teveel Q en Q gekekenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef Vinamp het volgende:
Even wat anders, waarom loopt Nadia de hele dag in een witte regenjas?
En het zou me niets verbazen als Huub zojuist op kantoor de brief heeft gelezen. Ineens was hij weg terwijl hij met de anderen zat te wachten op de film.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik hoorde iets van "het is het al"
De nieuwe liefde van Flens is Naad na het vertrek van Zdngmw, zoveel is wel duidelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat Naad meer en meer een Natasia positie krijgt.Zij mag alles,wij hebben haar al zo vaak betrapt op het gebruik van andermans spullen en ook dat gefluister zonder zender.
Als ik me aan iemand dood erger is het die Nadia,die baby stem en elke 5 seconden voor de spiegel,de hele dag met die vreemde handgebaren maar aan dat haar zitten.
quote:
Er zat wel een wachtwoord op.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gesprek ging over de mogelijk beveiligde brief van Lieke ....
[..]
En het zou me niets verbazen als Huub zojuist op kantoor de brief heeft gelezen. Ineens was hij weg terwijl hij met de anderen zat te wachten op de film.
Ik durf zelfs te beweren dat Huub juist zo gek op Lieke is omdat zij tegen hem ingaat en haar eigen weg volgt.Huub zou nooit een vriendin kunnen hebben die maar slaafs ja en amen op alles zegt en alles goed van hem praat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms flapt Lieke er dingen uit waar ze beter even over na had kunnen denken. Maar over het algemeen ben ik PRO-Lieke. Ondanks het beige zet ze zich nog steeds in voor de hele meute. En dat ze tegen Huub in gaat is ook helemaal niet verkeerd. Die gast loopt teveel naast zijn schoenen en zonder tegengas denkt hij dat hij de god is van de villa. Ik vind dat hij het over het algemeen goed doet, maar die kapsones van hem....rem er op is hard nodig.
Huub moest naar achter komen, daar werd over gebeld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gesprek ging over de mogelijk beveiligde brief van Lieke ....
[..]
En het zou me niets verbazen als Huub zojuist op kantoor de brief heeft gelezen. Ineens was hij weg terwijl hij met de anderen zat te wachten op de film.
Je kent hem dus ook, de MAN in de witte regenjas. Is een nooit verwerkt jeugdtrauma, daarom heb ik er waarschijnlijk zo'n hekel aan als Naad hem aanheeft.quote:
Thanks, dat dacht ik namelijjk, maar wist het niet zeker.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Er zat wel een wachtwoord op.
Lieke ging daarna weer naar de map en je kon duidelijk zien dat er een balkje in beeld kwam.
Iedereen in het huis zegt ook maar dat zij goed is voor de show.De Naad verhaallijn duwen ze ons gewoon door de strot heen al wekenlang,elke dag bijna 24/7 is er bijna niets anders meer op de streams.Ik hoop dat Flens snel op vakantie gaat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De nieuwe liefde van Flens is Naad na het vertrek van Zdngmw, zoveel is wel duidelijk.
Wat deze hoer zich binnen 4 maanden allemaal kan en mag permitteren is schandalig, kijk alleen al naar haar zendergebruik en gefluister, precies wat Zdngmw deed met Herma.
Zoiets heeft hij laatst ook uitgesproken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te beweren dat Huub juist zo gek op Lieke is omdat zij tegen hem ingaat en haar eigen weg volgt.Huub zou nooit een vriendin kunnen hebben die maar slaafs ja en amen op alles zegt en alles goed van hem praat.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Ik snap ineens waarom de snollies steeds met een kussen op hun kruis zitten. Ze dragen bijna nooit een slip en zijn bang dat de camera's zicht krijgen op de Kwantumhallen.
Absoluut, wat een geweldige OP van Disana.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jeetje Mina. De update is echt een aaanrader om even te bekijken.![]()
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!
Ze staat iig al buiten de poort.quote:
Ik zou daar ook stapel van worden. Ben al heel lang met mijn lief samen maar ik moet er niet aan denken dat hij de hele dag om me heen hangt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat zelf dat Huub en Lieke echt gek op elkaar zijn.... maar 24/7-situatie maakt hun relatie kapot (teveel op elkaars lip en beide een behoorlijk drammerig karakter)
Ik heb vanavond wat gegoogelt om een fotootje te vinden van de pannekoek in kwestie. Is dit een plaatje van haar?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze staat iig al buiten de poort.![]()
[ afbeelding ]
Complimenten aan Disanaquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik versta die gozer de helft vd tijd niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Clank het volgende:
Dennis kauwt ijsblokjes en smoest iets tegen Nadia.. ik versta 'het komt helemaal goed'..
Nadia: Wat dan??
Yep, ik heb me ook rot gezocht maar deze komt van VOL en ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit Mevr. Pannenkoek is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wat gegoogelt om een fotootje te vinden van de pannekoek in kwestie. Is dit een plaatje van haar?
Inderdaad en niet alleen het op elkaars lip zitten maar ook het feit dat ze in een spel zitten maakt het extra moeilijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat zelf dat Huub en Lieke echt gek op elkaar zijn.... maar 24/7-situatie maakt hun relatie kapot (teveel op elkaars lip en beide een behoorlijk drammerig karakter)
Dat doet hij expres, 's ochtends ook altijd, lullen zonder zender of fluisteren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik versta die gozer de helft vd tijd niet.![]()
Ik voorzie wederom een raamcarrière voor iemand.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik heb me ook rot gezocht maar deze komt van VOL en ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit Mevr. Pannenkoek is.
Ik hoorde het ook maar begrijp het niet.Dennis komt van achter en Nadia vraagt was het erg.Dennis zei dat achter gezegd had dat hij moest zorgen dat hij erin bleef.Nu zegt hij dus (een uur later)dat het allemaal goed komt?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Clank het volgende:
Dennis kauwt ijsblokjes en smoest iets tegen Nadia.. ik versta 'het komt helemaal goed'..
Dankjewelquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beequeen en Mariah44, dank. Er is trouwens een topic voor commentaren: CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3quote:
Jammer, maar jullie berichtjes in Updates zijn terecht verwijderd omdat daar een speciaal topic voor is:quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, wat een geweldige OP van Disana.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja ERRUG leuke update-OP !! [ afbeelding ]
(begrepen Avon)
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen en Mariah44, dank. Er is trouwens een topic voor commentaren: CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
Nix nieuwsquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Clank het volgende:
In de beleving van de dames is dit iets om trots op te zijn, zegt genoeg toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik val in het gesprek van Naad en Amanda, heb de helft gemist dus.
Ik ving op: Naad heeft een vriendin bedreigd , ze wilde haar vermoorden, dit deed via een ingesproken voicemail bericht. Ze schijnt ook iets gedaan te hebben met de hamsters van die vriendin, ze waren nog net niet dood.
Dat wijf spoort dus echt niet.![]()
Neh, vanaf 96/97 pas, weet het nog mijn dochter was toen een jaar of 4.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:27 schreef Prospera het volgende:
Mannie zat in groep 7 en de spice girls waren helemaal hot (dat was toch eind '80?)
*Telt ff na*
In de CODUS welquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik m'n hoogstpersoonlijk verdiende complimenten niet meer zien
![]()
Dank avonne, ook voor het opschonen (wat stond er? wat stond er?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef avonne het volgende:
Super, disana. Ik had het nog niet gezien (deze verslaafde volgt toch alles live).
on topic:
[..]
Nix nieuws
Weet iemand hoelang het duurde voordat hij door streamers Dennix genoemd werd? Na een dag of 10 misschien? Of nog eerder?
Ongelooflijk, werkelijk on-ge-lo-ve-lijk ... dat iemand zo nul komma nul persoonlijkheid kan hebben.
We weten echt helemaal geen zak van hem. Behalve dat hij altijd dezelfde standaardzinnetjes herhaalt. Ik snap er werkelijk geen zak van. Die man is een "cardboard character". Zit er nog een mens achter die robot?
9 of 10 jaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef Prospera het volgende:
Naad heeft in groep 6/7 de 2 witte hamsters van een vriendin zwart geverfd.
En alles ontkent natuurlijk.
Hoe oud ben je dan... 7![]()
De natuur zit in het beestje.
Toen al totaal verknipt dus, voor straf lijkt ze nu zelf op een hamsterquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
9 of 10 jaar.
Oud genoeg om te weten dat het niet mag omdat het dierenleed is.
ghehehequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen al totaal verknipt dus, voor straf lijkt ze nu zelf op een hamster![]()
Heb je wel eens een rat gezien met een portemonee in zijn kontzak.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Dreamboy het volgende:
Heeft hij de CP PUNTEN gisteren nou wel of niet betaald ???
[ afbeelding ]
Op VOL zijn er er die zeggen van wel en er zijn er die zeggen dat hij ze niet betaald heeft.
niet betaald. 100%quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Dreamboy het volgende:
Heeft hij de CP PUNTEN gisteren nou wel of niet betaald ???
[ afbeelding ]
Op VOL zijn er er die zeggen van wel en er zijn er die zeggen dat hij ze niet betaald heeft.
nee, dat was toch Brian die een leguaan aan het spit reegquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:40 schreef Taurus het volgende:
Amanda heeft toch ook 'n keer 'n hamster of 'n vogel ofzo vermoord?![]()
ja, en het was Dennis die een mes naar een kat gooidequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat was toch Brian die een leguaan aan het spit reeg![]()
Klinkt als: toen ik me door mijn relatie uit mekaar liet trekken. Dat bedoelt ze nu niet, ik weet het.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Amanda: Toen ik met mn relatie uit elkaar ging...
Volgens mij komt ze wel aan de beurt als Dennis weg is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef riri het volgende:
dat is wat lieke ook goed ziet van nadia....ze doet valse dingen en achteraf komt ze met een babystemmetje zielig doen...zo van...ik bedoelde het niet zo
Nix kan zelfs liggen met zijn zak in de handen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Nix kan zelfs liggen met zijn handen in de zakken.
Dat is inderdaad een rampscenarioquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:50 schreef beequeen het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je zoon thuiskomt met een Naad of Amanda?![]()
Hear, hear.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze wel aan de beurt als Dennis weg is.
Huub heeft vanaf het moment dat ze binnen kwam een diepe afkeer van haar. Daarom wilde hij ook niet met haar praten de eerste maanden.
Jaap sputtert wel wat van "oh, ze is zo mooi" maar weet ook wel beter.
Brian is ook niet gek, en ziet wel wat voor een egoiste ze is, maar houdt zijn mond vanwege Amanda.
Alleen Amanda.... maar die is duidelijk gewaarschuwd door Netty, en heeft de passage in een blad "ik ga Brian afpakken" eergisteren nog eens aandachtig nagelezen.
Van mij mag de volgende verhaal lijn wel Brian-Nadia zijn![]()
Volgens mij kan hij ook de poort uit lopen met de handen in zijn zakken.. Nou ja, met één handje dan... Het andere handje gaat Anita vasthouden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Nix kan zelfs liggen met zijn handen in de zakken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:51 schreef kybe het volgende:
het was al 3 maanden uit maar hij had nog steeds dezelfde kleding.
Wat is dat nou weer voor wannabe Italiaan daar in de hoekquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nix kan zelfs liggen met zijn zak in de handen.
het feit dat hij met de trein reisde zou imho veeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder moete wegenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:51 schreef kybe het volgende:
Nadia:Ik zat toevallig met mijn ex in de trein, het was al 3 maanden uit maar hij had nog steeds dezelfde kleding.
Nadia:Nou belachelijk het was al drie maanden uit,dan ben je toch al lang voor nieuwe kleding gaan shoppen.Ik droeg zelf niets meer uit die tijd.
Ik heb nog niet genoeg gezien naar mijn zin, maar als ik nu niet plat ga heb ik morgenvroeg een groot probleem.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:55 schreef beequeen het volgende:
Ik heb genoeg gezien voor vandaag, succes voor de nachtploeg, slaap lekker en tot morgen.![]()
Hij duurt 101 minuten en is zoiets om 22.40 begonnen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:08 schreef lorence1 het volgende:
hoe lang duurt die film nog?
thanxquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij duurt 101 minuten en is zoiets om 22.40 begonnen.
Ze zijn allebei echt niet goed wijsquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
Nadia had toch ook een keer het gezicht van een vriendin ofzo met glasscherven bewerkt?
Als dat zo is, kan Dennis nog wat verwachten...............zijn gezicht ........quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
Nadia had toch ook een keer het gezicht van een vriendin ofzo met glasscherven bewerkt?
Ja dat is weer mooi gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk niet dat dat een gemis zal zijjn in het groepsgesprek..........geen Amanda en Nadia....quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:12 schreef rooie3 het volgende:
Die domme wijven gaan weer een masker nemen.Na de film was er toch groepsgesprek.
En via daar Rogier leren kennen, die nu "vakantië" geniet in Argentinie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef dgk_fan het volgende:
Amanda heeft dus in Teylingereind in Sassenheim (jeugdgevangenis) gezeten..
Nadia was zeker jaloers omdat die hamsters een lekkerder bekkie hadden dan zij.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef Prospera het volgende:
Naad heeft in groep 6/7 de 2 witte hamsters van een vriendin zwart geverfd.
En alles ontkent natuurlijk.
Hoe oud ben je dan... 7![]()
De natuur zit in het beestje.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ja, en het was Dennis die een mes naar een kat gooide![]()
Zij pakt ongevraagd Lieke haar ondergoed uit de kastquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:19 schreef schatje het volgende:
Nadia: "Lieke jat onze maskers".
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef tutjehola het volgende:
ik blijf op vanacht, Nixs gaat zelf ataccen, alleen, hier blijf ik voor op![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef webextreme.nl het volgende:
NOU DENNIS LAAT DAN ZIEN MET JE GROTE BEK
en we wachten nog steedsquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
Dennis heeft het kort gehouden, want de avond is nog jong...........weet je!
Ik hoop dat me dat bespaard blijft.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:50 schreef beequeen het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je zoon thuiskomt met een Naad of Amanda?![]()
3 maanden, sjezus. TONEELHAAK WAAR WAS JE?!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef avonne het volgende:
Van een willekeurige COS-pagina ruim 3 maanden geleden......
[..]
[..]
[..]
en we wachten nog steeds
Zijn verjaardig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef Varen het volgende:
Brian en Luuk zien iets op de agenda. Dennis wil mensen voor dinsdag uitnodigen?
En ws ook nog niet zo lang geleden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef dgk_fan het volgende:
We wachten op de sexscéne tussen Naad&Lucquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef lorence1 het volgende:
maar er gebeurt dus weer niets vanavond
Hij is dinsdag jarig en dan komt de visite meestal in het weekend, maar Dennis heeft aangevraagd of zijn visite op die dag mag komen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef Varen het volgende:
Brian en Luuk zien iets op de agenda. Dennis wil mensen voor dinsdag uitnodigen?
Brian was daar niet blij meequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij is dinsdag jarig en dan komt de visite meestal in het weekend, maar Dennis heeft aangevraagd of zijn visite op die dag mag komen.
idd was gisteren ook alquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:32 schreef rooie3 het volgende:
Ze houden ons gewoon aan het lijntje.Actie beloven en wij maar wachten.Er gebeurd weer niks.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef dgk_fan het volgende:
Blijkbaar houden Jaap en Huub ook wel van dit soort muziek onder een schaakpartij want Jaap vroeg juist of Dennis het geluid niet alleen op de koptelefoon kon zetten maar ook in de ruimte.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:31 schreef Djeda het volgende:
Dat Jaap en Huub dat gekweel van Dennix aan kunnen horen.
Heel irritant.Moet Jaap en Huub nou noodgedwongen op mute zetten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:36 schreef Djeda het volgende:
Dennis staat elke keer als hij wat zingt eerst naar Jaap en Huub te kijken. Mega irritant die gozer
Hij wil zijn doelen bereiken, begrijp dat danquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:36 schreef Djeda het volgende:
Dennis staat elke keer als hij wat zingt eerst naar Jaap en Huub te kijken. Mega irritant die gozer
Kan je ook zingen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, echt een lieverdje is het dus niet altijd geweest
Ja vind je het gek, anders horen ze alleen dat gekweel van dennix dan kan je beter nog de echte muziek op de achtergrond hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Blijkbaar houden Jaap en Huub ook wel van dit soort muziek onder een schaakpartij want Jaap vroeg juist of Dennis het geluid niet alleen op de koptelefoon kon zetten maar ook in de ruimte.
Is het nu wel een liefie dan? Ik heb nogal wat dierenslachtoffertjes langs zien komen. Ook van Nadiaquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, echt een lieverdje is het dus niet altijd geweest
Toen was ie nog niet aan het meezingen. Net vroeg Dennis of ze al gek werden van de muziek maar ze gaven een ontkennend antwoord dus... nee, ze vinden het niet erg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:39 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, anders horen ze alleen dat gekweel van dennix dan kan je beter nog de echte muziek op de achtergrond hebben.
Trustenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:39 schreef Varen het volgende:
We kunnen kiezen: gekweel van Dennis, sterke verhalen van Nadia en Amanda, of ons bedje.
Ik kies het laatste![]()
Ik druk me 'netjes' uit.quote:
Of haarquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik druk me 'netjes' uit.![]()
![]()
(Als het mijn dochter was geweest had ik mezelf
voor de trein geworpen !)
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Ik snap ineens waarom de snollies steeds met een kussen op hun kruis zitten. Ze dragen bijna nooit een slip en zijn bang dat de camera's zicht krijgen op de Kwantumhallen.
Ze schijnt 19 te zijn, maar gezien haar verhalen èn haar kop kan ik het niet geloven...quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een verhalen kan Amanda toch vertellen. Gewoon te gek. Je geeft haar een keer het trefwoord SMS en ze heeft direct ontelbare verhalen van exen en vriendinnen, verbroken relatie's, bij elkaar slapen en onder de douche gezet worden met telefoon en al.
Is het bekend voor welk vergrijp?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef dgk_fan het volgende:
Ik twijfel heel sterk of Amanda wel de naam Nena noemde ..... Ene Moo bracht haar terug en iemand anders (vlgs mij niet Nena) had haar gehaald. Solance was met Moo meegereden en had gesexed met Moo.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Is het bekend voor welk vergrijp?
(Nena is in 2006 19 geworden, dus dan zou het vorig jaar zijn geweest)
Ik moest meteen hieraan denken toe je dit zei.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een verhalen kan Amanda toch vertellen. Gewoon te gek. Je geeft haar een keer het trefwoord SMS en ze heeft direct ontelbare verhalen van exen en vriendinnen, verbroken relatie's, bij elkaar slapen en onder de douche gezet worden met telefoon en al.
Dat kan er net mee door, moet niet erger worden hè!quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:55 schreef mootie het volgende:
Ze zijn ook heel erg trots op al die dingen die ze hebben gedaan.![]()
Zelf heb ik toen ik 8 was een meisje geslagen, haar moeder reed op MIJN fiets, zij mocht achterop en ik moest lopen. Mijn vuigste actie ooit![]()
Ligt het aan mij of is Lieke gewoon een verschrikkelijk zeikwijf.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Vertel eens wat er is"
Lieke : "Ik ben echt moe en wil dadelijk gaan slapen. Liever morgen"
Huub : "Ik bewaar het als een geheim"
Lieke : "Maar ik ben gewoon moe. Liever morgen"
Huub : "Daar kan ik niet mee leven"
Lieke : "Nee, echt niet nu en ik heb ook geen zin in een discussie"
Huub loopt kwaad weg
Het lijkt wel of Huub echt geen gevoel meer heeft voor Lieke. Hij denkt alleen nog maar aan zichzelf.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef avonne het volgende:
1 uur 's nachts.
Huub is klaar met zijn potje schaken en wil weer ruzie maken.
Lieke wil slapen.
Huub wordt pissig
Ga toch weg, man.
m.a.w ze wil naar huis?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Lieke gaat stoppen met Huubje....
het ging iets anders volgens mij:quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Huub echt geen gevoel meer heeft voor Lieke. Hij denkt alleen nog maar aan zichzelf.
Zijquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
Hij was toch net aan het schaken?
Hij ZEGT dat hij van achteren kwam.
nee zijquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
Hij was toch net aan het schaken?
Hij ZEGT dat hij van achteren kwam.
Precies!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:13 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het ging iets anders volgens mij:
- lieke heeft een lang gesprek 'achter' gehad
- lieke komt terug en is verdrietig om iets en gaat slapen
- huub komt lieke weltrusten wensen en ziet dat ze erg verdrietig is en vraagt wat er is
- lieke wil het niet vertellen en wil slapen en zegt het dus niet
- huub boos dat ze het niet wil zeggen en loopt weg
Voor beide kanten kan ik het begrijpen, Huub wil Lieke kunnen troosten maar moet dan wel weten wat haar dwars zit en Lieke wil gewoon rust.
Ik heb geen idee wat er speelt, maar we weten het volgende:quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
m.a.w ze wil naar huis?
Zonder Hupert staat ze zo goed als buiten de poort
quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:15 schreef Djeda het volgende:
Huub zit erover te denken om eruit te gaan.
Huub lult.....In zijn hoofd zit het scenario dat hij zonder Lieke verder moet, daar zit hij op voort te borduren voor de streams.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:15 schreef Djeda het volgende:
Huub zit erover te denken om eruit te gaan.
hij is het zat en zit zich hardop af te vragen wat hij er nog doet...quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:16 schreef Vandaag... het volgende:
huub: er zijn genoeg dingen veranderd, zowel voor als achter, die het anders maken. War doe ik het allemaal voor, een paar ton?
Wil Huub weg??
Hij zei het heel treffend "Er zijn inmiddels te veel dingen veranderd die ik niet leuk vind. Zowel in het huis als 'achter' "quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:15 schreef lorence1 het volgende:
huub is het huis zat
ik hoop het, zowel dat Lieke weg gaat als dat Huub blijftquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub lult.....In zijn hoofd zit het scenario dat hij zonder Lieke verder moet, daar zit hij op voort te borduren voor de streams.....
Ik hoop dat Lieke blijft maar kapt met Huub. Ben dan wel nieuwsgierig wat Jaap gaat doen.....hoe er door beiden aan hem getrokken gaat worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik hoop het, zowel dat Lieke weg gaat als dat Huub blijft
Dat wil niet zeggen dat hij serieus overweegt om te gaan... dat wil alleen maar zeggen dat hij zich hardop zit af te vragen wat hij daar nog doet. Huub kennende heeft hij morgen minimaal 5 bevredigende antwoorden op die vraag, want Huub gaat niet, Huub blijft zitten tot het spel afgelopen is. Huub wil veel te graag winnen en stapt zeker niet met het eindpunt in zicht uit de racequote:Op maandag 22 oktober 2007 01:18 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij is het zat en zit zich hardop af te vragen wat hij er nog doet...
Wat een ouwe koek daar op VOLquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:16 schreef Lady-night het volgende:
Van Erda62 van VOL over Amanda
Mijn nichtje heeft 1 jaar met haar gewerkt.
Toen ze bij cosmo werkte heeft haar bazin haar ook een keer bij het politiebureau op moeten halen omdat haar moeder niet bereikbaar was.
Haar moeder was nooit thuis en als zij thuis was, had ze altijd wel een man bij haar.Dus wat Amanda altijd beweerd met "mijn moeder was er altijd voor ons en ze had nooit een vriend"klopt dus echt niet.
Amanda en haar zusjes werden altijd aan hun lot overgelaten en werden gepaaid met geld.Ma had geen tijd voor ze en als ze lastig waren liet ze ze opnemen.
Dat is wat mij nichtje zo'n beetje vertelde tegen mij.
Huub was ook veel leuker zonder Lieke.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub lult.....In zijn hoofd zit het scenario dat hij zonder Lieke verder moet, daar zit hij op voort te borduren voor de streams.....
Precies... hij had het zelfs al over he neuken van gastspelers..... Lieke donderdag naar huisquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub was ook veel leuker zonder Lieke.
Jaap heeft donders goed door waarom Huub zegt wat hij zegt......hij doet het voor Huub fans....quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef BsJanssen het volgende:
Wat deed Jaap nou?
Toen Huub met z'n rug naar Jaap stond trok Jaap een geke bek en deed net alsof ie Huub kielhaakte...
Ik heb zo het idee dat Jaap een heleboel dingen denkt die hij nooit uitspreekt...quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef lorence1 het volgende:
huub; RUZIE maken met lieke, in een relatie die toch niet gaat werken
Jaap: heb je het nou eindelijk door
Tuurlijk,maak jij je eigen verhaal er maar weer van.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft donders goed door waarom Huub zegt wat hij zegt......hij doet het voor Huub fans....
Huub was niet leuker, Huub werd alleen maar sympatieker gevonden omdat hij de underdog was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub was ook veel leuker zonder Lieke.
Tja, de misdaadromans die hier dagelijks geschreven worden, daar vallen mijn "af en toe postings" bij in het niet dacht ik zo..quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk,maak jij je eigen verhaal er maar weer van.![]()
Huub heeft ook alles gedaan voor de show.En nu gaan de nieuwbakken lui ermee vandoor.Brian heeft zich nooit zo ingezet voor de show.Die viert lekker een beetje vakantie .Huub ga naar huis en laat ze stikken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef riri het volgende:
Ben blij dat ze zich eens zo uitspreken...wellicht dat bij achter eens een lampje gaat branden.....laat dat domme grut het eens echt zwaar krijgen zodat die gillend de poort uit rennen
inderdaad, terug naar het oude Talpa tijdperk met smerigheid en wat nou persoonlijk bezit! uiteraard geen geweld maar bij RTL kunnen ze wel een oppeppertje gebruiken qua kijkcijfers....quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef riri het volgende:
Ben blij dat ze zich eens zo uitspreken...wellicht dat bij achter eens een lampje gaat branden.....laat dat domme grut het eens echt zwaar krijgen zodat die gillend de poort uit rennen
Huh ? Ieder zijn mening toch ..quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk,maak jij je eigen verhaal er maar weer van.![]()
Huub heeft goed gezien dat Lieke hem vanavond heeft genaait.... de schellen zijn hem van de ogen gevallen.... Hij voert een toneelstukje op om Lieke te kunnen dumpen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:24 schreef farscapevr6 het volgende:
als huub weg gaat zullen de kijk en streamers ineenstorten
ik ben dan wel weg iig
waarmee heeft Lieke hem genaait?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft goed gezien dat Lieke hem vanavond heeft genaait.... de schellen zijn hem van de ogen gevallen.... Hij voert een toneelstukje op om Lieke te kunnen dumpen.
Dan heeft ie wel een enorm bord voor z'n kop.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:28 schreef Maria44 het volgende:
Huub heeft het door. bij de 5-2 hadden ze praktisch geen problemen zegt hij.
Hij dacht zelfs bij haar verjaardag nog dat er geen problemen waren.
Lieke eerder weg als Dennis??quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... hij had het zelfs al over he neuken van gastspelers..... Lieke donderdag naar huis![]()
Tenminste als Lieke Jaap niet zo gek kan krijgen met haar door te gaan.
Door hem buiten te sluiten van haar gesprek met Jaap.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:29 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
waarmee heeft Lieke hem genaait?
1. Huub was naar mijn mening wel vrolijker, in ieder geval waren er een stuk minder eindeloze ruzies op de streams tussen H en Lquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub was niet leuker, Huub werd alleen maar sympatieker gevonden omdat hij de underdog was.
Toen kwam Lieke en werd Lieke in het huis de underdog maar die kreeg de sympathie van de kijkers niet omdat een deel jaloers op haar is omdat ze gewoon een intelligente vrouw is die uitstekend kan aangeven wat ze wel en niet wil, en de rest gewoon jaloers is dat Huub haar echt leuk vindt en zij hem dus van hen heeft "afgepakt" (ze maken geen kans meer bij Huub)
ook dan ben ik vertrokken als kijker, op t moment dat ze zuulke onzin gaan belonen is t feest overquote:
Tuurlijk niet, als je samen een probleem hebt met anderen dan heb je geen tijd voor problemen met elkaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een enorm bord voor z'n kop.
dit verhaal klopt preciesquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:13 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
het ging iets anders volgens mij:
- lieke heeft een lang gesprek 'achter' gehad
- lieke komt terug en is verdrietig om iets en gaat slapen
- huub komt lieke weltrusten wensen en ziet dat ze erg verdrietig is en vraagt wat er is
- lieke wil het niet vertellen en wil slapen en zegt het dus niet
- huub boos dat ze het niet wil zeggen en loopt weg
Voor beide kanten kan ik het begrijpen, Huub wil Lieke kunnen troosten maar moet dan wel weten wat haar dwars zit en Lieke wil gewoon rust.
Yupquote:
nadia is een tang zonder stijlquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia zit weer hetzelfde riedeltje te houden tegen Luc als ze bij Dennis hield...of zo'n gast uitgekeken is op een meisje als ze haar gehad hebben...
Wat een zeikwijf
Nog maar een keer, Jaap heeft heel goed door dat Huub gewoon een lulverhaal zit te houden.......en dus lacht hij er een beetje om en gaat er quasi serieus mee om.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:36 schreef lorence1 het volgende:
jaap gaat veel serieuzer in op lieke dan op huub... terwijl huub hier toch om een serieus luisterend oor vraagt
omdat Nadia de 'ster' van de show is en ze het contrast Nadia+Luc in bed <> Dennis die buiten zielige liedjes aan het zingen is willen benadrukkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:37 schreef Djeda het volgende:
Waarom over naar het sukkeltje ik wil Jaap en Huub horen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
1. Huub was naar mijn mening wel vrolijker, in ieder geval waren er een stuk minder eindeloze ruzies op de streams tussen H en L
2. lieke werd niet sympathiek gevonden omdat ze saai is, humorloos, niet snel kan schakelen in het spel, niet weet wanneer ze haar mond moet houden, de hele tijd met cliché `wijze raad`komt terwijl mensen daar geen behoefte aan hebben etc etc etc
3. Huub wordt sympathiek gevonden maar is gok ik zo´n 15 jaar jonger dan de gemiddelde vrouwelijke cosser, die hoeven geen kans bij Huub.
![]()
En helpen de show om zeep.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop, terug naar Jaap en Huub svp !!!
Dit is precies wat Huub bedoeld, no-no's maken nu de show .....
hahaquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:40 schreef Kaleddis het volgende:
Krijgen de streamers tegenwoordig ook een verplichte bedtijd ofzo![]()
Jups, een (toneel)spelquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
HALLLLOOOOO FEBO......
Ik zit hier naar een spel te kijken en niet naar idols....
En als dat zo is, ben ik er klaar meequote:Op maandag 22 oktober 2007 01:40 schreef Rotterdammert het volgende:
het is dus duidelijk, dennis gaat er niet uit
de redactie bepaalt wie er naar huis gaat en dennis nog niet aan de beurt. Lieke gaat eerder naar huis dan dennis, let maar op.
duh... Huub vraagt om een podium om op te oreren. Ik kan het ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:36 schreef lorence1 het volgende:
jaap gaat veel serieuzer in op lieke dan op huub... terwijl huub hier toch om een serieus luisterend oor vraagt
Dat zeg ik.... Nadia laat nix echt niet gaan... anders is zij de volgende en dat heeft ze heel goed door.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:40 schreef Rotterdammert het volgende:
de redactie bepaalt wie er naar huis gaat en dennis nog niet aan de beurt. Lieke gaat eerder naar huis dan dennis, let maar op.
Ze is iig heel lang achter geweest en ze had gehuild.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:40 schreef Rotterdammert het volgende:
Precies, en de 60.000 streamers worden compleet genegeerdquote:
Goh, knap dat je het gros vd Cossers zo kunt doorgrondenquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]De streamers hebben moeite met de ruzies tussen Huub en Lieke en die gaat in de COSsen nog heel lang door, zelfs nadat Huub en Lieke klaar zijn met ruzie maken. En nee, voordat Lieke er was had Huub niemand om zulke ruzies mee te hebben natuurlijk, maar Huub heeft er niet zo'n probleem mee, dat is nou eenmaal zijn manier van omgaan met een Lieke kan dan redelijk humorloos zijn, ze is iig snel genoeg om ruzie met Huub te kunnen maken, en een heel groot deel van de COSsers heeft meerdere malen aangegeven dat ze de ruzies van Huub en Lieke niet kunnen volgen... niveauverschilletje lijkt me dus..... en tsja, een bijdehand knulletje is nog wel grappig, maar een vrouw die dat knulletje dan ook nog een keer aankan ligt bij een hoop mensen nou eenmaal moeilijk, zo geëmancipeerd zijn we nog niet... Een deel van de vrouwelijke COSsers glijdt zo op Huub dat er zelfs bijzijn die spontaan een hekel aan hem kregen toen hij een relatie met Lieke kreeg... en die hekel aan Huub is in die gevallen zo ernstig dat het alleen maar een afwijzingsprobleem kan zijn. Hoe jong Huub dan t.o.v. de COSsers mag zijn maakt niet uit, het gros zou geen "nee" zeggen als ze de kans kregen.
Onzin, de show bestaat bij de gratie van de JdM's verkoopcijfers.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, en de 60.000 streamers worden compleet genegeerd![]()
![]()
Ik denk dat deze show alleen nog bestaat dankzij Huub en de streamers .....
denk dat hij meer hier last van heeftquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind hem mooi: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie
+1quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:43 schreef Lady-night het volgende:
[..]
En als dat zo is, ben ik er klaar mee
Ik word er ook doodziek vanquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:45 schreef riri het volgende:
huub wordt ziek van alleen al het woord lammetjesthee....kan het me goed voorstellen...het is zo dommmmmmmmmmmmmmm allemaal
Zitten soa behandelingen nog in het ziekenfonds?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert mag er wel heel snel van genieten als hij DGK uit is want hij denkt dat hem eeuwige roem staat te wachten maar na 2 maanden zal het gewone leventje ook voor hem weer beginnen.
Moet hij ook gewoon weer betalen voor zijn drankjes en voor de sex.
Lieke kan Huub helemaal niet de baas en dat is nou juist waar ze steeds een probleem van maakt. De ruzies tussen hen zijn moeilijk te volgen omdat ze elkaar totaal niet begrijpen en langs elkaar heen lullen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]De streamers hebben moeite met de ruzies tussen Huub en Lieke en die gaat in de COSsen nog heel lang door, zelfs nadat Huub en Lieke klaar zijn met ruzie maken. En nee, voordat Lieke er was had Huub niemand om zulke ruzies mee te hebben natuurlijk, maar Huub heeft er niet zo'n probleem mee, dat is nou eenmaal zijn manier van omgaan met een relatie. Lieke kan dan redelijk humorloos zijn, ze is iig snel genoeg om ruzie met Huub te kunnen maken, en een heel groot deel van de COSsers heeft meerdere malen aangegeven dat ze de ruzies van Huub en Lieke niet kunnen volgen... niveauverschilletje lijkt me dus..... en tsja, een bijdehand knulletje is nog wel grappig, maar een vrouw die dat knulletje dan ook nog een keer aankan ligt bij een hoop mensen nou eenmaal moeilijk, zo geëmancipeerd zijn we nog niet... Een deel van de vrouwelijke COSsers glijdt zo op Huub dat er zelfs bijzijn die spontaan een hekel aan hem kregen toen hij een relatie met Lieke kreeg... en die hekel aan Huub is in die gevallen zo ernstig dat het alleen maar een afwijzingsprobleem kan zijn. Hoe jong Huub dan t.o.v. de COSsers mag zijn maakt niet uit, het gros zou geen "nee" zeggen als ze de kans kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |