Warme chocomel met slagroom drinken, dat was het idee. Maar die slagroom wil nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wat ben jij voor geyls van plan!?![]()
Nou wil ik het helemaal weten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:08 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, ik kan dit echt niet vertellen.
Laten we het erop houden dat de site helemaal prima is voor iedereen behalve voor mij. En ik er pissig van wordt
. Maar toch steeds moest kijken
.
En nu: bier!
dat ene kledingmerk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:08 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, ik kan dit echt niet vertellen.
Laten we het erop houden dat de site helemaal prima is voor iedereen behalve voor mij. En ik er pissig van wordt
. Maar toch steeds moest kijken
.
En nu: bier!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef ppi het volgende:
[..]
"Welweerleuk"
Ik heb hier zelfs Prins Claus weer vrolijk mee gekregen![]()
ik vermoedde al dat het niet voor het grote publiek was bestemd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien krijg je er nog 10E voor op marktplaats.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien krijg je er nog 10E voor op marktplaats.
kan geen toeval zijn, die van mij ook...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou wil ik het helemaal weten.
Me tweede naam is aag hoor![]()
Is ook geen toeval tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
kan geen toeval zijn, die van mij ook...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou wil ik het helemaal weten.
Me tweede naam is aag hoor![]()
Verdachtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:17 schreef TherAngelina het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*switcht over op ander onderwerp*
Lekker, warme chocolademelk met slagroom, ik heb nog wel slagroom maar geen Chocomel meer.
Oh ja!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:18 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
toch gevonden
laat ns zien?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ben even kunst aan het maken terwijl jullie zo een beetje doorpruttelen [ afbeelding ]
Doorpruttelen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ben even kunst aan het maken terwijl jullie zo een beetje doorpruttelen [ afbeelding ]
Kitsch!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:18 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
toch gevonden
Ja ruilen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verdacht![]()
Mare zullen we ruilen? Jij een mok dampend hete chocomel en ik wat slagroom?
Hoe kan dat trouwens er komt alleen nog maar een soort wit water uit die bus lopen![]()
quote:
Als er wat te zien valt gooi ik wel een linkje in je PMquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
laat ns zien?
ik wil ook kunst![]()
Who gives a fuck?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
Hoe zit het trouwens met kz d'r vrijwillige ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |