Misschien moet dat?quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Woelli het volgende:
waarom heeft Aisha die button weer op
Nathalie heeft die van haar namelijke niet opquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien moet dat?
Leuke foto's
Ik vind Aisha niks, maar ik geloof niet dat ze bij de laatste 18 zit omdat haar moeder toevallig bekend is hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dit een gevalletje "We laten je ver komen omdat je moeder bekend is'' vinden... er waren veel betere kandidaten dan zij
Joh, houd toch op, dat jouw favorieten het toevallig niet redden wil niet zeggen dat één van de beste en leukste kandidaten uit 4 jaar Idols hier onterecht staat hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dit een gevalletje "We laten je ver komen omdat je moeder bekend is'' vinden... er waren veel betere kandidaten dan zij
afgevallen? Onder haar jas?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nathalie heeft die van haar namelijke niet op
Ik hoop zelfs dat ze het heel goed gaat doen vanavond.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat ze het een beetje goed gaat doen vanavond.
29 jaar alquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:44 schreef robert2006 het volgende:
die gaat het goed doen, het zingen heeft ze natuurlijk niet van een vreemde.
maar ze is 29 jaar!!!!!!!!!! al best wel een oudje, die er wel nog goed geconserveerd uitziet
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Together het volgende:
En ze zag er best spectaculair uit.
Haar lippen waren vier keer zo groot geworden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Together het volgende:
Ik vond het helemaal niet slecht. En ze zag er best spectaculair uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |