Allereerst is ongeloofelijk met één o en geflateerd met dubbel t. Ten tweede hadden wij destijds het meest rampzalige dramaelftal in tien jaar en jullie Kalou en Kuijt. Dat jullie door datzelfde elftal compleet werden vernederd met 3-0 en 2-4 zegt alweer genoeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Benauwd... Dat was een ongeloofelijk geflateerde uitslag... 4-1 ofzo was een betere afspiegeling...
[..]
En wij hadden 8 tyfuskneuzen, die nu gelukkig vrijwel allemaal opgerot zijn, in de basis, leeftijd boeit niet eens
[..]
Play-offsAls Ajax daar niet al 2 keer voordeel van had gehad waren die dingen allang verketterd en afgeschaft
Wederom dank. Frustratie zit diep zo te zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij ook voor het bevestigen van mijn beeld over Ajax-supporters
Dus jij bent fan van die kneus? Ach ja, zolang ze maar winnen zijn ze bij jullie populair he?
Nee, daar zoek ik ook naar. #594 net weer even door gelezen. Blijft geniaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee ik lach me rot als ik eraan terugdenk.
Heeft iemand nog een linkje naar Ajax topic #595?
Dat heb ik gemist toen, wel terug kunnen lezen, maar niet live meegemaakt. Op dat Babel-forum was ik wel aanwezig, dat was ook legendarischquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat was wel een van de grappigste dingen die ik ooit op een forum heb gezien![]()
AFC Ajax topic #595 - Zonder Marcelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, daar zoek ik ook naar. #594 net weer even door gelezen. Blijft geniaal![]()
Je bent echt de leukste thuis jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #595 - Zonder Marcel
Als ik het zo teruglees, was ik best grappig.
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu verwacht ik ook linkjes, ik snap er geen barst van
. Terror zorgt voor linkjes
.
ik mis m nog steedsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat ene topic met Jorientje was wel legendarisch
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:37 schreef Black-Death het volgende:
Feyenoord-supporters die een discussie over voetbal aangaan
Dat is nou een van de weinige Ajacieden die ik echt symphatiek vond. Janquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:22 schreef Nashje het volgende:Dalijk ook maar eens teruglezen.
Net kampioenswedstrijd van 01-02 teruggezien. Kampioenschap van Jan van Halst
Lekker laten gaan, na 11-11 zijn ze weer stil en heb je er geen last meer vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze staan weer eens een keer eerste, mijn God zeg![]()
Het laatste seizoen dat Feyenoord bovenaan stond kan je nooit laten zien.quote:
Ook meteen alle kankers weggehaald?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef RayMania het volgende:
Topic een beetje opgeschoond.
Zowaar geen één keerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook meteen alle kankers weggehaald?
quote:23/10/2007 - Ajax veroordeelt rellen
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Ajax heeft via een statement op Ajax.nl laten weten de rellen na afloop van Ajax-NEC te veroordelen. Bij de ongeregeldheden raakte een agent gewond en zou de materiele schade groot geweest zijn.
Ajax veroordeelt deze rellen ten zeerste en verklaart dat deze mensen geen supporter van onze club kunnen zijn. Ajax is niet van hen! Wij betreuren dat mensen en dieren daar het slachtoffer van zijn geworden. De verwachting is dat de hoofddaders snel door de politie zullen worden aangehouden. Zodra dat mogelijk is, zullen de schuldigen door Ajax een maximaal stadionverbod opgelegd krijgen.
Prima standpuntquote:
Thnx!quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef RayMania het volgende:
Wel een niet lieve opmerking van Malibu.
Precies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik betreur het ook dat de politie dieren misdadige manier gebruikt ja.
Iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies.
En sinds wanneer valt pleurisjosti buiten de policy?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef fanneke het volgende:
ff dit...
Arsenal-Slavia Praag staat 10 minuten na rust 6-0.
Maar ja, we weten allemaal dat Slavia niet veel voorsteld.
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef fanneke het volgende:
ff dit...
![]()
Ja, maar heb nog net de 7-0 kunnen zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
fanneke is snel terug uit Engeland
Touché.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef fanneke het volgende:
ff dit...
![]()
tsjaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:59 schreef w00h00 het volgende:
Arsenal laat even zien hoe het moet..
Alsof we dat nog niet wisten....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef toma het volgende:
we weten weer waar we staan internationaal gezien
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klik ik het aan, komt het ineens in me msn te staanNu ga ik dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |