Nee hoor, want dan heb je ook een huis en een auto en moet je af en toe op vakantie...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
Toneport lijkt mij ook mooi, maar het is nogal een uitave voor een student.
Aaah, ooit met mijn HBO+ baan kan ik mooie dingen kopen.... *droom*.
wat verwacht je anders van ons?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
Het is hier soms net alsof smaak niet bestaat.
Is zo'n toneport, bijv http://line6.com/toneportux1/ nou beter als je het vergelijkt met zo'n M-audio FireWire Solo, of maakt het niet zo'n verschil?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
asl je lekker thuis met gitaar en zang wil aankloten is een toneport inderdaad een hele goede keus. Wil je echt een 'studio' bouwen dan zou ik voor een meer modulair systeem gaan, maar dan praat je ook over ander $$$.
Of je knipt de XLR af en soldeert er een jack opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef imported_sphinx het volgende:
ipv een mic met minijack kun je ook een gewone mic kopen en dan een XLR (mic kabel) naar Jack kabel halen.
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of je knipt de XLR af en soldeert er een jack op![]()
Shit, je hebt de kaartjes nu al besteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef Litpho het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat I kissed Charles in het voorprogramma van Hooverphonic komt?
Ja, maar voor een ander optredenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Shit, je hebt de kaartjes nu al besteld?![]()
Morgen Tesla. Hun eerste wereldtour in 16 jaarquote:
Qua prestaties liggen deze kaarten redelijk dicht bij elkaar aan. de Maudio zal iets betere drivers hebben en de mogelijkheid om later protools erbij te kopen. Echter de Toneport is voor gitarist/zangers veel makkelijker te bedienen en ook omdat er een soort van pod voor gitaar en zang opzit heb je veel sneller een goed resultaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is zo'n toneport, bijv http://line6.com/toneportux1/ nou beter als je het vergelijkt met zo'n M-audio FireWire Solo, of maakt het niet zo'n verschil?
Komt me iets te bekend voor. Ik dacht dat het met gitaren al erg was maar met studioapparatuur neemt je GAS echt kwadratisch toe. oppassen dus, want voordat je het weet is je hele bankrekening leeg en heb je een studio in je slaapkamer waarin je je bed nog amper kwijtkan..............quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef punkjunk het volgende:
Of je koopt een condensator mic met een mooie mengpaneel en een dure geluidskaart en monitor boxen en een geluidsdichte ruimte en en en en..... en...
die heb ik in juni tijdens arrow classic rock gezien, leuke band!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Morgen Tesla. Hun eerste wereldtour in 16 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |