Ja én?quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:17 schreef Dreamboy het volgende:
iemand met de grootse bek over sex stoort zich aan anderen die hun bezig zouden zien.
[ afbeelding ]
Jij hoort echt iets anders dan ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "In de groepsessie's met de psycholoog durf ik m'n ogen niet dicht te doen. Ik vertrouw die gasten niet meer"
Duidelijk, impotent door obsessie's
jij weet woorden letterlijk te verdraaien zegquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "In de groepsessie's met de psycholoog durf ik m'n ogen niet dicht te doen. Ik vertrouw die gasten niet meer"
Duidelijk, impotent door obsessie's
Heel typerend voor iedere ruzie. Een vorm van toch nog even het laatste woord te hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
Zijn ze uit de ruzie, zegt Huub "als jij nou normaal had gedaan, waren we er eerder uitgeweest"
Nou, kunnen ze weer overnieuw beginnen
dat is typisch huub imo. toch t laatste woord willen hebben om op de een of andere manier toch zijn gelijk te behalen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
Zijn ze uit de ruzie, zegt Huub "als jij nou normaal had gedaan, waren we er eerder uitgeweest"
Nou, kunnen ze weer overnieuw beginnen
Ja, dat verweet Huub Lieke ook. Waarop Lieke zei "Ja, hallo, jij bent degene die het hardop herhaalt zodat iedereen het kan horen. Jij gooit het in de groep"quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zegt het hem toch al een paar weken. En vertelde zelfs dat ze af en toe toch maar de hand aan zichzelf slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |