En toch vind ik dat ze een punt heeft. Wat heeft het nog met de kooi te maken als Brian en Huub week na week in discotheken gaan staan optreden? Dat is toch ook gruwelijk oneerlijk tov de andere bewoners?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft Amanda en Brian op de hoogte gebracht van Lieke's plannen om het promoten van Huub's plaatje in het land te blokkeren. Ik vind dat ze gelijk hebben dat het misgunnen van Lieke is. Meisje wordt gedreven door jaloezie en afgunst.
Amanda en Brian hebben weer munitie om te gebruiken. Goed gedaan Lieke.
hier ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Wat een shit gedoe.
Ik kon helemaal geen topic openen. PC liep vast er van.
Volgens mij lopen ze nogal op de zaken vooruit. Ik denk dat het wel mee zal vallen met optredens, zo geweldig kunnen die singles toch niet zijn. Een para brodda en springende Huub, het klinkt leuk maar ik denk dat het geen ruk voorstelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ze een punt heeft. Wat heeft het nog met de kooi te maken als Brian en Huub week na week in discotheken gaan staan optreden? Dat is toch ook gruwelijk oneerlijk tov de andere bewoners?
Dan voor Brian en Huub blokken en niet alleen voor Huub. Ze is dom bezig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ze een punt heeft. Wat heeft het nog met de kooi te maken als Brian en Huub week na week in discotheken gaan staan optreden? Dat is toch ook gruwelijk oneerlijk tov de andere bewoners?
Dan is het inderdaad toch niet meer te controleren of er informatie van buiten komt e.d.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Word een beetje depri van Fok!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:33 schreef miesy het volgende:
[..]
hier ook.
Fok heeft z'n dieptepuntje bereikt.
Ik ben het helemaal met je eens slaat helemaal nergens op.Geen misgunnen maar je moet wel reeel blijven.Als een gastspeler zoals Luc buiten optredens heeft nou ala maar als er twee spelers de hele tijd weg moeten!Dan gaat het hele idee van gevangen zitten niet meer op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor eerlijkheid moet je niet in de villa zijn. Lieke mocht ook een hele dag met DOB op stap. Het is ook niet week na week, maar een paar keer dat ze hun plaatje mogen promoten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe weet nadia dit ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft Amanda en Brian op de hoogte gebracht van Lieke's plannen om het promoten van Huub's plaatje in het land te blokkeren. Ik vind dat ze gelijk hebben dat het misgunnen van Lieke is. Meisje wordt gedreven door jaloezie en afgunst.
Amanda en Brian hebben weer munitie om te gebruiken. Goed gedaan Lieke.
misschien om de jacpot te spekken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, heeft ze afgeluisterd of heeft ze dit van het hokje? Ze zat er iig niet bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |