En dat allemaal door "een beetje flauw te wauwelen over een ICT-baantje". Zo zie je maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef mane het volgende:
Alle Menschen werden Brüder.
Maar da's toch wat anders: dit is iets waar je nu even geen tijd voor hebt. Het intereseert je wel een ruk. Zo zal het denk ik ook wel blijven hoor, zelfs in de academische ivoren toren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, we gaan deze week bijvoorbeeld beginnen met sollicitaties van student-assistenten. Daar zou ik normaal gesproken erg enthousiast over zijn geweest, maar nu vind ik het alleen maar lastig dat ik er uberhaupt over bericht word (en voel ik me daar vervolgens weer schuldig over).
Het is jammer dat ik me niet volledig kan concentreren op het nieuwe.
Prima! Ik ben Die Nieuwe met de schuchtere blik, die de baas met één enkele dodelijke opmerking trefzeker zijn plaats wijst voor je me uitgelegd hebt dat het de baas is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Wij gaan samen in een paintball-groepje, Gellius. Maar nu eerst slapen. Ik zie je morgen op de afdeling.
En, was het narcisme?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 04:25 schreef JAM het volgende:
Been there, done that, got the t-shirt, gave it back..
Ik denk eerder: hopelijk kan ik het nu welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef mane het volgende:
Dat heb ik ook hoor. Als ik mijn doctoraalscriptie nu teruglees, dan kan ik ook moeilijk geloven dat ik dat geschreven heb. Datzelfde geldt voor andere werkstukken en essays. Volgens mij heeft iedereen dat. En als ik dan iets nieuws moet schrijven, denk ik altijd: ik kan het niet (meer).
Ja ik! Ik werk nooit!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:21 schreef Claudia_x het volgende:
Wil iemand donderdag 1 november naar de opening van het Reve museum? Wij hebben een uitnodiging liggen maar we kunnen niet.
WIJ WERKEN NAMELIJK.
"Flow".quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef mane het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Als ik mijn doctoraalscriptie nu teruglees, dan kan ik ook moeilijk geloven dat ik dat geschreven heb. Datzelfde geldt voor andere werkstukken en essays. Volgens mij heeft iedereen dat. En als ik dan iets nieuws moet schrijven, denk ik altijd: ik kan het niet (meer). Daarom hik ik er vaak ook tegenaan. Maar als je dan eenmaal bezig bent, er middenin zit, dan kom je in zo'n Flow en dan lukt het natuurlijk weer. Als ik zo zie wat jij nog leest aan historische boeken krijg ik niet het idee dat je er echt uit bent. Je pikt het zo weer op. Het is net als met fietsen..
Ik vond het nu juist twee pagina's lang bij hoge uitzondering na vele maanden eens een keertje interessant. Nuja, interessant zoals het gepraat van het plebs interessant kan zijn. Nu ga ik Sein und Zeit lezen in de Openbare Bibliotheek en koffie drinken en dingen over het balkon gooien en stiekem door deuren heen waar je niet achter mag. Hihi.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 04:02 schreef JAM het volgende:
Zeg, ik ben dat ongeïnspireerde gelul nu zo na een jaar of vier eigenlijk wel zat - ik heb mijn tijd verdaan - Bij deze mijn halve VOW OF SILENCE. Ik was al lang geleden opgehouden me te interesseren voor wat jullie eigenlijk te vertellen hadden, iets wat ook overigens enkel voortkwam uit beleefdheid waarmee anderen mij weer hadden vergiftigd, maar daar houd ik nu ook maar eens mee op. De enige verwantwoordelijkheid die ik neem is die tegenover mijzelf en,- that's all there's to it. Laat het duidelijk zijn dat je lui nu niet meer bent sprekende, maar gesprokene tot, wanneer dat spreken zich enigerwijs tot mij verhoudt.
JAM heeft helemaal geen persoonlijkheidsstoornis. Hoogstens een lichte manische depressiviteit. Maar!- dat is geen persoonlijkheidsstoornis.quote:
Je hebt je ingelezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
JAM heeft helemaal geen persoonlijkheidsstoornis. Hoogstens een lichte manische depressiviteit. Maar!- dat is geen persoonlijkheidsstoornis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |