abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55160668
Hij is echt WEL gay.

Hij was in gay club Red en Blue in antwerpen een paar weken geleden toen dat haar 10 jarig bestaan vierde.
Hij had dezelfde kleding aan als bij zijn auditie en stond met een wat oudere gespierde sugardaddy te kleffen. Hij is absoluut niet knap vind ik..maar hij heeft wel iets cutes.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_55164006
Is het 100 procent zeker dat dat geen lulverhaal is, je hem verward hebt met iemand anders?
That's all folks!
  maandag 10 december 2007 @ 10:39:23 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55164104
Volgens een krabbel bij ene pipo heeft hij idd een vriendin, dan is dat ook weer duidelijk .
quote:
G...
Waarom denken mensen ineens zo over mij...
Luister man, ik ehb het ZO super druk met school EN met idols..ik zit in mijn examenjaar he en dan ook nog idols erbij, het kost me allemaal gewoon veel tijd
Maar ik snap niet waarom iedereen dan ineens zo negatief doet..ik kan er ook niks aan doen dat ik weinig vrije tijd heb..ik zit godsamme 2 dagen MINIMAAL in de week (afgelopen tijd) bij idols...en dan heb ik OOK nog 6 VWO om te halen, en mijn vriendin..
Sorry als ik misschien wat minder spreek maar iets meer begrip tonen zou wel leuk zijn

Latex
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55164278
Arme jongen, helemaal in stress.
That's all folks!
pi_55164871
Davy wordt geïnterviewd door zijn vader.
pi_55169080
Is hij 17 ? Ik dacht echt dat 'ie 23 ofzo zou zijn...

Maar verder vind ik hem stom.
pi_55169480
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 22:24 schreef PeRi het volgende:
En! Hij lijkt een heeeeeel beetje op onze Tommerd!
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar verder vind ik hem stom.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 10 december 2007 @ 16:29:51 #58
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_55171322
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:39 schreef BVO het volgende:
Volgens een krabbel bij ene pipo heeft hij idd een vriendin, dan is dat ook weer duidelijk .
[..]
Ontkenningsfase
Nee maar even serieus, vind hem ook helemaal niet gay qua houding.
pi_55171647
ik idd ook niet..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_55171723
Idem hier.
That's all folks!
pi_55172801
ik kreeg een hyves bericht van m..

Van onder naar boven lezen dus =]
quote:
Van: Davy (391) 09/12/07 19:15 Hyves-bericht
Aan: stefansuerte

RE: Idolssss
Je had gelijk man...Het spijt me!

Ik dacht dat ik er helemaal geen tijd voor zou hebben...ik zit nu namelijk ook in 6VWO..
Dus ik heb het super druk met EN school En Idols..
Maar je hebt gelijk! Ik moet mijn excuses aanbieden!..je had eg gelijk

Sorry

----------------------------------------
Van: Stefan
Datum: za 8 dec 2007 23:34
---
NEE! Miranda had wel tijd berichten te sturen! Erg lief.. Helaas is ze niet door..

----------------------------------------
Van: Davy
Datum: za 8 dec 2007 23:32
---
Hey !

Zoals velen van jullie misschien wel weten doe ik mee aan Idols! En zoals een aantal van jullie weten, ben ik door naar de liveshows (aflevering van vandaag gekeken?)
Als eerste wil ik even iedereen bedanken die mij lieve berichtjes/krabbels hebben achtergelaten. Het spijt me hiervoor dat ik niks kon terugsturen, maar het waren er echt wel te veel en ik had het btj te druk

DUS...HOOP IK JULLIE STEMMEN TE KRIJGEN 15 DECEMBER (volgende week dus)

Ik hoop echt dat jullie mij zullen steunen tijdens de liveshows door te stemmen op mij Dat zou ik echt super op prijs stellen !!!!

BEDAAAANKT!

Groetjess,
Davyyy '1 van de laatste 18'

Veel kijk- ( ) en luisterplezier
pi_55175235
Verwacht je nou van al die mensen dat ze de tijd hebben om jou als onbekende een Hyves-bericht te sturen? Okeee .
pi_55175311
Davy is geen gay hij heeft een vriendin, en hij zit op het vwo. Heb hem namelijk op een verjaardag gesproken voordat idols op tv kwam, Het is echt een hele leuke jongen in de omgang en aardig en hij is heel spontaan en open hij kom helaas op tv niet altijd zo over dat is wel jammer anders zou ik zeker weten dat hij veel fans zou krijgen, Want de mensen wie op het feestje waren zijn allemaal fan van hem. Gewoon omdat het zo'n geweldige jongen en gangmaker is. hopelijk komt hij ver
pi_55175330
whaha ja ik wil het proberen! En alleen bij hem en een andere hoor! Houd er nu mee op met nieuwe lastig te vallen!
Heb wel gezegd dat ik hem in de Red en Blue had gezien.. wat niet zo was, dus maybe krijgen we antw. op de vraag!
  maandag 10 december 2007 @ 22:42:30 #65
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55180177
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:47 schreef Deceit het volgende:
ik kreeg een hyves bericht van m..

Van onder naar boven lezen dus =]
[..]
Ach... ik vind het wel schattig hoe hij reageert .
pi_55181222
Homo of niet, hij heeft iets cutes....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_55189975
Fansite bij clubs.nl.
pi_55190276
Hij vliegt er denk ik met de volgende 6 uit.. Snap ook niet echt waarom ze hem door hebben laten gaan. Zijn prestaties tot nu toe erg matig. Daarbij is het een zoutzak. Mgoed ze moeten iemand door laten gaan om er 18 te krijgen
pi_55202281
hij is idd geen gay hij zit bij mij in de klas
pi_55203344
Gaat hij het halen, 6 VWO?
That's all folks!
pi_55203623
denk het wel..
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:59:53 #72
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55299311
Slechte uitspraak zeg.
pi_55300786
Ik verstond er amper wat van, dus over z'n uitspraak valt amper te oordelen. Ik denk een gevalletje exit, niet opvallend en goed genoeg.
That's all folks!
pi_55301721
Davy mag snel weg van mij. Is het niet vanwege z'n slechte uitspraak, is het wel vanwege die verschrikkelijke overenthousiaste vader van hem op de tribune. Ik krijg de kriebels van die man. Brrr.
pi_55303524
Pruilippe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')