quote:De hardcore, de beat voel ik in mijn hart hard bonzen en daardoor kan ik niet blijven stilstaan en moet ik gewoon alles geven
Maakt niet uit, daar groei je wel overheen hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:19 schreef WurM het volgende:
Wat een nerds
Ik ben trouwens duidelijk een gabber. Ik doe niet alsof
Nou nu komt ie. Gabbers ontstonden in het begin van de jaren 90. Ze hadden toen geen kale koppen, aussies of cavello's. Het waren house broeken en vaak ook wel lang haar of gewoon begin 90 kapsels. De feesten waren vaak kleinschalig. Toen werden gabbers een groep, net zoals je nu alto's in groepen hebt. De wannabe's hadden de dure trainingspakken gevonden en schoren hun hoofd kaal. Het gabberdom was een feit. Iedere puber vanaf 13 jaar wilde een gabber zijn. Na een jaar of 5 hield het gabber zijn langzaam op te bestaan en werd de dance-stroom wat minder. Natuurlijk bestond ruffneck toen allang en ID & T had het allemaal opgepakt. Sindsdien zijn er enkele trouwe "gabbers" overgebleven. Die lopen er nu nog zo bij als dat ze in de 90's rondliepen. En de gabbers die het allemaal verzonnen? Die de cult status hebben groot gebracht? Die zitten nu thuis met hun vrouw en kinderen televisie te kijken. Lekker weekend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:08 schreef .Corleone. het volgende:
Voor de fakerts onder ons! Tijd dat het kaf van de koren wordt gescheiden
![]()
Ben jij een gabber of zwabber?
klik
Dit filmpje legt uit wat de eisen zijn en wat je bent als je daarbuiten valt![]()
Mag ik om je lachen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:22 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou nu komt ie. Gabbers ontstonden in het begin van de jaren 90. Ze hadden toen geen kale koppen, aussies of cavello's. Het waren house broeken en vaak ook wel lang haar of gewoon begin 90 kapsels. De feesten waren vaak kleinschalig. Toen werden gabbers een groep, net zoals je nu alto's in groepen hebt. De wannabe's hadden de dure trainingspakken gevonden en schoren hun hoofd kaal. Het gabberdom was een feit. Iedere puber vanaf 13 jaar wilde een gabber zijn. Na een jaar of 5 hield het gabber zijn langzaam op te bestaan en werd de dance-stroom wat minder. Natuurlijk bestond ruffneck toen allang en ID & T had het allemaal opgepakt. Sindsdien zijn er enkele trouwe "gabbers" overgebleven. Die lopen er nu nog zo bij als dat ze in de 90's rondliepen. En de gabbers die het allemaal verzonnen? Die de cult status hebben groot gebracht? Die zitten nu thuis met hun vrouw en kinderen televisie te kijken. Lekker weekend.
Zwabber zeiden we tegen nep-gabbers. Tegen wannabe's. Want we wilden er allemaal bijhoren. Lees het verhaal nu maar eens terug en lees de strobe's erop na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |