toch maar even langs de verdeler als je er niet uitkomt denk ik dan maar...quote:Er kunnen maximaal 64 tekens, inclusief de
extensie (.mp3, .wma of .m4a), voor een
bestandsnaam vanaf het eerste teken worden
weergegeven.
• Voor de naam van een map kunnen maximaal
64 tekens worden gebruikt.
• Bij bestanden met het Romeo
bestandssysteem worden alleen de eerste
64 tekens weergegeven.
Je hebt een oudere radio dusquote:Pioneer biedt u nu de mogelijkheid om uw rijplezier nog meer te verhogen, want u kunt genieten van uw digitale muziekverzameling op een met USB uitgeruste draagbare audiospeler. De CD-UB100 USB-adapter kan probleemloos worden aangesloten via de IP-bus aansluiting, zodat u uw digitale muziek kunt beheren via de autoradio. Op de USB stick kunnen dan tot 15.000 muzieknummers verdeeld over maximaal 500 folders beluisterd en bediend worden.
USB 2.0 full speed
weergave van op USB-sticks of hardisks opgeslagen audio data
afspeelbare formaten: MP3 : 8 - 320kB/s, VBR (Variable Bitrate) / WMA : 5 - 384kB/s, kein DRM (Digital Rights Management)-Content / AAC : .m4a
bedieningsfuncties (*): Scan, Pause, Repeat, Random Play; Anzeige Titel / Interpret / Album
Capaciteit: Max. 15.000 titels in 500 mappen
usb-verlengkabel voor de individuele installatie van het slot (bv. in het dashboardkastje of in het middenconsole
IP bus in- en uitgang
afmetingen: 14,5 x 2,3 x 8,9 cm (BxHxD)
De bedienings- en displayfuncties zijn afhankelijk van het bouwjaar van uw Pioneer autoradio. De complete bedieningsfuncties zijn beschikbaar vanaf de comptibele 2007 modellen.
Oudere radio's benutten de "Ext"-funktie van de IP-bus. Daarbij zijn de Cross Keys (verticale en horizontale functietoetsen) evenals "band" en "func" ingesteld. De displaycapaciteit is bij dergelijke radio's begrenst tot 8 karakters.
Gewoon omdat deze grapjas nu ook benieuwd isquote:Ik heb een geheugen stick aangesloten via de USB module. Volgens de handleiding kan ik 64 karakters zien op[ mijn display, ik zie er echter maar 8. Dat is lastig, daar al mijn namen beginnen met de artiest, dus ik kan nooit de track-naam aflezen. Hoe los ik dat op?
* joeltje Vraagt zich echter af waarom TS dit niet zelf even heeft gedaanquote:Bedankt om contact op te nemen met ons en uw interesse in onze producten.
Op pagina 10 van de Nederlandse handleiding vindt u een overzicht van de productgroepen waarmee de CD-UB100 volledig compatibel is. Ook in onze folder op pagina 25 staat een tabel waaruit u kan afleiden dat de usb-adapter beperkt compatibel is met de avic-d3.
http://www.pioneer.be/nl/download.jsp?dir=%2Ffiles%2Fbrochures%2F2007%2FCE_Full&filename=07_CE_Full_DU.pdf&method=inline
Door deze beperkte comptabiliteit zullen er maar 8 karakters worden weergegeven op de avic.
Indien u nog verdere vragen hebt kan u ons steeds bereiken via mail of telefoon.
Met vriendelijke groet,
Wim
Pioneer Europe N.V.
Customer & Service support
Nederland: 0900 PIONEER (0900 746 63 37)
Ja ik stond op het punt te gaan doen maar aangezien ik ook een dvd met mp3 er in had geschoven die wel een perfecte weergave van folders en mp3 tracks gaf op het scherm was ik bang dat ik gewoon iets fout had gedaan..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:54 schreef joeltje het volgende:
Rappe jongens daar:
[..]
* joeltje Vraagt zich echter af waarom TS dit niet zelf even heeft gedaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |