Jaquote:
Maak een lijstje en vraag ze voor sinterklaas/kerst! Dat heeft de volgende voordelen:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb alweer twee dvd's gekocht, en zie er nog wel wat die ik wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voor een Nederlandse productie een alleraardigst stukje filmquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Maar één ding weet ik al: de 2-disc editie van Zwartboek
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef MaJo het volgende:
Ah goed dat je het zegtKan ik ook weer geld uitgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ATTENTIE: OMSCHRIJVING WAT ER IN HET 2GIRLS1CUP FILMPJE GEBEURT! LEZEN IS VOOR EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID EN RISICO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ieuw
![]()
Ja, rood!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke kleur zouden jullie gebruiken om aan te geven dat een toets ingedrukt moet worden?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee ben ik weer
zonder theepot
Het is voor een spelletje voor jonge kinderen (3-6 jaar). Een gele knop ziet er zo uitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet waar het voor is maar rood kan ook afschrikken. Een complete n00b kan denken dat er iets fout is.
En als de n00b in kwestie 8x een rode knop ziet denkt 'ie 8x dat er iets fout is. Dat is geen prettige ervaring in het programmagebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |