abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54094818
Onze oude Soehnle weegschaal heeft (weer!) de knoopcel-batterij leeg. Aangezien die dingen nogal duur zijn en niet oplaadbaar, zijn we op zoek naar een keukenweegschaal die op AA- of AAA-batterijen werkt.

Eisen:
- AA- of AAA-batterijen
- Minimaal 2 kg kunnen wegen (liefst meer natuurlijk)
- Tare-functie

Wens:
- Te betalen met een Boncadeau-cadeaucheque (Zo één die in te leveren is bij Blokker/Gamma/McDonalds. We hebben d'r nl. nog één van ¤ 35,- stuk te slaan)

Bij de Blokken zijn we geweest en daar zijn de weegschalen in de aanbieding, maar geen enkele werkt op penlites of AAA-batterijen.

Wie heeft goede (of slechte) ervaringen die hij/zij wil delen?
pi_54096776
Ikzelf heb al jaren de keukenweegschaal van de Hema, die werkt op een 9v blok, en daar ben ik erg tevreden over
Knoopcelbatterijtjes hoeven niet duur te zijn, had je al gezocht via google?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:20:38 #3
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54098009
als je toch bij de blokker was, had je net zo goed een kaart met hele goedkope knoopcelletjes (1 euro? 1,50?) kunnen meebrengen

maar ehm, volgens mij heb ik nog nooit een weegschaal op AA of AAA'tjes gezien.... heel veel succes ermee!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:37:27 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54104786
Muck ==> Mijn Tristar-weegschaal (vorig jaar gekocht bij de Digros) vreet CR2032's, die heeft de Blokker niet.
Het viel wel tegen dat-ie elke paar maanden een nieuw batterijtje nodig heeft, vooral omdat ik hem alleen gebruik om brieven te wegen.

Offtopic: Boncadeau bestaat toch niet in 35 euro variant? Dus je hebt ook kleinere. Mac-eten kan nooit kwaad, dus wat mij betreft mag je best op onderstaande website met een Boncadeau betalen
censuur :O
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:15:04 #5
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54107328
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Muck ==> Mijn Tristar-weegschaal (vorig jaar gekocht bij de Digros) vreet CR2032's, die heeft de Blokker niet.
Het viel wel tegen dat-ie elke paar maanden een nieuw batterijtje nodig heeft, vooral omdat ik hem alleen gebruik om brieven te wegen.
wat ontzettend lastig dan!
ik doe echt jaren met een batterijtje!
quote:
Offtopic: Boncadeau bestaat toch niet in 35 euro variant? Dus je hebt ook kleinere. Mac-eten kan nooit kwaad, dus wat mij betreft mag je best op onderstaande website met een Boncadeau betalen
misschien heeft TS er een van 10 en een van 25 euro
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54140971
Tsja, het is een boncadeau van ¤ 25,- en één van ¤ 10,- inderdaad. Maar zoals ik al zei: het staat me tegen om die dure K*T-knoopcelletjes te gaan kopen. Als ik een weegschaal op gewone batterijen heb, kan ik er ook oplaadbare instoppen, heb ik de aanschafprijs er na een jaar of twee weer uit.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:12:45 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54192406
Hm. De goedkoopste bij de Blokker is 17,50 dacht ik, en werkt op AAA batterijen.

Zelf heb ik er een van 10 EUR bij de lidl, mét backlight, tare functie en gratis grote metalen kom. Koopje
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')