Danke schönquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:29 schreef KimiK het volgende:
En Luc en Nada zijn bezig een tent te bouwen.
En voor Lobasca een![]()
![]()
Nou, ik twijfel een beetje of je dit nog fluisteren kunt noemen. De bewegingen van het dekbed doen enstig anders vermoeden ......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Mogge...
Yep LL is terug en ligt met Nada te fluisteren
Mogguhquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:29 schreef Lobasca het volgende:
Luc en nada zijn een klein tentje aan het bouwen. Ik hoor Luc iets fluisteren over foto,s.
Ik schreef al in de laatste post van het vorige topic dat het er op leek dat Mata Hoeri met haar hand aan LL's L zat...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel een beetje of je dit nog fluisteren kunt noemen. De bewegingen van het dekbed doen enstig anders vermoeden ......
En ook goede morgen .....
[ afbeelding ]
Nee, het was geen neuken. Kijk maar, ze heeft haar broek nog aan .......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:36 schreef beequeen het volgende:
Ze gaat haar bed weer uit en je maakt mij toch niet wijs dat LL echt met haar gaat neuken na een nacht in de Zenith?
Edit: Ik ga even bijlezen, hou me op de hoogte, ok?![]()
Okeeeeeeeej.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, het was geen neuken. Kijk maar, ze heeft haar broek nog aan .......
[ afbeelding ]
Dat doet 'ie morgen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Okeeeeeeeej.
Zou Dennix het aandurven de dekens er af te trekken en roepen: Zit je haar te neuken?![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Okeeeeeeeej.
Zou Dennix het aandurven de dekens er af te trekken en roepen: Zit je haar te neuken?![]()
Nog een bewijsstuk .....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Okeeeeeeeej.
Heb het gezien en ik dacht dat hij zich niet belachelijker kon maken als ie al gedaan heeft...... maar het is hem toch gelukt vannachtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doet 'ie morgen....
Heb je al gelezen over zijn vijveractie van vannacht?
Ik heb het net gelezen, lig in een deuk hier en dan die caps erbij, wat een sukkel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doet 'ie morgen....
Heb je al gelezen over zijn vijveractie van vannacht?
O, goed dat je dat even meldt, was mj ontgaan....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
100% zeker weten.... van niet!! Al is hij wel wakker want ik zag dat Naad bij hem stond te fluisteren (toen ze er even uit was). Jammer dat de redactie nog niet wakker is
.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, is het echt waar?
* slingert streams aan*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |