Wat ben jij voor geyls van plan!?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
Ik heb de bus met slagroom te goed geschut hij is spontaan weer vloeibaar geworden
Misschien krijg je er nog 10E voor op marktplaats.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
Hier heb ik kaartjes voor liggen.
http://www.youtube.com/watch?v=KkviZFys2HU&mode=related&search=
Ik durfde het niet te vragen maar gelukkig hebben we jou.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke zwaar verslavende site moeten we gaan bezoeken?
Mooi nummerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit is voor mij een verslavende plaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=vfJfv1slbJQ
Warme chocomel met slagroom drinken, dat was het idee. Maar die slagroom wil nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wat ben jij voor geyls van plan!?![]()
Nou wil ik het helemaal weten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:08 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, ik kan dit echt niet vertellen.
Laten we het erop houden dat de site helemaal prima is voor iedereen behalve voor mij. En ik er pissig van wordt
. Maar toch steeds moest kijken
.
En nu: bier!
dat ene kledingmerk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:08 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, ik kan dit echt niet vertellen.
Laten we het erop houden dat de site helemaal prima is voor iedereen behalve voor mij. En ik er pissig van wordt
. Maar toch steeds moest kijken
.
En nu: bier!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef ppi het volgende:
[..]
"Welweerleuk"
Ik heb hier zelfs Prins Claus weer vrolijk mee gekregen![]()
ik vermoedde al dat het niet voor het grote publiek was bestemd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien krijg je er nog 10E voor op marktplaats.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien krijg je er nog 10E voor op marktplaats.
kan geen toeval zijn, die van mij ook...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou wil ik het helemaal weten.
Me tweede naam is aag hoor![]()
Is ook geen toeval tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
kan geen toeval zijn, die van mij ook...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou wil ik het helemaal weten.
Me tweede naam is aag hoor![]()
Verdachtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:17 schreef TherAngelina het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*switcht over op ander onderwerp*
Lekker, warme chocolademelk met slagroom, ik heb nog wel slagroom maar geen Chocomel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |