Daar staat echter een logo van het arbeidsvoorziening forum.
Ze draaien NIET op de freeware versie van UBB. Dit doet toch vermoeden dat het forum van VOO een illegale versie is, daar voor elke install van de code een licentie nodig is.
Hmm.. (O ja, hierbij wil ik iedereen verzoeken om NIET te proberen het CP van dat forum te hacken.. Dat zou onverantwoord zijn.)
quote:
op 10-21-1999 om 03:15 AM schreef Schanulleke het volgende:
Mooi, kunnen we meteen checken of de VOO openstaat voor chantage, komen die beelden van de indringer van gisteren, en van de sexuele uitspatting van Karin en Maurice er toch nog.![]()
Veronica kennende: zeg Danny, wat is het default username + password?
Sorry, but we couldn't find a record for the UserName you entered. Please try again.
If you are configuring your bulletin board for the first time, this is probably due to the fact that you did not set the proper variable for your CGI Directory
absolute path.
Use your Back button to try again.
krijg ik wanneer ik iets anders invul...
Ook bij jan en Bart krijg ik de eerste melding.
Het is niet toegestaan een valse identiteit te gebruiken of op een andere wijze anderen te misleiden met betrekking tot de afzender of bron van het bericht.
Het forum mag niet worden gebruikt om berichten te plaatsen die: opzettelijk onwaar en/of lasterlijk zijn; onnauwkeurig, beledigend, vulgair, hatelijk, treiterig, onzedelijk, bedreigend of seksueel van aard zijn; de privacy van een ander schenden of op een ander wijze een wet overtreden; commerciële boodschappen, kettingbrieven en sollicitaties bevatten.
Riekt dit niet naar censuur ?
Ik denk dat ik me ga registeren en reclame ga maken voor fokzine !
VOO moet er alleen voor bloeden, the show must go on.
quote:
op 10-21-1999 om 01:35 PM schreef Theo het volgende:
sorry voor deze domme vraag?
wat is VOO?dank
met het risico dat velen je snel dit antwoord geven en er drie op rij zullen komen toch maar even dienstbaar zijn:
VOO = Veronica Omroep Organisatie.
(of verenigde oplichters organisatie, kan ook)
Marcel...
username = bigbrothers
password = veronica
email = bigbrother@fake.nl
quote:
op 10-21-1999 om 05:33 PM schreef Danny het volgende:
Theo: er zijn geen domme vragen. Er zijn alleen mensen die domme vragen stellen![]()
En vlak de domme antwoorden ook niet uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |