abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:29:54 #26
62913 Blik
The one and Only!
pi_62016384
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:09 schreef jeoren het volgende:
quote:
indien je van charleroi komt ligt de luchthaven en parking links van de grote baan. aan verkeerslichten rechts staat een pijl naar een dorpje op max 2km. wij hebben daar al enkele keren onze auto probleemloos achtergelaten op het marktplein tegenover de bakker. reken dan wel op een wandeling van een klein half uurtje, maar je bespaart veel geld.

Zijn er nog andere parkeerervaringen?
Aangezien er een nieuwe terminal is bij Charleroi, zal de wandeltijd wel wat groter zijn geworden. De terminal zit nu aan de andere kant.
pi_62017393
Ik zal mijn ervaringen ook nog even delen

Heb uiteindelijk ook voor het van der Valk gekozen, wel duur maar wel een stuk relaxter! Gewoon goed kunnen slapen daar tot een uur of 6, vervolgens taxiritje naar het vliegveld, duurde zo'n 5 minuten. Ook wordt je weer opgehaald als je terugkomt en netjes naar je auto gebracht. Als je langer gaat dan een X aantal dagen (dacht 5 ofzo) is het sowieso goedkoper om voor het VdV te kiezen dan op de luchthaven te parkeren!

Ik ben zelf blij dat ik het achteraf gedaan heb, vooraf lekker geslapen, en had echt niet tof geweest om nog een uur terug te lopen als je helemaal gaar bent van het reizen. Wat je evt wel kan doen, is auto ergens dumpen in een dorpje vlakbij, en dan een taxi naar het vliegveld nemen; de vraag is echter hoe groot je besparing dan nog is op parkeerkosten!

[ Bericht 10% gewijzigd door Lausteen op 30-09-2008 09:45:05 ]
pi_86130966
Is het ook een optie om ergens in Brussel zuid de auto neer te zetten en met de bus naar Charleroi te rijden?
pi_86133903
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:43 schreef DingieM het volgende:
Is het ook een optie om ergens in Brussel zuid de auto neer te zetten en met de bus naar Charleroi te rijden?
geef dan je wagen gewoon weg ;).

Bus brussel charleroi ga je ff op zitten, ik zou eerder voor de trein gaan.

Trein / tram / bus gecombineerd is het 1u40 (met een kwartier wandelen erbij), enkel tram / bus is het 3u reistijd. Dan ga je er nog vanuit dat alle bussen / trams rijden zoals zou moeten, dus je zit in de praktijk aan 2u reistijd en 4¤ tram/buskosten + treinticket van 7¤.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_100386183
Iemand nog recente ervaringen mbt (gratis) parkeren bij Charleroi Airport.
Ik wil eventueel volgende week een last-minute pakken vanaf dit vliegveld.
Eskimo Joe
pi_100390326
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:25 schreef Mercan het volgende:
Iemand nog recente ervaringen mbt (gratis) parkeren bij Charleroi Airport.
Ik wil eventueel volgende week een last-minute pakken vanaf dit vliegveld.
Vorige maand moest ik ook voor 2 nachten weg. Short term was vol, dus moest verplicht op de long term parkeren voor 60 euro ("ja, meneer, maar u mag dan wel de hele week blijven staan"). Ja, daar heb ik iets aan als ik slechts 2 nachten weg ben. Dat is de eerste keer dat ik me enorm gestoord heb aan het parkeren op Charleroi airport. Verder weet je dat je over het algemeen duurder uit bent met het parkeren dan met je vliegticket, dat moet je incalculeren alvorens je besluit de "goedkope" optie Charleroi te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')