abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54037641
10 minuten COS DGK [COS#2680] Fuck Fok en Fuck Streams.

[ Bericht 55% gewijzigd door Dreamboy op 19-10-2007 19:36:53 ]
pi_54037678
Nadia heeft Amanda en Brian op de hoogte gebracht van Lieke's plannen om het promoten van Huub's plaatje in het land te blokkeren. Ik vind dat ze gelijk hebben dat het misgunnen van Lieke is. Meisje wordt gedreven door jaloezie en afgunst.

Amanda en Brian hebben weer munitie om te gebruiken. Goed gedaan Lieke .
pi_54037694
ik heb het gevoel dat het script weer een hele andere kant op gaat nu.....
pi_54037700
pi_54037706
Wat een shit gedoe.
Ik kon helemaal geen topic openen. PC liep vast er van.
pi_54037710
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft Amanda en Brian op de hoogte gebracht van Lieke's plannen om het promoten van Huub's plaatje in het land te blokkeren. Ik vind dat ze gelijk hebben dat het misgunnen van Lieke is. Meisje wordt gedreven door jaloezie en afgunst.

En toch vind ik dat ze een punt heeft. Wat heeft het nog met de kooi te maken als Brian en Huub week na week in discotheken gaan staan optreden? Dat is toch ook gruwelijk oneerlijk tov de andere bewoners?
pi_54037721
Huub licht de twee butlers even in over de relatieperikelen van Nadia en Dennix.
pi_54037742
De uitzending begint ook zo
pi_54037747
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Wat een shit gedoe.
Ik kon helemaal geen topic openen. PC liep vast er van.
hier ook.
Fok heeft z'n dieptepuntje bereikt.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:34:57 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_54037766
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:

[..]

En toch vind ik dat ze een punt heeft. Wat heeft het nog met de kooi te maken als Brian en Huub week na week in discotheken gaan staan optreden? Dat is toch ook gruwelijk oneerlijk tov de andere bewoners?
Volgens mij lopen ze nogal op de zaken vooruit. Ik denk dat het wel mee zal vallen met optredens, zo geweldig kunnen die singles toch niet zijn. Een para brodda en springende Huub, het klinkt leuk maar ik denk dat het geen ruk voorstelt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54037769
quote:

[..]

Dan voor Brian en Huub blokken en niet alleen voor Huub. Ze is dom bezig.
pi_54037775
quote:

[..]

Dan is het inderdaad toch niet meer te controleren of er informatie van buiten komt e.d.
Laat ze de cd tjes maar promoten door ze aan het begin en eind van de tv uitzendingen te draaien.
Huub en Brian krijgen op deze manier ook veel meer kans om zichzelf te promoten voor de popupoll of voor de eventuele eindsms-strijd.
Niet eerlijk inderdaad, kan Lieke dus goed begrijpen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:35:57 #13
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54037783
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:33 schreef miesy het volgende:

[..]

hier ook.
Fok heeft z'n dieptepuntje bereikt.
Word een beetje depri van Fok!

Wat een trage shit, de laatste dagen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54037791
Huib :Ik heb de laatste paar dagen alleen maar medelijden voor Dennis. Maar dan kijk ik naar mijn gebroken vinger en dan is het weer weg.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54037795
quote:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens slaat helemaal nergens op.Geen misgunnen maar je moet wel reeel blijven.Als een gastspeler zoals Luc buiten optredens heeft nou ala maar als er twee spelers de hele tijd weg moeten!Dan gaat het hele idee van gevangen zitten niet meer op.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:36:30 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_54037798
Dennix is het weer helemaal met Brian eens, wat een watje. Hij kan echt geen standpunt innemen.
― Mark Twain
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:36:44 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54037803
Elke keer hangt IE Eigenlijk alleen op de hoofdpagina van DGK
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54037804
quote:

[..]

Voor eerlijkheid moet je niet in de villa zijn. Lieke mocht ook een hele dag met DOB op stap. Het is ook niet week na week, maar een paar keer dat ze hun plaatje mogen promoten.
pi_54037809
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef schatje het volgende:

hoe weet nadia dit ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54037842
quote:

[..]

misschien om de jacpot te spekken?
Of zouden de verdiensten van de plaatjes niet in de pot komen?
Goedemorgen :W
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:38:31 #21
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54037843
Amanda en Nadia weten zeker dat Huub echt heel graag met Amanda wil, Huub is daardoor jaloers op Brian.
pi_54037849
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:36 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

hoe weet nadia dit ?
Nadia gaat meer en meer op een Natasia lijken, die kreeg ook allerlei info van achter.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:41:10 #23
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54037891
Brian en Amanda weten ook dat Huub en Lieke de laatste tijd geen sex meer hebben.
Lieke heeft de laatste keer sex gehad op haar verjaardag, met Huub, volgens de kapsaloners.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:41:36 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_54037907
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:36 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

hoe weet nadia dit ?
Daar zeg je wat, heeft ze afgeluisterd of heeft ze dit van het hokje? Ze zat er iig niet bij.
― Mark Twain
pi_54037909
heb het idee dat Lieke (en Huub) het vanavond flink te verduren krijgen...benieuwd hoe dat zal vallen aangezien het trio Jaap-Huub-Lieke op dit moment niet echt sterk overkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')