abonnement Unibet Coolblue
pi_54087251
quote:
Johan Vlemmix levert Idols-typetjes

Johan Vlemmix blijkt typetjesleverancier van Idols. De kip die met zijn ’tok tok’ zaterdagavond vriend, vijand en de jury verbaasde komt helemaal niet uit het niets, maar is gestuurd door Vlemmix. De komende weken volgen er meer idioten, maar Johan wil niet zeggen wat voor typetjes. "Ik kan iedereen beroemd maken. Maar ik wil niet dat Idols mijn blikvangers eruit knipt, dus ik zeg niks.”

De kip, oftewel dj Ventil, brengt vandaag zijn eerste plaatje uit en ook dat wordt de komende weken vaste prik. Weggestuurd bij Idols, en vervolgens beroemd worden. Johan Vlemmix heeft er patent op. „De kip was de chauffeur van Stefan Meulendijk. Dat is die jongen met die beugel uit de voorrondes van X Factor. Met hem ben ik begonnen en hij heeft nu 25 optredens in de maand. Ik heb mijn eigen platenstudio en er volgen er nog meer. De kip komt met het plaatje Chicken DJ.”

Bedachtzaam zegt de ondernemer: „Kijk, de voorrondes van Idols floreren door grappige gekke acts van mensen die niet kunnen zingen of dansen. Nou daar speel ik handig op in. Ik heb een oproep gedaan en kon het werk niet aan. We komen met heel veel acts op tv bij Idols. Ik heb al mijn typetjes naar de provinciale voorrondes gestuurd. Van hun succes maak ik weer een tv-programma dat Iedereen wordt beroemd gaat heten.”

Johan baarde eerder al opzien met de single van Gouden Kooi-diva Natasia Niemand maakt zijn eigen kind alleen. Nu de Sonja Bakker -rap van zangeres Mandy. „Daarmee ben ik al twee keer in SBS Shownieuws en RTL Boulevard geweest.” En Johan heeft ook Marian van het eerdere Idols-duo Roef en Marian geadopteerd. Zij komt deze week met haar volgende plaatje: Hoe zou het nu zijn.

De productie van Idols haalt de schouders op: „Wij maken ons niet druk en vinden het een goede grap.”
Ik mag toch serieus hopen dat ze dit er uit gaan knippen .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_54087324
De afleveringen zijn vrees ik al wel klaar. En de makers zullen er niet mee zitten, alles voor een goede show he.
That's all folks!
pi_54087367
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En de makers zullen er niet mee zitten, alles voor een goede show he.
Alsof ook iemand het nog maar grappig vindt, zo'n kip ! Het haalt het niveau van de show juist omlaag.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:46:03 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54087380
quote:
Kijk, de voorrondes van Idols floreren door grappige gekke acts van mensen die niet kunnen zingen of dansen. Nou daar speel ik handig op in. Ik heb een oproep gedaan en kon het werk niet aan.
Hij snapt het succes van de audities blijkbaar niet. Dat succes zit hem in een Roef en Marian, in een Koekie, noem al de voorbeelden maar op. Niet in een kip.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54087429
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:45 schreef Svensational het volgende:

[..]

Alsof ook iemand het nog maar grappig vindt, zo'n kip ! Het haalt het niveau van de show juist omlaag.
Je denkt wel even WTF en daar gaat het wel weer om.
That's all folks!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 oktober 2007 @ 12:50:00 #6
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54087447
Kansloos, waarom zou je dat überhaupt doen?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:53:18 #7
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54087492
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je denkt wel even WTF en daar gaat het wel weer om.
Ik dacht vooral: Next!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:08:58 #8
88233 Steve
Still the best.
pi_54087698
De leukste audities zijn juist mensen die denken het te kunnen maar het niet kunnen. Niet een oen in een pak.

Johan Vlemminx. Die man blijft maar doorgaan.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54088467
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
De leukste audities zijn juist mensen die denken het te kunnen maar het niet kunnen. Niet een oen in een pak.

Johan Vlemminx. Die man blijft maar doorgaan.

Precies, die kip bracht nog geen glimlach op mijn gezicht. Vond het alleen maar ontzettend jammer dat ze het uitgezonden hebben. Zo flauw, verdient het niet om aandacht te krijgen wat mij betreft. Hopelijk knippen ze de volgende "gekken" in pakken er uit!
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:14:15 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54088983
Tweedy:

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54089948
Zulke figuren verdienen totaal geen aandacht. Echt het dieptepunt van de uitzending.
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:42:14 #12
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54098611
Nu bij Jensen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54098686
Kon je verwachten natuurlijk. Wat een idioot.
pi_54102405
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Hij snapt het succes van de audities blijkbaar niet. Dat succes zit hem in een Roef en Marian, in een Koekie, noem al de voorbeelden maar op. Niet in een kip.
Nou ja, Vlemmix snapt het waarschijnlijk wel maar hij probeert te parasiteren op het programma om zo zijn eigen zakken te vullen. En er zijn altijd genoeg sukkels of gelukszoekers te vinden die zich voor Vlemmix' karretje laten spannen.
pi_54102455
Nederlanders blijven toch soms simpele zielen! (schaam schaam)
pi_54105991
Ik snap niet waarom dit zoveel aandacht krijgt tijdens de aflevering. Als ze dat niet zouden doen, komt er geen kip ( , , ) meer opdagen met dit soort niet grappige geintjes.
Whatever I want.
pi_54106219
Jensen weet ook niet meer wie hij moet uitnodigen. Echt, ik heb niemand naderhand gehoord over die kip, was het eerlijk gezegd zelf ook al weer vergeten.
Jammer dat er nog steeds mensen zijn die dit blijkbaar heel grappig vinden...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:46:42 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54108914
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:50 schreef PeRi het volgende:
Ik snap niet waarom dit zoveel aandacht krijgt tijdens de aflevering. Als ze dat niet zouden doen, komt er geen kip ( , , ) meer opdagen met dit soort niet grappige geintjes.
. Ik vond het op zich nog wel grappig, totdat ze daadwerkelijk de auditie lieten zien. Dat ze zo'n kerel even snel een paar keer in een montagefilmpje laten zien heb ik geen probleem mee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_54122928
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Hij snapt het succes van de audities blijkbaar niet. Dat succes zit hem in een Roef en Marian, in een Koekie, noem al de voorbeelden maar op. Niet in een kip.
Johan zou ook nog figuren à la Koekie kunnen sturen natuurlijk.
Maar het blijft een trieste actie.
pi_54130521
Ik dacht eerst dat die gozer een weddenschap verloren had. Zodat ie zichzelf voor lul moest zetten in Idols.
  maandag 5 november 2007 @ 12:34:01 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54377522
Nog meer Vlemmix-figuren geweest?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54379404
die gordon denk ik (die met die imitatie)
pi_54379807
Deze?

pi_54379996
die ja
  maandag 5 november 2007 @ 14:50:32 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54380780
Als ik nog een keer zo'n focking kip of klompen-vincent achtige mongool in de show zie, sta ik niet voor mezelf in.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')