Ik ook, volgens B en A moet ik wel mijn man haten zelfsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de woorden van Brian en Amanda dat ik niet van mijn lief hou omdat ik niet 3 keer per dag/nacht sex heb.
Ik ga maar een scheiding aanvragen.![]()
Hmmm als we nou allemaal samen een advocaat nemen, krijgen we misschien groepskortingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, volgens B en A moet ik wel mijn man haten zelfs
Dat mag alleen als het St. Brian goed uitkomt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Waarom mag niemand eigenlijk antilliaan in combinatie met iets slechts zeggen, terwijl de heren zich er wel op laten voorstaan dat ze antilliaan zijn?
Van Brian en iedereen vond hem vorige keer grappig omdat hij goed was in het Dennisbeigen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef BsJanssen het volgende:
Wat komt die Sandy daar eigenlijk doen? Van wie is dat een kennis/vriend/whatever?
Is een wiskunde-leraar en vriend van Brian. Hij had bij zijn vorige bezoek flink negatieve uitspraken over de relatie tussen Nadia en Dennis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef BsJanssen het volgende:
Wat komt die Sandy daar eigenlijk doen? Van wie is dat een kennis/vriend/whatever?
Die punten heeft Huub aan Brian gegeven om hem weer uit te nodigen.. Echter zn nichtje heeft ie laten komen , dus gisteren grote discussie over die punten .. Nu is het maar de vraag of Brian de 150 CP's nog kan betalenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Van Brian en iedereen vond hem vorige keer grappig omdat hij goed was in het Dennisbeigen.
Ze hebben hem opnieuw uitgenodigd met punten uit de gezamelijke pot
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Dennix trekt het niet als Naad zo klef met Luc doet......jammer Dennix, dat blijft ze doen zolang Luc in dat hok zit.
Puppy ogenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Dennis vindt Nadia te kleverig doen met Luc en Nadia kijkt hem met haar katachtig grote zogenaamd lieve/ naïve ogen...
Ik kan me niet voorstellen dat ie Brian wiskundeles gaat gevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is een wiskunde-leraar en vriend van Brian. Hij had bij zijn vorige bezoek flink negatieve uitspraken over de relatie tussen Nadia en Dennis.![]()
Dat heb ik niet verstaan, wie moet dat gezegd hebben?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
ik kon er geen woord van verstaan.
Maar goed: kan iemand mij even vertellen wat het meesterplan van vanavond inhoudt?
Iets van "in elke hoek van de villa ligt iemand op de loer voor Dennis"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |