Oeh.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan LA, net als Amélie, niet vaak genoeg zien. Dus ik zal in ieder geval gaan ja.
En ik ben aan het opknappen, sinds vandaag. Was weer een heftige griep. Maar ik overleef en word er sterker van. Ik 0wn, ZIEKTE? WAT NOU ZIEKTE!
Oh, en ik zit aan de medicatie, zoals wellicht duidelijk is.
Scrubs. Kan je 6 seizoenen doorwerken. Heb ik 4 dagen over gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:45 schreef MASD het volgende:
geef eens de naam van wat toffe comedy'smoet de naqcht doorkomen
Wat lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef MASD het volgende:
[..]
informaticawereldvreemde mensen
jij bent wel tof
al gezienquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Scrubs. Kan je 6 seizoenen doorwerken. Heb ik 4 dagen over gedaan.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh., Amélie,
!. Audrey Tautou,
. Prachtfilm.
Zeg, zorg eens wat beter voor jezelf.. Mooi dat je opknapt. Tsk, zelfs ziektes halen c_c niet down, wat een dame is het toch.
.
Medicatie lijkt te werken, ja..
En jij, en jij? Wat doe jij?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Nerd.
oh, en dat geval is Knocked Up verrassend leuk. En Katherine Heigl is geihl (haha, woordgrapje, zie je?).quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef MASD het volgende:
[..]
al gezienen zoek eigenlijk films, downloaden wat sneller, maar bedankt!
Alle materiaal van Veoh en Crunchyroll al gezien?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef MASD het volgende:
[..]
al gezienen zoek eigenlijk films, downloaden wat sneller, maar bedankt!
Ligt er ook uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef MASD het volgende:
[..]
chan doet het hier al 2 dagen nietdaar dan?
Oh, die wou ik ook zien. Reclameposter ervan was ook leuk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
oh, en dat geval is Knocked Up verrassend leuk. En Katherine Heigl is geihl (haha, woordgrapje, zie je?).
Heb je wel door hoe verkeerd dat klinkt?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bijzonder weinig. Maar ik ga later met kinderen werken, want ze zijn zo leuk.
Met jezelf spelen geen optie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, ik zoek weer een nieuw spel.
Uiteraard.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je wel door hoe verkeerd dat klinkt?
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:05 schreef Herald het volgende:
zeg inconsequente kutcrew, mag deze dan ook weer open
__Saviour__ -fantopic
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]! Audrey
!
Klik.
En ja, ik ben een wijf van klasse, ik weet het. Eíndelijk zijn we ontopic bezig.
Hier ben je wel even zoet mee.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, ik zoek weer een nieuw spel.
a dirty mind is a joy forever!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je wel door hoe verkeerd dat klinkt?
Zie icon. Verdere details zou ik dan weer niet bespreken, dat mag nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:54 schreef MASD het volgende:
mininova ligt er ook uitiemand een andere torrentsite?
Hihi, je hebt het over seksquote:
Lees je PM.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:54 schreef MASD het volgende:
mininova ligt er ook uitiemand een andere torrentsite?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |