkelijk om je dan online te laten gaan. Juist dáárom moet je relativeren.
Ze mogen wel eens respect bijgebracht worden jaquote:Dit is echt kul. Jij bepaalt dat zij die waarde wel kennen en het anders maar moeten leren? Denk je nou eens in... je denkt toch niet echt dat iedereen die daar doodsverwensingen plaatst bij het zien van die knakker op straat een mes of een pistool trekt? Maw: loze, stoere praat om een beetje tof te doen.
Maak je er druk om, en je geeft ze precies wat ze willen.
Ik ben heel normaal, gelukkigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook 's gehadzelfs met een tentamen
docent dacht dat het een dag later was
maar die is opgetrommeld
zeg, weten jullie die ingezonden brief nog van een boze Hotel Tokio fan in de spits? The Story continueser is een anti-hyves pagina gemaakt over degene die de recensie schreef in de spits waar hij aan de schandpaal wordt genageld incl scheldpartijen en doodsbedreigingen
![]()
Puntje, dit is niet tegen jou hoorik neem aan dat je niet zo gek bent
![]()
wow dat hakt er inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben heel normaal, gelukkig
Nog één keertje, ik vind de muziek leuk, de band ook, de fans vind ik klote
Oh boy wat een dag vandaag. Zaten we tijdens het vijfde uur een proefwerk geschiedenis te maken, komt de rector vertellen dat er een leerlinge van onze school is aangereden en overleden, gisteren. Ik kende haar verder niet, maar het raakt je toch. Je voelt je zo machteloos dat iemand zo opeens dood kan gaan zo jong en je gaat zo denken dat het eigenlijk iedereen kan overkomen
Met dat proefwerk ging het verder niet zo heel goed meer...
En daarna een uur les met mijn eigen klas, waaruit er twee leerlingen hulpmentor zijn van de betreffende eerste klas. Één van hen, een meisje en vriendin van me, was ook niet aanwezig terwijl ik wist dat ze wel op school was. De jongen vertelde ongeveer wat hij wist. Na dat uur hadden we een tussenuur en zagen we die vriendin van me weer, huilend in de gang. Ze vertelde dat ze bij die klas was geweest en dat iedereen moest huilen, ook de jongens en zo. Het bleek een heel geliefd meisje te zijn, dat door vele 'hun enige vriendin' werd genoemd enzo, een heel verlies dus voor de klas. Ook huilende leraren, mijn mentrix (die ook mentrix is van die klas) maar ook haar vrouw, de conrector die helemaal geen huilerig type is en huilende mensen in de gangen (ook andere hulpmentoren uit die klas, haar klasgenootjes waren al naar huis gestuurd) Maar alle leraren stil en tja... Het doet iets met je, met de hele school. Een lerares engels die de klas van het meisje lesgaf die heeft haar latere klas, een andere vijfde, ook naar huis gestuurd, die kon geen les meer geven.
Sorry hoor, ik moest het ook even kwijt..
Ja kippenvel is wel het goeie woordquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wow dat hakt er inheb echt even kippenvel
veel sterkte klinkt vrij leeg, maar dat is het enige wat ik weet te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |