Nee, hoor. Gewoon braaf wakker sinds 6.15.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:27 schreef Gellius het volgende:
Powernapje genomen, Liene?
Ik had vanochtend twee trainingjacks aan en nog had ik het koud.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:31 schreef Gellius het volgende:
Och, ik ben nog gewoon in mijn colbertje naar het werk gefietst hoor.
*hatsjoe*.
Het is koud, ben al lang buiten geweest en moet studeren. Bemoei je met je eigen zaken joh!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef Gellius het volgende:
Mooi winters zonnetje buiten, zeg. Ik zou even gaan kuieren als ik jou was, Pope.
Gut Pope, moet je ongesteld worden, of zo!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is koud, ben al lang buiten geweest en moet studeren. Bemoei je met je eigen zaken joh!
Waarom? Ik bemoei me liever met jou.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is koud, ben al lang buiten geweest en moet studeren. Bemoei je met je eigen zaken joh!
Nee, maar je moeder belde of je d'r onderbroek effe wou verschonen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gut Pope, moet je ongesteld worden, of zo!
Ik bemoei me graag met messen en ribben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom? Ik bemoei me liever met jou.
Noujazeg. Beetje m'n moeder erbij halen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, maar je moeder belde of je d'r onderbroek effe wou verschonen.
Ik stem voor een ban.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom? Ik bemoei me liever met jou.
Wat ben je klierig vandaag, pope.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik bemoei me graag met messen en ribben.
Die is al lang weer de deur uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noujazeg. Beetje m'n moeder erbij halen.
Hm, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Zit nu pas bij de spieren.quote:
Ik zou lid worden.quote:
Ze zoeken dus eigenlijk iemand voor de nabezorging?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef JAM het volgende:
Ze hebben hier in de buurt 'post bezorgers' nodig. Dan heb ik er al gelijk geen zin meer in.
Scherp -1 voor zowel jou als DaMart. Kom op zeg, dat zou je toch ook gewoon aan elkaar schrijven?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Scherp, +1.
Jij schrijft voorzetsels altijd aan het zelfstandig naamwoord?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Scherp -1 voor zowel jou als DaMart. Kom op zeg, dat zou je toch ook gewoon aan elkaar schrijven?
Tja, het kan dus beiden. Alleen aan elkaar krijgt het toch niet helemaal direct die betekenis die ik eraan gaf (vind ik dan).quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Postacademisch, postactief, postcoïtum, etc. Ik kan er net zoveel opnoemen waar 'post' eraan vast zit. In dit geval vind ik het, bij nader inzien, problematisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |