abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204744
Ok Dit Stond Op Het Veronica Big Brother Forum:

'Zojuist is Sabine voortijdig vertrokken uit het BB-huis!! Let op de stream op internet: deze is NIET live. De commotie is groot, maar het is ECHT waar: Sabine heeft de eer aan zichzelf gehouden.'
http://bigbrother.veronica.nl/forum/Forum1/HTML/000075.html

EKSQUISE MIE!??!?

Willem: 'Nou, Trut!'

donderdag 21 oktober 1999 @ 01:27:00 #2
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_204745
Ik geloof er niets van! Sabine had denk ik Bart aan z'n haren meegesleept.
pi_204746
AAAARGH!!!meer info meer info!!!!!
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_204747
Ik denk zelf ook niet dat het waar is...

Hoezo zou ze dat midden in de nacht gaan doen??? en vanmiddag waren de streams wel live (tijd-uitspraken van de bewoners)

Willem: 'Nou, Trut!'

donderdag 21 oktober 1999 @ 01:35:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_204748
Ik geloof er niks van. Op stream liggen ze te praten/slapen.
Bovendien; waar vind je op dit een VOO-medewerker zo gek om die deur open te doen?
  Moderator donderdag 21 oktober 1999 @ 12:22:00 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_204749
Van de BB-site van VOO, 21-10-99, 11:25 am

De laatste nacht
Na dit onderwerp besluiten de bewoners om Bart en Sabine samen te laten slapen. Zij mogen de kamer vannacht voor zichzelf alleen hebben. Het is (voorlopig?) de laatste keer is dat Sabine en Bart nog bij elkaar kunnen slapen. De overige matrassen worden allemaal uit de damesslaapkamer gesleept zodat ze het rijk voor zich alleen hebben. Bart komt nog even de woonkamer binnen. “Welterusten jongen”, zegt Ruud. “Je weet het hè Bart, de laatste stoot is van mij”, grapt Willem. Bart loopt met een glimlach naar de slaapkamer. Wat gaat er vannacht gebeuren. Pure passie of een beetje warmte?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 21 oktober 1999 @ 12:24:00 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_204750
Sorry , bedoelde deze:

De bewoners hebben vannacht hun kamer aan Sabine en Bart ter beschikking gesteld. Verwacht werd dat het tweetal hier wel gebruik van zou maken. Ook de camera hield rekening met de behoeftes van de twee, en hield een beetje afstand. Wat zich nu precies heeft afgespeeld in de slaapkamer, is dan ook onduidelijk. Wat wel opvalt, is dat beiden vanochtend niet samen sliepen. Ze lagen elk in hun eigen bed. Heeft Mozes het heilige land dan nog niet betreden? Of hadden de twee gewoon erge slaap na de vermoedelijke inspanningen van vannacht? Bianca weet wel hoe dit komt: “Als je uiteindelijk wil gaan slapen is het niet lekker meer in zo’n bed. Dan verlang je toch wel naar je eigen bed.”

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_204751
Ja Bianca zal er wel verstand van hebben.
I sense much Windows in you.
Windows leads to bluescreen, bluescreen leads to downtime.
Downtime leads to suffering. Windows is the path to the
darkside. Powerful Linux is.

Unkown Jedi Knight

donderdag 21 oktober 1999 @ 12:30:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_204752
oops

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 21 Oktober 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_204753
quote:
op 10-21-1999 om 01:20 AM schreef Kwekkie het volgende:
Ok Dit Stond Op Het Veronica Big Brother Forum:

'Zojuist is Sabine voortijdig vertrokken uit het BB-huis!! Let op de stream op internet: deze is NIET live. De commotie is groot, maar het is ECHT waar: Sabine heeft de eer aan zichzelf gehouden.'
http://bigbrother.veronica.nl/forum/Forum1/HTML/000075.html

EKSQUISE MIE!??!?

heel goeie zet van die trut. als ze er een uur eerder uitstapt moet V. nog weer een nieuwe kandidaat inbrengen. Heel goeie sabotage daad als het waar is.

pi_204754
Ik twijfel maar weer eens aan het verstand van Bianc

(en daar trouwens niet alleen aan, ook aan een heleboel topics hier)

fake a dream
pi_204755
Nou, ik kan iedereen die nog gelooft in dit bericht uit de droom helpen: Sabine stond vanochtend weer vrolijk haar gezicht te schilderen. Ze had het met Karin erover dat het zo lief was dat de anderen allemaal op de mannenkamer zijn gaan slapen zodat zij en Bart samen konden zijn.
pi_204756
Ons vermoeden: Sabine heeft het huis (tijdelijk) verlaten om zich bij een EHBO-post te melden, nadat Bart de beruchte kaasschaaf over haar neusbrug heeft gehaald.
Een schizofreen is nooit alleen
  donderdag 21 oktober 1999 @ 15:01:00 #14
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_204757
op de streams is sabine toch duidelijk te zien hoor ze ging net zelfs verder met leren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')