quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Werkloos maar weet wel wat buitenspel is.
En nu is je leven compleet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Werkloos maar weet wel wat buitenspel is.
Dus zouden de supporters dat door moeten hebben en er niet in moeten trappen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Jezus achterlijke figuren.
Met Ajax - feyenoord waarbij de kans op een confrontatie tussen beide groepen 0,01% is moet het home dicht...maar bij Ajax - BBB waarbij al die gasten op 100 meter van het home langskomen en je weet al hoe het in Zagreb is gegaan mag het open?
Dat is dan toch gewoon een opzetje...
Van Geel zit er nu dus wie weet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Hans van der Zee was toch zo bekend in Zuid Amerika?
Ik heb hem sinds Ajax niet meer aan het werk gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:29 schreef Pritt het volgende:
De Mul: "Ik heb stijgende lijn te pakken"
Zeker steeds hoger op de tribunes?
Enige beeld wat ik van hem gezien heb is toen ie mocht invallen voor die overleden speler.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds Ajax niet meer aan het werk gezien.
Bestuur van het home zit met enorme exploitatiekosten (en -verplichtingen) die wel dichtgebreid moeten worden aan het eind van het seizoen en kan slechts hopen dat het iedere keer weer goed gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:04 schreef PLAE@ het volgende:
Bestuur van het Home had niet moeten openen.
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:29 schreef Pritt het volgende:
hehe, da's een hele scherpe!quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:29 schreef Pritt het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:29 schreef Pritt het volgende:
Die verdediger, waarvan we vorige winterstop wat roddels hadden.quote:
quote:Of Johan Cruijff in de commissie wil plaatsnemen die de organisatie gaat evalueren is nog onbekend. In zijn column in De Telegraaf ging hij wel alvast uitgebreid op zijn visie over de organisatie.
[....] Allemaal verschillende ideeën en visies. Terwijl Ajax ooit een systeem had waarin oud-voetballers vaak jeugdleiders of scouts werden. Al die mensen waren met elkaar opgegroeid en dus al jaren samen ieder weekeinde voor de club bezig. Ajax beschikte zo over onvoorstelbaar veel know how en ogen, waardoor bijna niets de club ontging.
Toen ik twintig jaar geleden trainer was, kwamen dankzij deze oud-spelers talenten als Frank en Ronald de Boer, Clarence Seedorf, Patrick Kluivert en Edgar Davids naar de club. Allemaal jongens die ik zelf nooit had gezien, maar die dankzij al die echte Ajacieden toch al heel jong bij de club rondliepen.
Maar in plaats van dit systeem in ere te houden, moest het ineens professioneler en werden al die vrijwilligers aan de kant geschoven. Uitgerekend de mensen die niet met zichzelf bezig waren, maar uitsluitend en alleen hun club nog beter wilden maken dan die al was. Toen zij weg werden gesaneerd, is de basis voor de huidige problemen gelegd.
Het werd steeds professioneler, er kwamen steeds meer functies en steeds meer mensen kregen een vinger in de pap. Terwijl het voor een club als Ajax primair om drie functies draait: de trainer, de hoofd opleidingen en de hoofd scouting. Als die drie het met elkaar kunnen vinden, dan kan het eigenlijk nooit fout gaan. Die eenheid vormt de basis van het geheel. Die mensen moet je verder met rust laten en vooral hun werk laten doen.
quote:Emanuelson sluit vertrek in winterstop niet uit
Urby Emanuelson toont vandaag in de gratis ochtendkrant Spits begrip voor de onvrede die er leeft onder de aanhang van Ajax. De linksback benadrukt wel dat de spreekkoren en fluitconcerten een negatieve invloed hebben op het spel van de Amsterdammers. "Ze willen hun mening uiten, maar de negatieve sfeer heeft invloed op ons spel", aldus Emanuelson. "Ik kan niet zeggen of ik het met ze eens ben. Het is moeilijk voor ons spelers een mening te hebben over het bestuur. Ik weet niet hoe zij hun werk doen."
De 21-jarige verdediger weet ook niet wat er aan de hand is met zijn ploeg. Hij is kritisch op zijn ploeggenoten. "Het leek of iedereen deed waar hij zin in had. Het plezier en vertrouwen is weg en niemand wil de bal. Ik had gehoopt dat iedereen zijn hoofd kon leegmaken door de komst van een nieuwe trainer. Dat we allemaal een nieuwe frisse start konden maken, maar daar dachten sommigen anders over."
Emanuelson moet nog even wennen aan de trainingsmethoden van Koster. Hij keerde donderdag terug bij Ajax na het spelen van twee interlands voor Oranje. "Koster heeft de afgelopen dagen veel gepraat. Ook vanavond tijdens de wedstrijd en in de rust. Ten Cate zou, zacht gezegd, erg fel zijn geweest bij het zien van ons spel. Dat werkt naar mijn idee ook beter. Als een trainer fel is tegen spelers, gaan ze ook feller het veld in. Koster is er echter nog maar pas, dus ik kan er voorlopig ook weer niet te veel over zeggen."
Er zou momenteel concrete interesse van AS Roma zijn in Emanuelson. Door de malaise bij Ajax gaat dat steeds beter klinken in de oren van de international. "De mogelijkheid dat ik in de winterstop wegga is er, maar ik wacht het nog even af. Ik wil eigenlijk niet op deze manier weg bij Ajax."
Ze doen ook niet hun best om serieus genomen te wordenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Te triest. Ga dan gewoon op zwart
.
Het wordt met de week lachwekkenderquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Tjonge tjomge , iemand foto's van die kneuzen die achter die site zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Niveautjequote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef Enchanter het volgende:
Tjonge tjomge , iemand foto's van die kneuzen die achter die site zitten.![]()
Sinds wanneer wordt die site door 12-jarige kiddos gerund?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
omgquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |