abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204840
Een oude vriend van mij werkt in het Big Brother huis. Gisteren kwam ik hem tegen en hij vertelde het volgende:

- Karin en Maurice hebben meer met elkaar dan Veronica laat zien. Zo is Karin een keer onder de dekens gekropen (ter hoogte van Maurice zijn middel) en alle mensen die dit in de regieruimte hebben gezien konden maar 1 conclusie trekken: Maurice wordt hier gepijpt. Het hele gebeuren is omwille van de kinderen van Karin niet uitgezonden.

- de bewoners van het BB-huis mogen soms uitslapen, maar worden zo nu en dan ook wreed gewerkt. Over de intercom is dan te horen:"Opstaan, jullie hebben nog een kwartier warm water" (...)

Bovendien hebben veel medewerkers een hekel aan Sabien. Ze zijn blij dat ze misschien vandaag oprot. En ook aan Mona, want die loopt de hele dag keihard door dat huis te tetteren.

Ik hoop die goser binnenkort weer tegen te komen en dan weer wat nieuws te posten.

Arie B.

a friend is someone who let's you help !
pi_204841
Ik hoop[ dat hij je dan ook wat Up-to-date informatie kan geven! want dat wisten we allemaal al lang!
Laat hem ook met harde bewijzen komen! dan hoeven we je niet als leugenaar uit te maken tot het tegendeel bewezen is!
The only thing we have to fear is FEAR itself
  donderdag 21 oktober 1999 @ 10:26:00 #3
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_204842
Idd, hoop oud nieuws, maar als je in de nabije toekomst nieuwtjes los kan krijgen....heel gaarne Wie ken je eigenlijk, je hoeft geen hele namen te noemen, alleen letters zijn voldoende. Ik ken nl. ook wat mensen........
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_204843
Ik kan dit verhaal bevestigen. Een vriend van mij is cameraman in het BB-huis en toen de pijpscene tussen Karin en Murice zich afspeelde werd er koortsachtig overleg gevoerd in de regiekamer, of men dit wel kon uitzenden. Niet omwille van de kinderen van Karin werd dit niet uitgezonden, maar omdat men vond dat 20.00 uur een te vroeg tijdstip is om dit uit te zenden!
pi_204844
Lijkt me inderdaad een logischere redenering, aangezien Hummie in de Veronica gids weer hardop roept geen mededogen te hebben voor "thuis-situaties", maw, sex wordt uitgezonden...enne
een man monicaseren is toch ook sex ??
too much is not enough....
pi_204845
Misschien heeft Maurice sigaren bij zich
pi_204846
Misschien is het een idee om één keer per week een BB-late special uit te zenden na 23.00 met daarin alle momenten die niet voor kinderogen geschikt zijn?
WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
  donderdag 21 oktober 1999 @ 12:26:00 #8
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204847
quote:
op 10-21-1999 om 11:39 AM schreef Winston Smith het volgende:
(bla bla...)late special(bla)na 23.00(bla)niet(bla)geschikt zijn?

Prima idee,

Gaarne ook het gezang van Mona, het psycho geneuzel van Bianca en alle beelden van Maurice naar deze "late special" verplaatsen. Dat scheelt meteen een hoop ergernis voor mij en andere kinderen.

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')