quote:Op zondag 29 juni 2008 20:20 schreef Q_Orianka het volgende:
Oh my fucking Christ.
Hij... is knap geworden
OMGquote:Op zondag 29 juni 2008 20:20 schreef Q_Orianka het volgende:
Oh my fucking Christ.
Hij... is knap geworden
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:11 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
OMGDan moet die Megan (zusje) intussen ook al wel een lekker wijf zijn
Wat zij zegt.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:59 schreef The_Voice_Within het volgende:
Drake & Josh![]()
Je klaagt erover, terwijl je niet eens wie Drake en wie Josh is... Josh is de "slimme lelijkerd"en Drake de "domme lekkere". Maargoed, het is gewoon grappige no-nonsens tv.
Ik verdiep me doorgaans niet heel erg in dingen die ik niet leuk vind.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:59 schreef The_Voice_Within het volgende:
Drake & Josh![]()
Je klaagt erover, terwijl je niet eens wie Drake en wie Josh is...
Tja, bij zo'n 'komisch' uitgangspunt haak ik persoonlijk al af.. het helpt ook niet dat de 'domme lekkere' helemaal niet zo bijster aantrekkelijk is, en de 'slimme lelijkerd' eigenlijk ook niet al te pienter overkomt..quote:Josh is de "slimme lelijkerd"en Drake de "domme lekkere".
Ieder zijn meug. Ik krijg iig nog altijd jeuk als ik die twee op mijn scherm voorbij zie komenquote:Maargoed, het is gewoon grappige no-nonsens tv.
mensen haten het onbekende nu eenmaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:59 schreef The_Voice_Within het volgende:
Drake & Josh![]()
Je klaagt erover, terwijl je niet eens wie Drake en wie Josh is...
Dat is Vanessa Hudgens, mongool!quote:
IQ van een banaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:42 schreef DamzkoO het volgende:
Dan CCN (Comedy Central News).
Amerikaanse nieuwspresentator; het nieuws gaat altijd over Nederlanders![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het niet om. Ik wil verdomme weten waarom ze mais verven!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:39 schreef PinPine het volgende:
Show ruleerdom de een of andere stomme reden blijf ik kijken terwijl het acteerwerk uitermate slecht is. Maar het is dat of of tellsell in de ochtend..hmnz
@elisezwart
Nice photoshop skills
Als je denk dat dat het zusje is, heb je het goed mis. Dit is Vanessa Hudgens. Megan word gespeeld door Miranda Cosgrove.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |