OudHollandsche Spelen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
v?
Teringlijer was van mij en een beroep met T is echtwel timmerman.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Het is geen teringlijer (APK?) en geen tyfuslijer (Gert). Ook is het geen timmerman.
Begrijp ik het niet? Ik heb een beroep in gedachten, moet dat niet geraden worden? Zo niet, dan vind ik dit maar een saai spel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik hadals eerste Timmerman..
Meubelstuk met een M
Doe je bestquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef TherAngelina het volgende:
Oh, meubelstuk met een 'm.'?
Sjesusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Het is geen teringlijer (APK?) en geen tyfuslijer (Gert). Ook is het geen timmerman.
Dan vind je het blijkbaar een saai spel want elk beroep met een T is gewoon goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijp ik het niet? Ik heb een beroep in gedachten, moet dat niet geraden worden? Zo niet, dan vind ik dit maar een saai spel.
Jij moet niet zoveel drinkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
Elk berope met ene T is toch goed?
Mijskastquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:06 schreef TherAngelina het volgende:
Oh, meubelstuk met een 'm.'?
Ja wat de fuck is nou de vraag ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat?
Muizenval?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |