abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 03:10:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204804
Het officiele forum van veronica draait op dezelfde engine als deze, met als uitzondering dat er niets in is verbouwd (en dat het een veeeel oudere versie is 5.14 ipv het 5.38a dat hier gebruikt wordt).
Na wat graafwerk (nou ja, was simpel te vinden) kwam ik op het control panel uit van het VOO BB forum. http://bigbrother.veronica.nl/forum/cp.html

Daar staat echter een logo van het arbeidsvoorziening forum.
Ze draaien NIET op de freeware versie van UBB. Dit doet toch vermoeden dat het forum van VOO een illegale versie is, daar voor elke install van de code een licentie nodig is.

Hmm.. (O ja, hierbij wil ik iedereen verzoeken om NIET te proberen het CP van dat forum te hacken.. Dat zou onverantwoord zijn.)

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 21 oktober 1999 @ 03:15:00 #2
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_204805
Mooi, kunnen we meteen checken of de VOO openstaat voor chantage, komen die beelden van de indringer van gisteren, en van de sexuele uitspatting van Karin en Maurice er toch nog.
Life is what you make it.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 03:26:00 #3
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_204806
quote:
op 10-21-1999 om 03:15 AM schreef Schanulleke het volgende:
Mooi, kunnen we meteen checken of de VOO openstaat voor chantage, komen die beelden van de indringer van gisteren, en van de sexuele uitspatting van Karin en Maurice er toch nog.

Veronica kennende: zeg Danny, wat is het default username + password?

Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 03:32:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204807
Admin5
4tugboat

al geprobeerd. werkt niet

pi_204808
Sorry, but the password you entered was not correct. Please try again. Use your Back button.
Krijg ik bij Veronica als UserName

Sorry, but we couldn't find a record for the UserName you entered. Please try again.

If you are configuring your bulletin board for the first time, this is probably due to the fact that you did not set the proper variable for your CGI Directory
absolute path.

Use your Back button to try again.
krijg ik wanneer ik iets anders invul...

Ook bij jan en Bart krijg ik de eerste melding.

The only thing we have to fear is FEAR itself
  donderdag 21 oktober 1999 @ 09:39:00 #6
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_204809
quote :

Het is niet toegestaan een valse identiteit te gebruiken of op een andere wijze anderen te misleiden met betrekking tot de afzender of bron van het bericht.

Het forum mag niet worden gebruikt om berichten te plaatsen die: opzettelijk onwaar en/of lasterlijk zijn; onnauwkeurig, beledigend, vulgair, hatelijk, treiterig, onzedelijk, bedreigend of seksueel van aard zijn; de privacy van een ander schenden of op een ander wijze een wet overtreden; commerciële boodschappen, kettingbrieven en sollicitaties bevatten.

Riekt dit niet naar censuur ?

Ik denk dat ik me ga registeren en reclame ga maken voor fokzine !

The Guru is present

donderdag 21 oktober 1999 @ 09:45:00 #7
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_204810
ik heb net wat posts gelezen op dat Forum.
kan jullie vertellen dat het niveau zeer laag is.
En alles is natuurlijk zeer pro VOO .
Zouden de mensen weten dat fokzine bestaat ?
The Guru is present

pi_204811
Ik ben blij dat die lui op dat veronica forum niet weten dat dit forum bestaat (hoop ik) anders hebben we hier straks ook allemaal van die Sabine vuile stink snol berichten.
pi_204812
De VOO doet alles Illegaal!...Dat is historisch zo gegroeit. Als je echt lullig wilt zijn ga je met Pieter Storms naar het gemeentehuis van Almere en zal je uiteindelijk te horen krijgen dat er nog steeds geen vergunning is afgegeven voor het bewonen van het BB huis.....Tja en dat moeten ze allemaal weg
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_204813
Overigens als er gehackt of gecrackt moet worden laat het ff weten...Er zijn diverse methoden....(Ik zelf wil dit niet doen...Laf?? ja misschien wel maar houdt liever m´n baantje)
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_204814
Is het dan niet 'leuk' als we bepaalde mensen (waaronder Veronica zelf) op de hoogte brengen van het feit dat hun forum nogal niet-toegestaan is?
pi_204815
Effe BSA bellen...
pi_204816
Ja, het schijnt dat de BSA wel weet hoe ze dat moeten oplossen/aanpakken etc...
  donderdag 21 oktober 1999 @ 11:57:00 #14
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_204817
Simpel toch, gewoon WBF al die dingen laten uitzoeken, heeft de arme man wat te doen, krijgt hij wraak voor dat akkefietje en wij leuke tv... :-)

VOO moet er alleen voor bloeden, the show must go on.

Live young, die fast.
  Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 13:31:00 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204818
Het is niet zeker dat het forum illegaal gebruikt wordt, maar het lijkt er wel sterk op.
Wat WEL verboden is volgens de licentie is het verwijderen van de copyright notice van Madrona Park (zoals die onderaan elke page op DIT forum staat).
Die is bij VOO nergens terug te vinden.
pi_204819
sorry voor deze domme vraag?
wat is VOO?

dank

Moderator donderdag 21 oktober 1999 @ 13:39:00 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_204820
VOO = Veronica Omroep Organisatie
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_204821
quote:
op 10-21-1999 om 01:35 PM schreef Theo het volgende:
sorry voor deze domme vraag?
wat is VOO?

dank

met het risico dat velen je snel dit antwoord geven en er drie op rij zullen komen toch maar even dienstbaar zijn:

VOO = Veronica Omroep Organisatie.
(of verenigde oplichters organisatie, kan ook)

pi_204822
Dank joellie wel!!!!!!!!!!!!!!!

Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 17:33:00 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204823
Theo: er zijn geen domme vragen. Er zijn alleen mensen die domme vragen stellen
pi_204824
Dit is nou echt iets voor VOO
blabla
  donderdag 21 oktober 1999 @ 18:11:00 #22
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_204825
Kan niet iemand een password en username aanmaken en dan hier op zetten zodat iedereen op 1 naam kan inloggen en dan lopen zeiken...

Marcel...

Back On track<P>
  donderdag 21 oktober 1999 @ 18:23:00 #23
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_204826
hier de password en username voor voo forum

username = bigbrothers

password = veronica

email = bigbrother@fake.nl

Back On track<P>
  donderdag 21 oktober 1999 @ 18:58:00 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_204827
VOOrlopig kan ik deze achterbakse en achterhaalde commerciële flutinstelling niet meer op mijn netvlies verdragen, op dat halve uurtje na dan, en vanavond van ellende nog een half uur extra. Danny, misschien is VOO op zichzelf al een forum waard, om te chatten over alle dommigheden die bij VOO de revue passeren !!!
If you can's join them, beat them !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Redactie Frontpage vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:51:00 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_204828
quote:
op 10-21-1999 om 05:33 PM schreef Danny het volgende:
Theo: er zijn geen domme vragen. Er zijn alleen mensen die domme vragen stellen

En vlak de domme antwoorden ook niet uit!

Admin vrijdag 22 oktober 1999 @ 03:39:00 #26
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204829
Sunchaser, dank voor je duidelijke voorbeeld
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 19:21:00 #27
380 Lucky
FOK!member
pi_204830
Nog even een vraagje over het Ultimate Bullitin Board zelf, weet iemand soms waar ie een 'illegale' werkende versie kan downloaden ? Ben er eerlijk gezegd al een tijdje naar op zoek en zoals een goede Nederlander betreft heb ik geen zin om $170 op tafel te leggen voor een licentie....
Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  Admin vrijdag 22 oktober 1999 @ 20:41:00 #28
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204831
Ik heb die licentie ook moeten betalen.
zou niet weten waarom jij 'm dan gratis zou kunnen gebruiken. Sorry.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 21:15:00 #29
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_204832
Heeft iemand WBF al ingelicht? het zou toch geweldig zijn als het echt (als was het maar ten dele) illegaal zou zijn!!!!
  Admin zaterdag 23 oktober 1999 @ 14:26:00 #30
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204833
Ik heb de makers van het forum ingelicht. Wat die er verder mee doen is hun probleem.
Het verbouwen van het forum (zoals op deze site) is toegestaan, mits je een licentie hebt. Die heb ik en daar heb ik $152 voor betaald.

Hoe het forum er oorspronkelijk uitziet kun je trouwens zien op http://www.scriptkeeper.com/
Daar aangekomen klik je op "forums".
De plaatjes voor "nieuw bericht" en het logo en de pagina achtergrond kun je in het control panel veranderen, en dat is het enige dat veronica heeft gedaan.

Trouwens, als het GEEN illegaal forum is, waarom dan een hopeloos verouderde versie gebruiken ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')