als je vogelpootjes aanhad welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik al in beeld geweest ?
Nee...........quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je vogelpootjes aanhad wel![]()
![]()
Koekie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik al in beeld geweest ?
Die ouders gaan mee met de tijd zeker en hebben zoiets van, dat is heel normaal nu, om zo te dansen en je zo te kledenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
idd![]()
hebben die geen ouders? ik bedoel, je zegt toch: ik hou van je, ik vind je geweldig, maar dit is niet voor op tv..
ieder z\'n talent nietwaar...
quote:
ik heb het meer over zangtalent, of meer, het gebrek aan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die ouders gaan mee met de tijd zeker en hebben zoiets van, dat is heel normaal nu, om zo te dansen en je zo te kleden.
Nou, ik vraag me bij sommige mensen inderdaad wel af dat niemand ze tegenhoudt.
ik kijk ook niet, dus ik laat me verrassen door het antwoord. Gelukkig is heidi zo lief zo nu en dan wat caps te plaatsenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk niet![]()
Kan ik ook via mn PC kijken ? zoals jij ?
Of is dat weer een te moeilijke stap in dit nerdloze huishouden![]()
TV kaart in je pc stoppenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk niet![]()
Kan ik ook via mn PC kijken ? zoals jij ?
Of is dat weer een te moeilijke stap in dit nerdloze huishouden![]()
Ja, ook dat, maar ik denk dat ze er dan zelf helemaal van overtuigd zijn dat ze prachtig kunnen zingen en zoiets hebben van: laat die professionals daar maar over oordelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb het meer over zangtalent, of meer, het gebrek aan...
quote:
Gelukkig ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kijk ook niet, dus ik laat me verrassen door het antwoord. Gelukkig is heidi zo lief zo nu en dan wat caps te plaatsen![]()
Die ogenquote:
Bestellen of ergens anders kopen ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ja hallllllllllllllloooo
Hoe kom ik daar nou aan ????
Ik wou nog een cap plaatsenquote:
Ja had ik ook, maar ik heb Yvonne even lekker verwendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bestellen of ergens anders kopen ?
Dacht dat je een ban had![]()
thnx!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Maar las ik nou net terug dat Bommeltje weer single is![]()
Of was dat een grap![]()
Bom: sterkte![]()
En Adammers zijn ook heel lief hoor.................... het liefste van het hele land trouwens![]()
had het moeten weten kudt kikkerquote:
Dus het was geen grap ????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |