Ben het helemaal met je eens. En ik vind dat ze ook weer mooi uit deze zijn gekomen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:47 schreef riri het volgende:
ik zou knettergek worden als ik 24-7,dag in dag uit dus,opgesloten zou moeten zitten met mijn partner en een handvol idioten erbij....ik had allang om mij heen geslagen en veel en veel ergere ruzies gemaakt....er zou niet eens een aanleiding voor hoeven te zijn....ik werd echt mesjogge ervan dat ik geen enkele vrijheid zou hebben....vindt het onvoorstelbaar dat men zich nog zo in kan houden,echt onvoorstelbaar
Lieke gaat dit allemaal wel weer met Jaap bespreken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. En ik vind dat ze ook weer mooi uit deze zijn gekomen.
Klopt, even heel leuk. en dan .......quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:03 schreef riri het volgende:
ze hebben nu vet lol....zo gaat dat...ff ruzie maken en uitpraten en de lucht is weer geklaard...
Fucking hell... gaan ze nu alweer de villa uit zonder stemmingen....? Ik word daar niet goed van. Ze komen bijna nog vaker buiten de deur dan ik zeg....quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:58 schreef Dreamboy het volgende:
Die gaan wel sexen en het is al 5 uur morgen gaat Lieke paard rijden.
Weet iemand hoe laat dat is dat Lieke.Naad en Amanda weg gaan.?
Turks Fruit van jan Wolkers...prachtig boek prachtige film...vol met sexquote:Op zondag 21 oktober 2007 05:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, even heel leuk. en dan .......
Huub : "Jan Wolkers is dood" .........
Werkelijk geen meer sexdodende opmerking te verzinnen ........
Er is wel een stemming geweesd ik heb het ook niet gezien maar wel gelezen hier.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Fucking hell... gaan ze nu alweer de villa uit zonder stemmingen....? Ik word daar niet goed van. Ze komen bijna nog vaker buiten de deur dan ik zeg....![]()
![]()
Als Huub z'n single niet promoot .....quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Al met al had ik vannacht nog wel even verwacht dat Huub z'n single nooit nog wel even zo promoten en keihard zou draaien zodat iedereen de smoor inhad. Zelfs dat is teveel gevraagd. Nee hij gaat liever ruzie met Lieke maken. Als ze nix weghebben hoop ik dat Lieke de volgende is.
Tuurlijk zijn de boeken Wolkers helemaal top ....... Maar als je als zaaddodend middel de opmerking in de ruimte gooit dat "Wolkers is dood", dan is Huub ook een beetje dood .......quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:15 schreef riri het volgende:
[..]
Turks Fruit van jan Wolkers...prachtig boek prachtige film...vol met sex
dus niet zo raar dat hij die naam noemt![]()
misschien zelf maar eens plezier beleven met sex dan.....zij doen het wel
niet teveel azijn drinken dus...wordt je zo chagrijnig van bright![]()
Sure, Lieke wil wel ......quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:29 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |