Hoi Fawkes! Hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
hoi
Hey Lienquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Eyup!
Ik wou al 'Mu!' zeggen, maar dass war einmal. Heb je nog steeds dat baantje in de V & D?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey Lien![]()
Maar met ij gaat het goed. Een heel stuk beter dan gister, alleen een beetje hoofdpijn en mijn mag draait zich om![]()
de electric city is overgekocht door de dixons. Dus ik werk nog wel in de v&d maar voor de dixons...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wou al 'Mu!' zeggen, maar dass war einmal. Heb je nog steeds dat baantje in de V & D?
We slapen uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:19 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is tegenwoordig wel heel rustig in TTK zeg...
Het is niet meer wat het was, zoveel is zeker. Maar volgens mij niets om treurig om te worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:19 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is tegenwoordig wel heel rustig in TTK zeg...
Jammer. Ik wilde net een 'Wij Willen De LPT Weer Terug Zoalstie Was'-actie starten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:50 schreef Lienekien het volgende:
Maar volgens mij niets om treurig om te worden.
Oe, met speciale LPT-avatars?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:04 schreef broer het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde net een 'Wij Willen De LPT Weer Terug Zoalstie Was'-actie starten.
Precies! En wat had je nog meer in gedachten?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:10 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat is een actie zonder speciale avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |