Das niet eerlijk, nada heeft 3 navels...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef DrsH het volgende:
Ik ben er voorstander van alle handelingen beneden de navel en boven de knieen te kenmerken als zijnde seksuele handelingen.
Heeft er al een verklaring van DOB op Nowlive gestaan, mbt tot het vertrek van oa Imke?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
dacht laat ik eens wat over huub zgn impotentie op nowlive plaatsen
binnen no time heeft de mod m'n bericht aangepast met
[..]
Je hebt sexquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens jouw optiek hebben Amanda en Brian dan het minste sex, zij doen het 9 van de 10 x anaal, en het enige wat je daar mee voortplant zijn ontstekingen..![]()
Voor haar geldt dan de onderste navelquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, nada heeft 3 navels...![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar mag je niet aan Huub komenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
[..]
Gek wijfquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is in het echt ook rood....quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:55 schreef DrsH het volgende:
Nadia haar bijnaam bij de KLM was "De Zwarte Doos"
Dit ga ik melden in de FBquote:
Klopt en bevat alle vluchtgegevens van de Piloot, Co Piloot, Purser en alle 115 mannelijke passagiersquote:
Ik lach me kapot hier, wat een heerlijke zondagmiddag in de COS.quote:
en daar valt bv het steken met messen ook onder ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef DrsH het volgende:
Ik ben er voorstander van alle handelingen beneden de navel en boven de knieen te kenmerken als zijnde seksuele handelingen.
Goedemiddagquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Mij ook niet maar de weddenschap was wel of geen sex, en wat ze hebben gedaan valt toch wel onder sex of niet?
Dus Ruudpuntenel en de rest; gefeliciteerd!![]()
Als je met het lemmet steekt welquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en daar valt bv het steken met messen ook onder ?
Hmmmm 4 keer per week, ik vind het niet erg impotent klinken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
[..]
Staat Dennis er al bij ??quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Nee maar, Naad gaat douchen.
dus een ki behandeling valt bij jouw onder seks en elkaar bevredigen zonder de daad niet?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
In principe wel ja.
Ik vind dat sex puur op voorplanting berust, dus daadwerelijke penetratie. De rest zijn opgeilende handelingen.
Dat je sexueel opgewonden raakt van een aanraking, streling of pijpbeurt is precies wat het betekend, je raakt sexueel opgewonenden ==> je wilt neuken...
Knuffelen is toch ook geen sex?
Je bedoelt heel snel onder de waterstraal doorlopen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Nee maar, Naad gaat douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |