Juist. En als hij dan uiteindelijk de MBR heeft, zonder mensen die rondlopen, gaat hij ruzie maken. Vorige week 2-3 keer, nu alweer. Huub is ver gezonken ........quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:54 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil meer momentjes met Huub hij belooft het steeds aan haar en komt zijn dingen niet na.
Lieke wil ook meer sex.
Huub. ik stoor me er aan als er mensen rond lopen.
Wat een kutstreek. Liekequote:Op zondag 21 oktober 2007 03:59 schreef Dreamboy het volgende:
Huub valt over het geintje wat de handlezer heeft gezegt tegen Huub dat de sex niet goed was.
Lieke had het toen afgesproken
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:45 schreef lorence1 het volgende:
ik verlang terug naar eric en huub in de masterbedroom.... dat was een stuk gezelliger
Maar dan liep Lieke er daarvoor dus ook mee rond en speelde ze het via een derde persoon ipv direkt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sterk punt van Lieke : "Dat punt van Luie (? de waarzegger) is een week geleden. Leuk dat je er nu pas mee komt. Je zou toch alles meteen zeggen"
Lijkt er bijna op dat ie z'n mannelijkheid wil bewijzen tegenover de andere mannen. Haantjes gedrag maar het niet kunnen waarmaken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:08 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. als jij iets op de tv ziet dan zie je iemand op tv en dan is het gelijk ohh wat een lekker wijf.
Ze zegt het hem toch al een paar weken. En vertelde zelfs dat ze af en toe toch maar de hand aan zichzelf slaat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan liep Lieke er daarvoor dus ook mee rond en speelde ze het via een derde persoon ipv direkt.
Heel begrijpelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als het zo over de tafel zou gaan. En dat alleen maar omdat Lieke zo nodig uit de school moest klappen tegen Amanda.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:12 schreef avonne het volgende:
Het komt er dus op neer dat Huub gerustgesteld wil worden dat zijn reputatie nog in tact is.
Heel duidelijk ...... Maar waarom gaat hij dan nu weer uitleggen dat hij na een paar keer neuken in bed wel eens wat anders wil ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:12 schreef avonne het volgende:
Het komt er dus op neer dat Huub gerustgesteld wil worden dat zijn reputatie nog in tact is.
Amanda had te vaak gezien dat ze 's-nachts alleen maar ruzie hebben ......... Iedereen praat over die ruzie's.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als het zo over de tafel zou gaan. En dat alleen maar omdat Lieke zo nodig uit de school moest klappen tegen Amanda.
En dan ga je zo'n snolletje maar even de gratis info geven dat je af en toe je handje gebruikt. Dan zet je de wetenschap dat iedereen het zo te weten komt maar even opzij omdat meidenpraat toch eigenlijk best lekker isquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda had te vaak gezien dat ze 's-nachts alleen maar ruzie hebben ......... Iedereen praat over die ruzie's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |