Mooie kunstquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
laat ns zien?
ik wil ook kunst![]()
Net nieuwe bus van de week gehaald toen ik ineens ook al zin kreeg in warme choc met slagroom. En ik heb toch echt wel heel goed geschutquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:23 schreef TherAngelina het volgende:
Ja ruilen!
Dan is het of bijna op, of niet goed geschud, zou je denken. Maar dat is dus niet zo?
ik doe mee!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
PimPamPet... ik heb zin in een spelletje...
Mijn tweede naam was aag... Echt hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:24 schreef APK het volgende:
Who gives a fuck?
Of moeten we daarna weer dagenlang in FB over de reden lullen?
Ja!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
PimPamPet... ik heb zin in een spelletje...
Over de datum?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Net nieuwe bus van de week gehaald toen ik ineens ook al zin kreeg in warme choc met slagroom. En ik heb toch echt wel heel goed geschut![]()
Tenzij je een relevante link hebt was dat een mongolenreply.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn tweede naam was aag... Echt hoor![]()
quote:
Nee zeg, het is gewoon een verneukte bus.quote:
quote:
Schatjuuuuu.... maak je eens druk om mij...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Tenzij je een relevante link hebt was dat een mongolenreply.
Gothardquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
EEN BERG MET EEN G
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Tenzij je een relevante link hebt was dat een mongolenreply.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op een ander niveau hoor...
![]()
Ga jij maar lekker shaken tot het witte spul in de rondte spuit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee zeg, het is gewoon een verneukte bus.
Ga hem morgen leeg spuiten en er boter van maken dan maar![]()
nou, prins Claus is anders quite dead...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Love Shack !
Ik ben allergisch voor Char's
dan denk ik nog ffquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, ik wacht nog steeds op een goed antwoord
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |