Ik zal even in mijn papieren bladeren, maar volgens mij heb ik die baan al, batuwuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:48 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Gellius, heb jij niet eens zin in een nieuwe baan? Hartje Amsterdam, universitaire omgeving, IT, vier dagen per week, marktconform hongerloon, gelegenheid tot slowchat, tien minuten fietsen, prachtig pand. Nou, hoe klinkt dat?
Da's volgens mij aan de overkant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:17 schreef Z het volgende:
De Koppelpoort, is dat niet die Senioren nieuwbouw enclave?
Ja, daar zit ook wat in. Maar misschien ben je die modepopjes wel eens zat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:16 schreef Gellius het volgende:
Ik zal even in mijn papieren bladeren, maar volgens mij heb ik die baan al, batuwu.
Amersfoort heeft juist één van de mooiste stadskernen van Nederland. Het aantal monumenten is ontzettend hoog voor een stad van die omvang.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:06 schreef Z het volgende:
Er was kennelijk ook een oud centrum in amersfoort, ik dacht dat het één groot nieuwbouwgebeuren was.
Maar Batuwu, ik kan toch helemaal niet programmeren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wat in. Maar misschien ben je die modepopjes wel eens zat.
ruigtekruidenquote:De Bosrietzanger is de beste zanger onder de rietvogels. Hij heeft niet alleen minder schorre tonen en meer heldere fluittonen dan de kleine karekiet, maar ook een grote variatie met veel imitaties. Hij broedt in tegenstelling tot de kleine karekiet niet in riet, maar meer in vochtige ruigtekruiden zoals: moerasspirea, grote brandnetel en fluitenkruid.
Hahahahahah. Ik vind het wel grappig eigenlijk. Dat Amersfoort!quote:
Maar je hoeft ook helemaal niet te programmeren! Wacht, ik ga proberen je een Personal Message te sturen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:30 schreef Gellius het volgende:
Maar Batuwu, ik kan toch helemaal niet programmeren?
Ho wacht - een vrije dag. Vertel toch maar even wat je onder je pet hebt, dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |