OudHollandsche Spelen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
v?
Teringlijer was van mij en een beroep met T is echtwel timmerman.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Het is geen teringlijer (APK?) en geen tyfuslijer (Gert). Ook is het geen timmerman.
Begrijp ik het niet? Ik heb een beroep in gedachten, moet dat niet geraden worden? Zo niet, dan vind ik dit maar een saai spel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik hadals eerste Timmerman..
Meubelstuk met een M
Doe je bestquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef TherAngelina het volgende:
Oh, meubelstuk met een 'm.'?
Sjesusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Het is geen teringlijer (APK?) en geen tyfuslijer (Gert). Ook is het geen timmerman.
Dan vind je het blijkbaar een saai spel want elk beroep met een T is gewoon goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijp ik het niet? Ik heb een beroep in gedachten, moet dat niet geraden worden? Zo niet, dan vind ik dit maar een saai spel.
Jij moet niet zoveel drinkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
Elk berope met ene T is toch goed?
Mijskastquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef TherAngelina het volgende:
Oh, meubelstuk met een 'm.'?
Ja wat de fuck is nou de vraag ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat?
Muizenval?![]()
e spelen PimPamPet..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijp ik het niet? Ik heb een beroep in gedachten, moet dat niet geraden worden? Zo niet, dan vind ik dit maar een saai spel.
Een meubelstuk met een m... Bestaan die eigenlijk wel?quote:
Ik heb jou nog geen meubelstuk met een M zien opperen, jongedame.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Okee dan haak ik af want dit is veel te simpel.
MEUBELSTUK IK heb umquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een meubelstuk met een m... Bestaan die eigenlijk wel?
Je weet het gewoon niet!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Okee dan haak ik af want dit is veel te simpel.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
Matig aangeschaft kasje
Nee, ik vind dit echt niet interessant. Het is veel leuker iets te raden dat iemand in gedachten heeft.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10105855
![]()
![]()
En daar ga ik dan over liegen als jij het goed hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit echt niet interessant. Het is veel leuker iets te raden dat iemand in gedachten heeft.
Ik hád 'm al!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
Mag ik ene klinker kopen?
Hee druk ff een punt. NEXTquote:
Wat was het nou ? en Feliquote:
Nee, ik zorg voor een nieuwe opdracht die wél te doen is.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:21 schreef TherAngelina het volgende:
Ransuil.
Hey, mijn uil is stuk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ruigpootuil zat ik aan te denken.![]()
Uilen zijn tof.
Welke layout heb je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
Het is die Peugeot banner weer. Ook al heb je hem geblockt, toch duurt het wel vijf minuten voor de DGK index pagina is geladen... als hij niet vastloopt.
De nieuwe Gewonnenquote:
Al 's op de baggerlayout gedaan?quote:
Dit begon gisteravond. Ik mag toch hopen dat het weer voorbijgaat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Al 's op de baggerlayout gedaan?
Ik heb nergens last van namelijk![]()
Topic in FB loopt al.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit begon gisteravond. Ik mag toch hopen dat het weer voorbijgaat.
Ik wacht en wacht en wacht en wachtquote:
Ik doe even een ronde niet mee geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht en wacht en wacht en wacht![]()
We waren al iets verder, schat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
Multimediakast
Wheheheheee doe het deurtje open en neem er een paarquote:
Kouwe kut zooiquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
Een zee met een K
Ik niet, ik moet en zal een passend antwoord vindenquote:
Gerard Jolingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:29 schreef TherAngelina het volgende:
Oké.
Hoe noem je iemand die bekrompen is en vasthoudend en die inflexibel, rigide etc. is.
Ha-ha-ha.
Wat was er mis met mijn Markör!?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet en zal een passend antwoord vinden![]()
Starquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:29 schreef TherAngelina het volgende:
Oké.
Hoe noem je iemand die bekrompen is en vasthoudend en die inflexibel, rigide etc. is.
Ha-ha-ha.
Het is van de ikea, iets zal er wel mis mee zijnquote:
Je krijgt 'm ongetwijfeld niet in elkaar, maar het is wél een meubelstuk met een Mquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is van de ikea, iets zal er wel mis mee zijn![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef TherAngelina het volgende:
Koraalzee?
Volgens mij is woordenrijgen meer een spel voor julliequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Je krijgt 'm ongetwijfeld niet in elkaar, maar het is wél een meubelstuk met een M![]()
quote:
Moeten we je dragen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ben naar bed geloof ik.
Ik weet het nog niet zeker.
Ja sorryquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
![]()
Zó blij hoef je nou ook weer niet te zijn![]()
Volgens Danny kan er geen Peugeot banner bovenin staan omdat er alleen maar text ads in komen. Nou mooi dat die banner weer terug isquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Topic in FB loopt al.
Ben benieuwd.
Ik zie ook écht alleen maar txtads.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens Danny kan er geen Peugeot banner bovenin staan omdat er alleen maar text ads in komen. Nou mooi dat die banner weer terug is![]()
Nee, dat wordt heel moeilijk als je ook het aantal letters noemtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En daar ga ik dan over liegen als jij het goed hebt![]()
Zie je de flaw?![]()
Ik zoe maar voorzichtig doen, anders ben je morgen een plankie.quote:
Ja schiet es opquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef TherAngelina het volgende:
Oké, even een nieuwe bedenken...
Doktersquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef TherAngelina het volgende:
Oké, toen met de pest hè. Toen waren er van die speciale dokters in een bepaald kostuum als het ware.
Hoe noem je die in het Nederlands?
Speciale dokters in een bepaald kostuum.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef TherAngelina het volgende:
Oké, toen met de pest hè. Toen waren er van die speciale dokters in een bepaald kostuum als het ware.
Pimpampet vragen hebben een categorie en een letter.quote:
Veganisten!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
Thrillseekers
Bedoel je becamorti? Dat waren eigenlijk meer een soort doodsdragers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef TherAngelina het volgende:
..odeflikker op en bedenk een goeie pimpampetvraag?quote:
Hoeren!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:47 schreef Soury het volgende:
Kluk klux klan
Jij bent een leuk soort man.quote:
Oh God, het is geil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent een leuk soort man.
Beetje vrouwelijk eigenlijk![]()
![]()
Die bestaat niet !quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
De oma van Ppi!
Daar heeft god vrij weinig mee van doen, ik geil absoluut niet op god.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Oh God, het is geil.
DOLF DE KRAAI VAN ALFRED!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef TherAngelina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zagen ze eruit.
Oke, dan is het goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent een leuk soort man.
Beetje vrouwelijk eigenlijk![]()
![]()
Floris ik zag die in florisquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef TherAngelina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zagen ze eruit.
Volgens mij is daar geen naam voor. Hoezo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef TherAngelina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zagen ze eruit.
NEE SERIEUS DAT IS DOLF VAN ALFRED JODOCUS KWAK!quote:
De naam weet ik niet meer maar Floris (aka Rutger Hauer) en Sindala hebben zich een keer heel sneaky zo vermomd als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef TherAngelina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zagen ze eruit.
Ik zou niet durven, elke regel heeft een uitzonderingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:53 schreef ppi het volgende:
Oke, dan is het goed.
Ik heb verder ook geen probleem met mijn vrouwelijke kant, tis vooral mijn mannelijke kant waarmee ik overhoop lig![]()
Dacht even dat ik zomaar met de gemiddelde Jan Doedel op 1 mesthoop werd gegooid.
Kijk 's in de bestandsnaam van het plaatjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen naam voor. Hoezo?
Jan Kruis?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
Schrijver met een K
Hee was de vorige al opgelost ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
Schrijver met een K
Een schrijver geen striptekenaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Jan Kruis?
Jaaahhaaaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:56 schreef TherAngelina het volgende:
Moet ik het maar zeggen dan?
Ik had al 'kraaien' gezegd, dat is het dus niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef TherAngelina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zagen ze eruit.
Ik nam vast een voorsprongquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
Hee was de vorige al opgelost ?
Hij schrijft die verhalen eerst hoorquote:
Doe maar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:56 schreef TherAngelina het volgende:
Ja schiet op dan kan ik naar bedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:56 schreef TherAngelina het volgende:
Het moet met een S beginnen geloof ik...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had al 'kraaien' gezegd, dat is het dus niet?
Een Nederlandsche band beginnend met een D?quote:
Mooi nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hij schrijft die verhalen eerst hoor![]()
En tekenen doet hij al een tijdje niet meer zelf.![]()
Tja Doe maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een Nederlandsche band beginnend met een D?![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:58 schreef TherAngelina het volgende:
Een plaguedoctor, oftewel een snaveldokter.
Goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Een Nederlandsche band beginnend met een D?![]()
Ahaaa. Nog nooit gehoord, kraai wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:58 schreef TherAngelina het volgende:
Das toch niet met een S of loop ik achterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:58 schreef TherAngelina het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahaaa. Nog nooit gehoord, kraai wel.
Snaveldokter is wel met een S ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Das toch niet met een S of loop ik achter![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pestmeesterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Bullshit.
Yeah ... gaat ff uit haar dak en is nu weer bere serieusquote:
Beeeeuh...........quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:58 schreef TherAngelina het volgende:
En dat post je om 02.01?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Beeeeuh...........
Pim pam pet is veul te moeilijk met plaagdokters.
Ah 02.00 - Sperrzeit.
Mijn Internet sluit zich zo volautomatisch af voor de structuur die in mijn leven![]()
Als élk beroep met een T goed is moet ook elke benaming voor een Kraai goed zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pestmeester
Bedenk jij dan maar ene nieuwe skattiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Als élk beroep met een T goed is moet ook elke benaming voor een Kraai goed zijn.
Fucking bullshit met een al foutieve vraag om mee te beginnen.
Klaar.
Ga jij nou maar lekker slapenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef ppi het volgende:
En Plaque is voor zover ik weet een oude benaming voor pest.
Maar dat hadden jullie vast al wel begrepen![]()
Diersoort met een H en dan NIET hond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bedenk jij dan maar ene nieuwe skattie![]()
Ikwas nog bij die schrijver met een Kquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bedenk jij dan maar ene nieuwe skattie![]()
Eigenlijk is het frans voor plaat of schildquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef ppi het volgende:
En Plaque is voor zover ik weet een oude benaming voor pest.
Maar dat hadden jullie vast al wel begrepen![]()
pwnende snelheid ondanks de Peugot bannerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
hamster
Hidihoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Diersoort met een H en dan NIET hond.
Wel als je het fout schrijft inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk is het frans voor plaat of schild![]()
Hyenaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Diersoort met een H en dan NIET hond.
Dat klopt niet, maar dat komt omdat jullie allebei met een foute spelling werken: geen q maar een gquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Juistquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klopt niet, maar dat komt omdat jullie allebei met een foute spelling werken: geen q maar een g![]()
Cypersche ding!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
kattenras met een C.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r viel mij ook is een spelfout op jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wel als je het fout schrijft inderdaad![]()
Euh...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Alhoewel ik zelf natuurlijk het eerst aan Cornish Rex denk
![]()
Castreren die handelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
kattenras met een C.
Mag ik zelf meeraden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Euh...![]()
Okee![]()
12 letter woord beginnende met een A![]()
Goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Amsterdammer
We zijn al 2 vragen verderquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
Cyper is geen ras maar een kleur
Snel is lol hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
Môgguh...
Net eerst bijna een enorm wild zwijn voor de auto gehad, gelukkig stak er eerst in de verte een niet nader te benoemen dier over waardoor ik al 50 reed ipv de toegestane 80 en zag toen ineens een enorm lelijk eng beest in de berm staan wroeten (eerste reactie: WTF hebben we in NL nou ook al coyote's?) om amper een kilometer verder een heel uitgebreide wilde zwijnen familie voor de auto te moeten laten oversteken.
En wat vaag dat die jonkies nog zo schattig en lief zijn terwijl die volwassen beesten er simpelweg angstaanjagend uitzien![]()
En ff bijlezen... tot over 1½ SC
Tegelzetter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
Okee, nu een keer op mijn manier: beroep met een T van 11 letters, hints kunnen eventueel volgen.
Leven ze allemaal nog?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
Môgguh...
Net eerst bijna een enorm wild zwijn voor de auto gehad, gelukkig stak er eerst in de verte een niet nader te benoemen dier over waardoor ik al 50 reed ipv de toegestane 80 en zag toen ineens een enorm lelijk eng beest in de berm staan wroeten (eerste reactie: WTF hebben we in NL nou ook al coyote's?) om amper een kilometer verder een heel uitgebreide wilde zwijnen familie voor de auto te moeten laten oversteken.
En wat vaag dat die jonkies nog zo schattig en lief zijn terwijl die volwassen beesten er simpelweg angstaanjagend uitzien![]()
En ff bijlezen... tot over 1½ SC
Ik ben niet zo ontzettend debiel als dat ik mij voordoe, juffie.quote:
Of je kan ontzettend goed googlequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ben niet zo ontzettend debiel als dat ik mij voordoe, juffie.![]()
Ja net als dat cypers ding zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Nein, ik ben gewoon heul slim.
Dat is niet alleen bij zwijnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
De beste man heeft een naam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:17 schreef Soury het volgende:
Chineesje
Maar goed dat dat het juiste antwoord is dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Ik ken maar 1 chineze filosoof:
Confucius
Tuurlijk leven ze allemaal nog... ik vermoed ook dat ik flink van slag zou zijn geweest als ik een wild zwijn op m'n auto had gehadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leven ze allemaal nog?
Voor het eerst dat je ze ziet?
Hi BBBquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:16 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij zwijnen![]()
Hoi Leandra![]()
Gelukkig welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:18 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Maar goed dat dat het juiste antwoord is dan.![]()
Slotervaartquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Europees land met tussen de 10 en 11 miljoen inwoners.....
Je zal ze nog wel vaker tegen komen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk leven ze allemaal nog... ik vermoed ook dat ik flink van slag zou zijn geweest als ik een wild zwijn op m'n auto had gehad![]()
Nee het is niet voor t eerst dat ik wilde zwijnen zie, maar hoewel ik weet dat ze daar wel lopen ben ik daar eigenlijk nog nooit eerder wild tegengekomen midden in de nacht... wat mij normaal dus met minimaal 80 over die weg doet jagen.... deze keer dus ff niet
Gert en ik hebben ruzie gehadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Ach wtf... laat dat bijlezen maar ff zitten... of heb ik nog iets essentieels gemist in de vorige SC?
Ja ene meubelstuk met een mquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Ach wtf... laat dat bijlezen maar ff zitten... of heb ik nog iets essentieels gemist in de vorige SC?
Soury beweerde zoietsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee. Moet dat dan? Dat duurt zo lang![]()
Nietus een medicijnkast of een multimediakastquote:
De naam laatste lettergreep van het land is landquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
NMN does een hint of moeten we gokken?
Trusten, koppig kutveulentjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nietus een medicijnkast of een multimediakast![]()
Soury beseft niet wat voor nutteloze rommel je tegenwoordig in je kop gestampt krijgt op school.quote:
Laters!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij weer....loop eens in je val....![]()
Is het alweer goed tussen Gert en jou of moet ik m nog ff een scheldPM sturen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gert en ik hebben ruzie gehad![]()
En mijn rug is kapot.![]()
Engelandquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De naam laatste lettergreep van het land is land
slaap lekker NS....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ben naar bed, veul plezier nog 14.gif
Truste NSquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ben naar bed, veul plezier nog 14.gif
Ik doe niet aan pijnstillers geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het alweer goed tussen Gert en jou of moet ik m nog ff een scheldPM sturen?![]()
![]()
Doe eens ff pijnstillers voor je rug nemen dan![]()
VOOR LULquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is dit voor gebouw en waar staat het?
[ afbeelding ]
Finland?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Europees land met tussen de 10 en 11 miljoen inwoners.....
Nou dan vallen duitsland, letland, estland en finland af. Blijft griekenland over hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de zon schijnt er meer dan hier....
Who the fuck is Gertquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pijnstillers geloof ik.![]()
Trusten Leannemais![]()
![]()
Miste een woordjequote:
Zwitserland?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope....de zon schijnt er meer dan hier.....
Bingo!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou dan vallen duitsland, letland, estland en finland af. Blijft griekenland over he![]()
Psst... Het ging over een europees land, niet over een land in europaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
Zwitserland?
Mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope....de zon schijnt er meer dan hier.....
Ja, keek er ook van op...aan de andere kant, wie wil daar nu wonen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Griekenland minder inwoners dan NL?? Wow....
Ja die britten hebben ook nog zo'n kut eiland maar ik weet het nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Psst... Het ging over een europees land, niet over een land in europa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |