Hij is niet een tikkeltje narcistisch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
JAM heeft helemaal geen persoonlijkheidsstoornis. Hoogstens een lichte manische depressiviteit. Maar!- dat is geen persoonlijkheidsstoornis..
Ik kreeg inderdaad niet de indruk dat het prettig omgaan is met die man.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef thaleia het volgende:
Er stond laatst een interview met Jan Siebelink (die gewerkt heeft op de school waar claudia en ik een band mee hebben [afbeelding]) in Vara TV Magazine. Als je narcisten interessant vindt, moet je dat interview eens lezen [afbeelding]
Waarvan er in elke klas minstens drie smoorverliefd aan zijn voeten lagen. Dat had ie goed voor elkaar, die Casanova.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Frollo het volgende:
Maar wel tienen voor Frans geven aan schattige meisjes, dat dan weer wel.
Maar ze verdienden die tienen wel echt hoor! Hij sprak immers op hoog niveau Frans met ze. En bij zijn afscheidsrede verliet een derde van zijn collega's de zaal. En hij had ook nog eens gevochten met een collega op een schoolfeest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:40 schreef thaleia het volgende:
[..]
Waarvan er in elke klas minstens drie smoorverliefd aan zijn voeten lagen. Dat had ie goed voor elkaar, die Casanova.
Nou, ik vind gelukkig niet bij voorbaat iedereen met narcistische trekken interessant. Er lopen er erg veel van rond namelijk. Jan Siebelink vind ik een erg oninspirerende man om naar te luisteren of te lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef thaleia het volgende:
Er stond laatst een interview met Jan Siebelink (die gewerkt heeft op de school waar claudia en ik een band mee hebben) in Vara TV Magazine. Als je narcisten interessant vindt, moet je dat interview eens lezen
Nog wel in Den Haag hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:10 schreef Z het volgende:
De Plaatboef? In Amsterdam? Die bestaat toch niet meer.
En wat word je insteek, want die producten bestaan natuurlijk al.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:12 schreef Z het volgende:
Ik had gister een briljant idee, ik ga een productlijn maken gericht op hypochonders, met hartritme meters en dergelijke, gat in de markt lijkt me.
Een campagne die paniek zaait onder hypochonders is de insteek, waarna ze over gaan tot aanschaf van de diverse producten. De pay-off wordt "Stel je zelf gerust".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat word je insteek, want die producten bestaan natuurlijk al.
Ik meet trouwens gewoon mijn hartritme met een vinger op de halsslagader.
Ik ben wel eens bang dat ik een hypochonder ben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Z het volgende:
[..]
Een campagne die paniek zaait onder hypochonders is de insteek, waarna ze over gaan tot aanschaf van de diverse producten. De pay-off wordt "Stel je zelf gerust".
En jij, hoe kom jij aan je kennis van stoornissen? Uit die zelfhulpboeken van je?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt je ingelezen.
Ik ben breed ontwikkeld. En ik werk in de sector. O ja, ook dat nog.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
En jij, hoe kom jij aan je kennis van stoornissen? Uit die zelfhulpboeken van je?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |