abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54127750
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef ibaneX het volgende:
ik heb klotz kabel met 5 jaar garantie
Daar heb ik nog eentje vna die ik bij mijn eerste gitaar gekocht had
super kabeltje kwa periode dat ie meegaat
nu heb ik andere kabels... iets met een C geloof ik, werken ook wel goed
pi_54127770
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:38 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Je kan vast wel zelf bedenken met je bijdehante smoel dat een dikkere kabel meer signaal aan kan en als er een beter kwaliteit kabel gebruikt wordt daarmee de kwaliteit en de prijs ook omhoog gaan.
niet zo zeer meer signaal, maar een dikkere kabel heeft minder weerstand
pi_54127785
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:55 schreef Under_Score het volgende:
draadloos lijkt me erg gaaf, maar hoe zit dat met pedaaltjes enzo? en a;s je meerdere gitaren/straps gebruikt
Draadloos systeem gaat van je gitaar (de zender) naar de ontvanger, daarna naar het effect pedaal en daarna vanaf het effectpedaal naar de versterker (zo heb ik het althans)
pi_54127795
Gozer!
Je kan alles in een bericht quoten hè.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_54127801
ik ben te lam he, om dat dan te doen
en ik moet me postcount voor vandaag beetje omhoog krikken, of sterker, van deze hele week, dooie boel hier
pi_54127816
Niks moet
pi_54127852
ik denk als ik geld heb, dat ik naast de sheckter demon en de brain may red special en een crafter twin bird deze ook ga halen: http://www.thomann.de/nl/akg_wms_450_pt_set.htm
pi_54127941
Ik heb wel een zender maar gebruik hem eigenlijk nooit. Misschien moet ik die maar eens weg doen ofzo.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_54127954
wat voor iets heb je dan?
pi_54128121
Rexer!
Ik geloof dat die niet meer mogen in Nederland. Maar hij doet het prima
Op de één of andere manier kom ik er steeds niet aan toe hem te gebruiken bij optredens. De laatste keer was ik vergeten de adapter mee te nemen, de keer daarvoor had ik alleen de ontvanger mee
It has to mean something
pi_54128248
Ja gitaar wel eens vergeten mee te nemen?

Gitaar niet, nieuwe set snaren (voor bas) wel een keer vergeten. Laat nou net bij het soundchecken met E-snaar knappen
pi_54128272
Dat is knap stom
pi_54128303
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ja gitaar wel eens vergeten mee te nemen?

Gitaar niet, nieuwe set snaren (voor bas) wel een keer vergeten. Laat nou net bij het soundchecken met E-snaar knappen
Eigenlijk vergeet ik nooit iets. Die zender is ook meer een soort extra waar ik soms op het laatst aan denk om mee te nemen. Extra snaren altijd bij me, en een extra gitaar ook.
It has to mean something
pi_54128500
Is vrij stom ja
"Dat doet ie anders nooit!"
Was één van m'n eerste optredens samen met Collywobbles en NRA ergens in Emmen. Is me ook nooit weer overkomen.
pi_54128621
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
Is vrij stom ja
"Dat doet ie anders nooit!"
Was één van m'n eerste optredens samen met Collywobbles en NRA ergens in Emmen. Is me ook nooit weer overkomen.
Haha, de Collywobbles. Die kwam je op een gegeven moment echt overal tegen hier in de buurt. Was er een band uitgevallen: bel de Collywobbles!
It has to mean something
pi_54128657
Dat is wel stoer, speel je wel overal
pi_54128708
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef Cynic het volgende:

[..]

Haha, de Collywobbles. Die kwam je op een gegeven moment echt overal tegen hier in de buurt. Was er een band uitgevallen: bel de Collywobbles!
Klopt. En ze waren toen zo gek van NRA dat als ze wisten dat NRA ergens moesten spelen, belden ze de tent op "wij willen graag in het voorprogramma" en ze kregen het nog vaak voor elkaar ook.
Ik zag een keer een advertentie van hun in een Meppeler underground zine "Collywobbles: laats ons ook uw feestje verpesten, bel...."

Ooit op een befaamd/berucht "Tejo's Barn" concertje geweest die ze elk jaar organiseerden in een schuur?
pi_54128781
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:48 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Klopt. En ze waren toen zo gek van NRA dat als ze wisten dat NRA ergens moesten spelen, belden ze de tent op "wij willen graag in het voorprogramma" en ze kregen het nog vaak voor elkaar ook.
Ik zag een keer een advertentie van hun in een Meppeler underground zine "Collywobbles: laats ons ook uw feestje verpesten, bel...."

Ooit op een befaamd/berucht "Tejo's Barn" concertje geweest die ze elk jaar organiseerden in een schuur?
Geniaal
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:53:41 #269
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_54128793
Ik maak al een tijdje mijn eigen kabels... geen last van ruis of iets dergelijks... geluid is ook prima. Op dit moment gebruik ik 2-aderige afgeschermde microfoonkabels van Belden. De afscherming aan de - solderen en wat Neutrik plugjes erop en je hebt uitstekende kabels. Voor 6 Meter betaal ik dan 14 Euro...
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_54128844
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:48 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Nee, ik vond ze echt verschrikkelijk namelijk! Geloof dat het merendeel van de band nog steeds actief is onder de naam Black Rodeo.
It has to mean something
pi_54128904
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:53 schreef Doodkapje het volgende:
Ik maak al een tijdje mijn eigen kabels... geen last van ruis of iets dergelijks... geluid is ook prima. Op dit moment gebruik ik 2-aderige afgeschermde microfoonkabels van Belden. De afscherming aan de - solderen en wat Neutrik plugjes erop en je hebt uitstekende kabels. Voor 6 Meter betaal ik dan 14 Euro...
Same here, alleen dan met Tasker kabel, uiteraard wel met Neutrik 'om-de-hoek-stekker'.
pi_54128973
Black Rodeo, sterk geinspireerd door Turbo Negro idd. Die is ook alweer een tijdje dood. Ze hebben me nog gevraagd voor een nieuw projectje, ik hou het bij 1 band.
pi_54129003
Born Suspicious

Wanneer komen jullie eens naar Friesland?
pi_54129122
Is prima. Noem maar een datum/plek
We maken alleen geen uptempo hc/punk meer, naam wordt waarschijnlijk ook anders. Dus die myspace (met ouwe meuk) is een beetje misleidend
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:23:07 #275
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_54129398
Okee ik ben er uit
quote:
Construction / ScaleSet-Thru / 25.5”
Body Mahogany w/ Flamed Maple Top
Neck / Fingerboard 3-Pc. Maple / Rosewood
Nut Type / Width Earvana Compensated / 42mm
Neck Shape Thin U
Inlays Abalone Dots