Welke? Dat neukliedje? Up & Down? *Cheap cheap!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Hé Gert, wat was de link naar dat liedje van vorige week ook alweer?![]()
Ja die!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke? Dat neukliedje? Up & Down? *Cheap cheap!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wdMDWEpbrHU
ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:49 schreef APK het volgende:
Of waren jullie in een diepe discussie verwikkeld
Tuurlijk joh, snap ik wel. Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo gemeen Gertje..ik hou van jullie allemaal even weinig veel![]()
Nou, om eerlijk te zijn, ben je wel even een storende factor in een zeer intellectuele discussie ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:49 schreef APK het volgende:
Of waren jullie in een diepe discussie verwikkeld
Klote hé?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, snap ik wel. Ik ook hoor.![]()
Nou ja, van Ian dan wat minder. Woont ie een beetje heuvelachtig daar in het voormalige derde rijk?
[ afbeelding ][/img]
Waar waren we gebleven teachertje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, ben je wel even een storende factor in een zeer intellectuele discussie ja...
da's ook weer zo...quote:
Knap stom dan. En dan ook nog die vreselijke rugpijn, wat een leven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Klote hé?
Ik weet ook nooit precies hoe die [img] tagjes nou precies werken.![]()
ja, ga m een beetje lopen voeren zeg!quote:
Mwhaa draai maar een vette joint en haak ik wel weer inquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, ben je wel even een storende factor in een zeer intellectuele discussie ja...
Ik heb de CB ook maar ontdopt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaa draai maar een vette joint en haak ik wel weer in[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap stom dan. En dan ook nog die vreselijke rugpijn, wat een leven.![]()
Zijn er anno 2007 écht nog mensen die blowenquote:
Ja, maar godzijdank ben ik nog geen 40.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap stom dan. En dan ook nog die vreselijke rugpijn, wat een leven.![]()
Ik blow alleen jou schatje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er anno 2007 écht nog mensen die blowen
Ik moest even checken hoe mijn eishockey team het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
iedereen zich aan het bezatten/beroken/pm-en?![]()
ik was aan het dansen..op de Dolly Dots...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
1 geschiktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |