abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204859
O.k. laat ik beginnen met het vermelden van de bron (anders moeten we het daar de komende 10 berichten over hebben)... Een goede vriendin van mij is een goede vriendin van de vriendin van Mona (die bestaan dus, vriendinnen van Mona).

Die vriendin vertelde dat die relatie van Mona met de bakker hartstikke uit is. (hij probeerde haar te leren hoe brood te bakken, na 6 maanden heeft ie het opgegeven). Niemand
begrijpt dus ook wat die vent daar iedere keer bij Veronica doet...

Ruud moet uit gaan kijken! Mona vangt hem vandaag of morgen tussen haar borsten en laat hem niet meer gaan!

pi_204860
Of dat je opeens denkt "he, waar is ruud's hoofd nou?"
pi_204861
ik heb ook horen zeggen dat het mona helemaal niks meer heeft met die bakker.
alleen niet zozeer omdat ze niet kon bakken.

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_204862
Dat verbaast me nu niets.

Aan alle deelnemers zit toch meer dan een draadje los. En dan te bedenken dat er meer dan 2500 aanmeldingen waren voor dit programma.

Ik heb het idee dat ze iedereen hebben uitgenodigd die bij Weekend Milionars de 1000 piek niet wist te halen. En dan lijkt 250.000 natuurlijk een mooie prijs.

Kan iemand mij uitleggen of er een BB deelnemer is volgens hem of haar redelijk normaal is. Ik heb ze niet kunnen vinden.

Ruud - masseur van een dames wielrenploeg
Karin en Maurice spreken voor zichzelf (afgezien van het feit dat Maurice autoverkoper is en nog bij z'n ouders woont).
Sabine - Aaaaaaaaaaach waaaa Liiiieeeeefffff!
Bianca - Huis-tuin en keuken psycholoog(paat)
Willen net gescheiden, hup BB in???
Bart - Spring in 't Veld inderdaad ja!
Mona - Bakkersvrouw achter de bar.

En dan nog V. - iedereen en alles word genaaid en opgelicht, en dat er nog mensen zijn die zich daar kwaad om maken. Geweldig.

Ik zeg BB, dit is waarschijnlijk de humor van de 21e eeuw. Gelukkig is er ook nog wel eens wat van Monty Python op de buis *humor van de 20e eeuw.

Want je hebt humor en humor .....

Te paard, te paard ....
We zijn verraden, we moeten een plan maken!

donderdag 21 oktober 1999 @ 11:21:00 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_204863
Ik vind het persoonlijk een beetje een vreemd verhaal. Waarom zou die jongen een beetje 'het gezellige gezinnetje' spelen als het toch uit is? En die kinderen dan, waarom laten die dan niets blijken?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_204864
Mona kan niet eens netjes brood eten
Laat staan bakken!

Ik denk wel dat het haar lukt om ruudje te bevredigen

Afwachten maar

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_204865
quote:
op 10-21-1999 om 11:21 AM schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje een vreemd verhaal. Waarom zou die jongen een beetje 'het gezellige gezinnetje' spelen als het toch uit is? En die kinderen dan, waarom laten die dan niets blijken?

Waarom gaan mensen in Catherine zitten, Jerry Springer etc etc
mensen willen aandacht, daarom zitten er ook 8 contactgestoorden in een huis in Almere

too much is not enough....
pi_204866
Ook uit betrouwbare bron: Mona is een geadopteerde walvis. Die bakkersknecht strijdt in zijn vrije tijd tegen dierenleed, MAG hij?! Ja?!

Een schizofreen is nooit alleen
pi_204867
quote:
op 10-21-1999 om 11:20 AM schreef Tummer het volgende:

Aan alle deelnemers zit toch meer dan een draadje los. En dan te bedenken dat er meer dan 2500 aanmeldingen waren voor dit programma.

Moet je je voor de grap eens afvragen hoe je zelf zou reageren als je in dat huis zat.
Grote kans dat je na 3 a 4 vieren als monnik te hebben geleefd het ook niet erg zou vinden om met een van de dames tussen de lakens te kruipen.
Het gezeur over dat mensen schijnheilig tegen elkaar doen, verbaast mij ook, zo gaat het in het "normale" leven toch ook zo vaak...!! Alleen nu komt het op TV.

Laten we met z'n allen nou proberen iets minder naief te zijn over het gedrag van de bewoners en Veronica, en ons er meer op concentreren hoe Veronica de boel belazert, iets wat mijn volledige aandacht heeft. (jammer dat ik zelluf geen contacten heb )

I sense much Windows in you.
Windows leads to bluescreen, bluescreen leads to downtime.
Downtime leads to suffering. Windows is the path to the
darkside. Powerful Linux is.

Unkown Jedi Knight

pi_204868
quote:
op 10-21-1999 om 12:23 PM schreef Kiekeboeh het volgende:
Moet je je voor de grap eens afvragen hoe je zelf zou reageren als je in dat huis zat.
Grote kans dat je na 3 a 4 vieren als monnik te hebben geleefd het ook niet erg zou vinden om met een van de dames tussen de lakens te kruipen.

Dat hoef ik mezelf echt niet voor de grap af te vragen hoor. Ik vindt 250k wel erg weinig om je zelf compleet voor paal te laten zetten door V. tegenover het volk. En ik weet niet of je uit eigen ervaring spreekt dat je jezelf al niet meer onder controle hebt na een slordige maand maar dat zal toch niet voor iedereen gelden.

Naiviteit verwarren met een andere mening maakt jou waarschijnlijk 1 van die 2500!

Te paard, te paard ....
We zijn verraden, we moeten een plan maken!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')