Grijns, helaas niet! Ik zit inmiddels in het noorden en de zon is daar meestal ook weinig te vinden!quote:Op maandag 8 september 2008 19:13 schreef Prego het volgende:
er was zon voorspeld maar het is er niet echt van gekomen, ik verdenk Bora-Bora, ze heeft alles voor zichzelf gehouden![]()
Wat een verschrikking!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:34 schreef Fogel het volgende:
"Hier komt de winter"!
Vanaf nu: Nachtvorst, sneeuw op plekken over 300m boven de zeespiegel, natte sneeuw of regen op lager gelegen plekken, storm, heerlijk!
Ja, maar niet waar jij woont neem ik aan (anders had hier vast wel een klacht gestaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nee, gisteren sneeuwde het al in Frankrijk!
Heb je kans op ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar niet waar jij woont neem ik aan (anders had hier vast wel een klacht gestaan).
quote:In het noorden sneeuw het hier al wat langer natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef laforest het volgende:
HET SNEEUWT OP DIT MOMENT HIER IN IERLAND
ooh, dat dus. Ik vond de sneeuw wel tof trouwens, ik vind het altijd heerlijk rustgevend...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier in Midden- Zweden ook (natte) sneeuw en vies koud vandaag. Het wachten is op de echte winter met echte sneeuw en kou . Dit is maar triest weer zo. Vroeg donker en regenachtige sneeuwprut is nou niet bepaald opbeurend....
Ja.quote:
In Muscat, de hoofdstad van Oman.quote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Rond de 26 graden. Dit is zo ongeveer het 'koudste' dat het dit jaar gaat worden
In Michigan. Dat is heel wat sneeuw en rond 24 december zo'n -2 tot -18 ....quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef popolon het volgende:
Auto's in de berm, auto's overdwars, auto's op de kop.
Dat is een beetje wat ik zag toen ik vanochtend door een sneeuwstorm heen reed. 30cm sneeuw in een paar uur tijd en het ergste komt nog.
* popolon sneeuwscooter pakt.
Wat een pak sneeuw, lukt het wel met de sneeuwscooter er doorheen te komen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:13 schreef popolon het volgende:
Het was vandaag ook niet gering: Winter topic deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |